Skocz do zawartości

aster-ix

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    520d F11

Osiągnięcia aster-ix

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Panowie, mam problem, jak pisałem w tamtym roku wymieniłem jeden miech z lewej strony bo prawy trzymał i wyglądał bardzo dobrze jak na swoje 200 tys. Od 2 miesięcy dzieje mi się coś co wskazywało by na konieczność wymiany drugiej poduchy ale objawy są zaskakujące i tu zwracam się do Was, czy ktoś ma pojęcie o co chodzi. Już spieszę z opisem. Od około 2 miesięcy prawa poducha raz trzyma a raz nie, czasami jest tak, że podjadę na parking i za 40 minut samochód leży a czasami 2 dni trzyma i poducha napompowana. Pojechałem do mechanika, spryskał całość pianą gdy była nabita i mówi że nie widzi bąbelków uciekających ani otarć. Samochód stał u niego na podnośniku 2 godziny i powietrze nie zeszło, wyjechał z garażu i postawił na parkingu obok i po godzinie już klęknął na jedną łapę. Włączyłem silnik, poducha się nabiła i po 30 minutach patrzenia i słuchania czy nie schodzi nadal była nabita. O co chodzi, w czym może być problem że czasami pod blokiem 2 dni trzyma poducha a czasami 40 minut. Ktoś się z tym spotkał ??
  2. Dziś po sprawdzeniu zbieżności już wiem co i jak. Miałeś rację ! Nawet mechanik w pierwszym odczuciu dał się oszukać. Później okazało się że opona jest wyząbkowana na przodzie i zalecił zamianę kół tylne na przednie i dodatkowo zrobić zbieżność. Koleś na stacji diagnostycznej powiedział że to nagminny problem i to nie pierwsze BMW jakie tu mają , nawet mieli półroczne z salonu gdzie serwis nie mógł dojść do ładu i składu o co chodzi dlaczego, dlaczego ząbkuje nowe auto. Okazuje się, że wahacze są problemem które nie trzymają konta, zalecił mi kupić pierw używany ale nie gwarantuje, że będzie dobrze bo to loteria, z jednym wahaczem będzie dobrze z innym już nie. Tak więc czeka mnie przeprawa.
  3. Panowie, zaczęły mi buczeć łożyska, na 90% przód, powyżej 60km/h buczy a przy skręcie w prawo dodatkowo czuć mocny szum. Czy wymieniać już komplet na przodzie czy tylko to które buczy, samochód ma przejechane 191 tys. głównie autostrady. Jakiej marki kupić bo tego na necie jest od cholery ale chciałbym nie wpierniczyc się na minę ale też nie kupić najdroższych jesli można coś dobrego w rozsądnej cenie ??
  4. TwinPower 0w30 wygląda ciekawiej na papierze niż 5w30 i jest produkowany również przez schell tak że jeśli któryś z tych dwóch to tak jak kolega Rivasi radzi. A kupić go możesz tu: https://czescidobmw.pl/partscatalogue/0w30-ll-04-oryginal-bmw,11-0W30~1LL~604-FOEBMW-0-0-83212365929.aspx Czy przed wymianą oleju zastosować takie cudo ?? http://www.strefakierowcy.pl/34301,xeramic-engine-flush-plyn-do-czyszczenia-silnika-250-ml.html Chciałbym tym samochodem jeszcze zrobić 150tys i przygotować go na cacy do tej podróży.
  5. Byłem dziś w salonie BMW i sugerowali mi 5w30, jako ze maja obenie umowę z "szelem" to właśnie ich olej.
  6. Do twojego silnika polecam Valvoline synpower Xtreme MST C3 5w30 znajomy magik polecał mi do niego : BMW TwinPower Turbo 5W30 Longlife-04 CASTROL EDGE TITANIUM C3 Long Life LIQUI MOLY Top Tec 4600 5W30 możesz coś o nich napisać ?? Czy ten Valvoline jest lepszy od nich 3 ??
  7. Model: 520d F11 Silnik: N47t (diesel) 184 KM Przebieg: 191k Styl jazdy: sredni-dynamiczny Użytkowanie: 70% miasto Zuzycie bierzące na l/100 - DPF: jeszcze tak ale myślę o wycięciu dotychczas:nie mam pojęcia w czwartek go kupiłem JAKI OLEJ w przedziale 150-200 zł za 5L
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.