Skocz do zawartości

LadyMaia

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E90 163KM -> 244KM

Osiągnięcia LadyMaia

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. A czy ktoś orientuje się jak to wygląda w przypadku skrętnych lamp i wymianę na FRM2, czy moduł FRM2 musi być z auta który miał taką opcję, czy wystarczy jakikolwiek FRM2 i da się je zakodować bez problemu?
  2. Cześć, przyjechałem z Uk razem z moją F30, po pewnym czasie przekonałem się na przekładkę w pewnej znanej firmie z Torunia. Niestety po odbiorze zaczęły się same problemy z samochodem. Samochód po przekładce zaczął mieć problem z prawa lampą, wyświetla się komunikat o awarii prawej lampy i poziomowanie, lampy zostały stare, przed przekładka nie było z nimi problemu, następny problem zaczął być z radiem NBT po przekodowaniu na Europę, radio się zablokowało, został dołożony touch idrive razem z modułem. Została tez dołożona mała wtyczka która łączy się bezpośrednio FEM, bez niej ponoć nie dało się kodować radia... Samochód po zgaszeniu i zamknięciu radio jak by nadal działało choć nie wyświetla się nic na ekranie i jest mocno gorące, po odłączeniu tej wtyczki radio przestało się grzać. Następny problem pojawił się z nagrzewnica, klapy działają jak chcą , czasem samo włączy się ogrzewanie foteli, przestał działać tez tempomat, z tego co mówił ten od przekładki zamieniał can z LV na Hi i powiedział ze będę mógł zamontować lusterka składane elektrycznie, panel jest z lusterek składanych el ale lusterka nie są składane. Dodatkowo pojawił się problem z przegrzewającą się skrzynia biegów i wchodzeniem skrzyni w tryb awaryjny. Najgorszy problem to rozładowujący się akumulator, po zamknięciu samochodu odczekaniu 30min gdzie teoretycznie powinny się uśpić moduły samochód pobiera około 0.5A caly czas. Nie jest to wina akumulatora przerobiłem już 3 nowe, żaden z tych problemów nie występował przed przekładka. :mad2: Do kogo bym teraz nie zadzwonił, nie chcą podjąć się naprawy po tej firmie. Czy ktoś borykał się z podobnymi problemami :?: A może ktoś zna jakiegoś magika, który byłby w stanie ogarnąć ten "burdelnik"??
  3. W takim razie zostaje mi zabawa ze spawaniem. W sumie warto kombinować, jak się nie uda to wtedy pomyślę o kupnie używek Europy. Jack79 jak znajdziesz link, chętnie na niego zerknę.
  4. Witam, czy ktoś przerabiał lusterka zewnętrzne z Anglika na Europę? Doposażam samochód w składane lusterka, jednakże zaciąłem się przy sprężynie i nie wiem jak ją rozebrać. Znalazłem na zagranicznym forum, że tuleje która trzyma sprężynę można rozwiercić, przełożyć obudowę i przyspawać podkładkę, jednakże chciałbym tego uniknąć. Na forum wyczytałem, że istnieje jakiś zestaw naprawczy, jednakże nic nie znalazłem, Panowie z aso też nie mają pojęcia o czymś takim. :( Czy faktycznie istnieje taki zestaw? Czy jest może inny sposób na rozłożenie lusterka?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.