Skocz do zawartości

Greeeg

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530i 2004
  • Lokalizacja
    Biała Podlaska

Osiągnięcia Greeeg

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. A nie było problemu z tym że jadąc na niskich obrotach nie leciało tak samo ciepłe powietrze jak np na trasie gdzie ciągle masz wysokie obroty ?
  2. Ja ważę 75kg może i się trochę wyrówna ale wystarczy że ktoś z boku usiądzie i dalej jest to samo. Też nie wydaje mi się to normalne szczególnie jak widzę że chłopaki latają na 20calach albo na 19 z dystansami i na obniżanych zawieszeniach. U mnie na 245/40/18 i dystansie 12,5mm przy lekko skręconych kołach obciera o błotnik :mad2: Oczywiście z lewej strony nic się nie dzieje.
  3. Jakie są objawy padniętej pompy ?
  4. Też tak myślałem że do może być dynamic drive. Dzisiaj byłem u mechanika i odkręciliśmy łączniki stabilizatora wiec dnamic nie miał jakiegokolwiek wpływu na zawieszenie samochodu. Po opuszczeniu z podnośnika dalej było tak samo. Swoją drogą testowałem DD i działa bez zarzutu, buja na boki.
  5. Witam, ogarnął ktoś może temat pochylonej budy na prawą stronę ? Temat wiele razy poruszany ale chyba nikt tego nie ogarną do końca. Ja już walczę jakiś czas i nie mam już pomysłów. Wymieniłem 4 sprężyny na nowe, 4 amortyzatory, sprawdziłem osadzenie amortyzatorów w zwrotnicy oba siedzą do końca. Zastanawiam się czy podkładki nad i pod sprężynami mają wpływ na prześwit, jak myślicie? Chodzi mi o element 7,8 i 11 na schemacie. 1 czyli łożysko mam nowe. Dodam że mam dynami drive ale chyba nie ma to znaczenia. Zdjęcia przedstawia lewe przednie i prawe przednie koło. Lewy przód ma 56cm prześwitu od dołu felgi po rant błotnika zaś prawy przód 54,4cm. http://imgie.pl/images/2017/11/27/686x484c559b.jpg http://imgie.pl/images/2017/11/27/IMG_20171127_0931186f343.jpg http://imgie.pl/images/2017/11/27/IMG_20171127_093207bf0a4.jpg
  6. Greeeg

    530i podskakuje tył

    Problem wydaje się rozwiązany, przynajmniej na razie.... Winowajcą był Dynamic Drive a dokładnie czujnik przyspieszenia przechyłu bocznego ( Lateral Acceleration Sensor). Znajduje się on pod fotelem pasażera gdzie miałem pełno wody :mad2: Po wylaniu wody i wysuszeniu wszystkiego wokół wszytko wróciło do normy. Tył nie skacze, a na dodatek myślałem że mam źle ustawioną geometrię bo jadąc na wprost miałem lekko skręconą kierownicę w prawo a samochód ściągało w lewo. Po ogarnięciu DD furmanka jeździ już prosto :cool2:
  7. Greeeg

    530i podskakuje tył

    S226A czyli sportowe. Niestety do każdego rodzaju zawieszenia, standard, sport, m-technik są inne amortyzatory. Ja jeśli już to pewnie wezmę sachsy advantage. Wracając do tematu. Tuleje tylnego wózka były sprawdzane. Mechanik stwierdził że żadna nie jest zerwana mimo to są dosyć miękkie. Kojarzy ktoś może czy wózek powinien siedzieć raczej na sztywno czy delikatnie pracować na tulejach?
  8. Greeeg

    530i podskakuje tył

    Logicznie rzecz biorąc też obstawiał bym amortyzatory. Jedyne co mnie zbija z tropu to fakt że podskakuje tylko lewe koło a na badaniu, sprawność miedzy lewym a prawym była taka sama, chociaż biorąc pod uwagę wasze przykłady to można sobie te badanie wsadzić :mad2: ... Druga sprawa to fakt zawsze wydawało mi się ze oryginalne amortyzatory powinny dłużej posłużyć niż 200tys km.
  9. Greeeg

    530i podskakuje tył

    Witam Od jakiegoś czasu mam problem z podskakującym tyłem w mojej e60 :mad2: . Wygląda to tak że jadąc po lekkich nierównościach w pewnym momencie tył, chyba lewe koło - ciężko stwierdzić, zaczyna podskakiwać jak jak jakbym miał całkowicie zużyte amortyzatory. Nie dzieje się to przy każdej nierówności, zazwyczaj właśnie przy lekkich w przedziale od 30 do 60km/h. Byłem na stacji diagnostycznej aby sprawdzić sprawność zawieszenia i na jednej tył miał 50% oba zaś na innej ok. 75%. Diagnosta ze stacji na której wskazało 50% stwierdził że to jeszcze nie czas na wymianę amorów i winy szukał by gdzie indziej. Drugi zaś mówił że mimo 75% jeśli tył mi podskakuje stawiał by na amortyzatory.Obaj nie stwierdzili żadnych luzów w zawieszeniu. Dodam jeszcze że na letnich kołach (245/40/18 runflat) nie zauważyłem problemu. Po przesiadce na 225/55/16 zwykła opona, czuć to ewidentnie. Nie wydaje mi się jednak aby to była wina opon gdyż są nowe i dla pewności zmieniałem tył z przodem - żadnej poprawy. Jakie jest wasze zdanie? Przeszukując forum znalazłem trochę informacji na temat tulei tylnego wózka które mimo tego że nie są zerwane mogą powodować dziwne zachowanie samochodu. Geometrie mam ogarniętą, zawieszenie sportowe, dynamic drive. Proszę o pomoc :cool2:
  10. Odczytałem dzisiaj dokładnie błędy z inpy i wychodzi na to że momentami przepływomierz wskazuje 141.07 mg/stk przy jałowych obrotach. Jak to rozumieć? Silnik m54b30
  11. Witam Jaką wartość kg/h wskazuje wam sprawny przepływomierz? U mnie na jałowych obrotach i rozgrzanym silniku wychodzi jakieś 16-17kg/h. Na forum znalazłem że powinno być 12-13kg/h w takich samych warunkach. Jak to faktycznie jest ? Pytam ponieważ mam problem z dosyć wysokim spalaniem około 19l gazu/100km przy jeździe 50% miasto 50% trasa. Mam również błąd 2882 - adaptacja mieszanki blok 1. Czasami delikatnie falują mi obroty. Pozdrawiam :cool2:
  12. Zgadzam się z przedmówcami, kluczem jest płyta RW, nie ważne czy dvd i cd. Ja własnie nagrałem płyte DVD+RW mp3 i działa tylko w napędzie na konsoli, ale to zrozumiałe, do zmieniarki tylko i wyłącznie CD+RW. Mam businessa z nawigacją pre-lci.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.