Dawno nie zaglądałem a przy samochodzie trochę musiałem pogrzebać i to nie mało ,najpierw do wymiany poszła podpora wału wraz z przegubem elastycznym ,przy zmianie biegów było słychać metaliczne uderzenia a sama podpora wału powodowała wibracje ,które nie były zbyt przyjemne a po wymianie nie do końca ustąpiły ,ale się zmniejszyły, elementy te nadawały się do wymiany ,ponieważ były oryginalne łącznik elastyczny wrzuciłem od MEYLE HD a podporę od FEBI Następnie ze względu na ładną pogodę wleciał glaze i wosk oraz porządnie samochód wysprzątałem po zimie Teraz największa udręka ,nigdy mi tak topornie nie poszła robota przy samochodzie a chodzi o przednie wahacze ,które wymieniłem kompletnie przy okazji okazało się ,że łączniki stabilizatora także są zmęczone a gumy stabilizatora wymieniłem już profilaktycznie przy jednej robocie ,po tej naprawie samochód już nie wpada w wibracje jak to miało miejsce przed naprawą ,oryginalne wahacze były zmęczone a gumy popękane i miękkie. Wahacze i łączniki wleciały od TRW a gumy stabilizatora FEBI W garażu czekają jeszcze świeże opony do założenia ,zastanawiam się jeszcze nad wymianą końcówek drążków i zrobieniem porządnie geometrii ,ale w okolicy ciężko o dobrego fachowca ,póki co jeżdżę i testuję rozejrzę się za zaufanym warsztatem i trzeba dokończyć raz na zawsze temat przedniego zawieszenia w tym aucie ,które nie było o dziwo w złym stanie ,ale zmęczenie gum pokazało ,że BMW luzów w zawieszeniu nie lubi