Skocz do zawartości

luk_byd

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    3 520
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    14

Ostatnia wygrana luk_byd w dniu 11 Sierpnia

Użytkownicy przyznają luk_byd punkty reputacji!

4 obserwujących

O luk_byd

  • Urodziny 18.07.1989

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    2x G30 530e LCI
    G11 730d
    F40 M135i
    G32 630i
    G20 316d
  • Lokalizacja
    Bydgoszcz

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia luk_byd

  1. Jeśli to nie wina światłowodu to moduł LED możesz spróbować zmienić
  2. To zalezy od wersji oprogramowania w aucie. Esys z Psdzdata - tak Ista na 99% tez. To nei ma znaczenia w przypadku kodowania/programowania - automatycznie dobiorą się poprawne pliki na bazie FA - chyba że robiłeś retrofit, to trzeba zmienić FA. Możesz adaptacje z ISTA puścić, ale jak jest używane to pewnie nie ma takiej potrzeby. Ważne aby na koniec wyregulować kąty świecenia na SKP. W F30 oprócz kodowania się przerabiało ów włącznik, bo switch był, ale nie wciskał się bo przycisk uniemożliwiał - ludzie to nacinali. Moja sugestia. Kup oryginalne tylne lampy, włącznik - zrób tak jak trzeba, nie dziaduj. Odbije się to czkawką przy sprzedaży, a później będzie Ci coś parować i wyjdzie że chytry dwa razy traci.
  3. Po przygazówce tak, ale miałem na myśli jałowe obroty.
  4. Diesel ma bardziej stałe obroty niż silnik benzynowy to też tak nie buja. Oczywiście generuje wibracje, ale nie bujanie.
  5. Ale to nowy sterownik/moduł ? FLM ? Myślę że w 1,5 minuty byś zakodował ten moduł i temat byłby zamknięty, a przy pomocy AI szukasz drugiego dna. Pamiętaj, żeby po wszystkim jechać na SKP ustawić wiązke światła.
  6. Kupiłem ostatnio tam 3 raporty. W dwóch brakuje szkód. W żadnym z nich nie ma zdjęć. Nie wiem czy w innych takie informacje by były - bo nie zamierzam kupować kolejnych, ale myślałem że ciut więcej będzie. Natomiast to co jest w raporcie - jest prawdą + to co napisał @actchris - tj.
  7. Jeśli reflektor który kupiłeś, ma poprawne moduły, a nie koniecznie chcesz robić to po 'Bożemu' choć będzie i tak działać raczej w pełni i dobrze (a moduły są używane) to: Połącz sie z esys, coding, read fa, read ecu, szukasz modulu, detect cafd for swe, wybierasz najnowszy, code i jest.
  8. Najlepiej to esys. Ale wymieniłeś cały reflektor razem z modułami? Najlepiej moduły przełożyć ze starego reflektora, wtedy plug and play. Po Bożemu byłoby sflashować moduł aby był w tej samej wersji oprogramowania co drugi i co reszta auta Jak tylko zakodować to łaczysz się E-Sys, coding, read FA, read ecu, detect cafd for swe dla modulu lampy, wybierasz najnowszy, ok, code i jest. - tak w duzym skrocie, pisane z głowy Sa opisy w internetach. Nie wiem czy bimmer code ogarnie, Bimmer Utility predzej ale tez nie wiem (chociaz mam i uzywam) to jednak do takich celow ESys mi lezy najbardziej
  9. A używana część kupiona z dowodem zakupu ma rękojmie. Z gwarancją pomoże też allegro. Mają podejście proklienckie. Nie raz pozytywnie reklamowałem używaną część, nawet przy zakupie 'poza allegro'. Wystarczy rozmawiać, po ludzku Natomiast nie zwróci to kosztów ponownej wymiany i serwisu z tym związanego np. ponownego nabicia klimatyzacji gdy kupujesz kompresor klimy - ale to chyba tak jak z nową częścią... (chyba że kupujesz usługę - diagnozy i naprawy a część leży po stronie warsztatu - np. ASO)
  10. Nowe części też się trafiają uszkodzone, więc bez przesady. Po prostu wystarczy normalnie rozmawiać i nie wymyślać.
  11. Tak, chodzi o licencje FSC - taka jak do aktualizacji mapy, ale do funkcji związanej z Remote Start. Tylko o to
  12. APC - oczywiście w odpowiednim stężeniu jest używane do czyszczenia wnętrza samochodu. IPA - podobnie. Jeśli się obawiasz, są studia detailingowe. Można tez wymienić ten element.
  13. A to mechanik daje gwarancje na część czy na usługę? Myślałem że na usługę.
  14. Może zależy od rynku. Generalnie w CEPIK jest burdel a częściowo go sami zrobili, jak pewnego dnia odgórnie wielu osobą zmienili właśnie norme EURO. Jak będzie źle, przy rejestracji/przeglądzie to wyprostujesz. Potrzebujesz świadectwo homologacji. Jak sprzedający je zjadł, to ASO wyda duplikat.
  15. To spróbuj może APC lub IPA?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.