Skocz do zawartości

Lukasz_misiek

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 Touring 525d 2000r

Osiągnięcia Lukasz_misiek

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Koledzy,jakie wartości powinien wskazywać czujnik przy maksymalnym podniesieniu i maksymalnym obniżeniu? jak wykonać test przy pomocy INPA?
  2. Czyli jeśli mam 3 piny, to nie ważne czy założę ten z modułem na zewnątrz czy w silniku będzie ok?
  3. Padł mi wentylator na 3 piny, moje e39 jest z maja 2000r...czy muszę szukać typowo ten z sterownikiem w silniku, czy mogę zamienić na ten nowszy z sterownikiem na zewnątrz? Z lektury wynika że można zamienić bo sygnał w kostce dostają taki sam ale chce się upewnić.Pozdrawiam
  4. Dzięki, tak myślałem że analog 2 i właśnie chodziło o próbę od 48 sekundy, jednak tylko na 3 biegu. resztę prób wrzuciłem "przy okazji". Jak tylko będę miał czas i możliwość to zrobię gdzieś pomiar na 4 biegu. Tak wstępnie z tych pomiarów można wywnioskować że, przepływomierz i sterowanie turbo jest ok chyba? Co do EGR to odkręcałem ostatnio przewód dolotowy żeby zobaczyć czy jest zanieczyszczony i nie ma jakiejś tragedii. Na zgaszonym silniku jest domknięty. Spróbuje tak jak mówisz. odpiąć wężyk. rozumiem że zaślepić muszę wężyk? podpięcie przy egr jest zbędnym zaśłepiać? Z ciekawości, jakie wartości z INPY mówią Ci coś o EGR? Ogólnie jak tylko znajdę czas na instalację DISa lub ISTY to ograniczę działenie EGR. Zauważyłem wczoraj że po kilku próbach dymienie było znacznie mniejsze, zastanawiam się czy to nie jest tak, że jeżdżę 98% załóżmy spokojnie z niskimi obrotami, a jak później go przegonię przy wyprzedzaniu to cała ta sadza jest wyrzucana z wydechu i powstaję chmura jak z lokomotywy:)
  5. Nagrałem na szybko filmy, niestety drogi w mojej okolicy plus warunki atmosferyczne pozwoliły mi na testy jedynie na 3 biegu. Jeden film na biegu jałowym, drugi różne testy podczas przyśpieszania. od 48 sekundy chyba to co najbardziej potrzebne.
  6. Dzięki za szybką odpowiedź, dopiero w sobotę będę miał możliwość zrobić taki test. Nagram film i podeślę. Seria 163km, właśnie chcę znaleźć przyczynę tego dymienia, usunąć ją i myśleć o chipie.
  7. Mam podobne objawy, tzn dymi i to bardzo mocno jak go przycisne powyżej 3,5 krpm. Mam interfejs, co mogę posprawdzac przy pomocy INPY? korekty wtryskow sprawdzałem na postoju tylko , jest sens podczas jazdy? Egr, turbo, przeplywke jest możliwość sprawdzić jakoś przez inpe? Jakieś inne podzespoły?
  8. Koledzy, powiedzcie mi czy te tuleje 31129068753 przy dolnym wahaczu przednim są bardzo sztywne? bo u mnie widać że się wahacz dolny rusza przy skręcaniu kołami. Nie ściągałem plastików więc nie widzę dokładnie połączenia wahacza z nadwoziem/belką...ale rusza się dobre kilka milimetrów przód/tył. nie wiem czy one są zwykłe czy jakieś pływające i tak ma być...? I są objawy bicia kierownicą przy hamowaniu.
  9. Też zaczynam przygodę z komputerem :D przed chwilą kupiłem http://allegro.pl/interfejs-bmw-e39-e46-e60-e90-usb-1996-06-inpa-pl-i4963380542.html?snapshot=MjAxNi0wOC0xN1QwNzozODozM1o7YnV5ZXI7OTgxYjVlNDU1NDBhZTFkN2M2M2RkOTE3MzE2MDM0OWRiNDg2OGE2MGJkNjljM2RkNWJhYjQzY2MwMDU5M2JjZQ== plus przejściówkę....więc jak przyjdzie to się podzielę moimi spostrzeżeniami :D ja będę chciał zdiagnozować wtryski bo dość mocno dymi przy ujeżdżaniu wszystkich koni
  10. Luz jest duży, i taki efekt przeskakiwanie przy ruszaniu/przyśpieszaniu...na przeglądzie jak byłem to weszliśmy do kanału, a drugi pracownik stacji kontroli pojazdów trochę poszarpał autem na hamulcu. Tak zaobserwowaliśmy luz na tulejach wózka (4 duże tuleje łączące wózek z nadwoziem) i właśnie na tym przegubie, na półosiach też jest ale mniejszy, tu jest straszny. Tuleje wymieniłem w ostatni weekend i jest ogromna poprawa ale jeszcze trochę jest takiego przeskakiwania. Tylko że oryginał kosztuje koło tysiąca, a zamiennik jest tylko kiepski Pascal. Na allegro koleś sprzedaje po 140zł jakieś przeguby to tego modelu, mój mechanik już raz go montował i wtedy jak sprawdził po nr okazało się że jest to przegub wewnętrzny od jakiejś alfy, tylko już nie pamięta jakiej poszperałem i tak wygląda że musi to być GSP 603001, i on pasuje do kilku modeli alfy oraz m.in. do tych co wypisałem wyżej, ale chciałbym się upewnić.
  11. Cześć, ma ktoś na miary na dobry zamiennik przegubu wału tego między wałem a dyferencjałem? po numerach znajduje jedynie firme Pascal, jednak różne opinie są o tych przegubach. Natomiast słyszałem że pasuje tu przegub wewnętrzny od vw b3/transportera/audi C2,C3/skody superb...Tyle co mam danych to rzeczywiście wymiary się zgadzają, ale czy mógłby ktoś potwierdzić? chodzi o przegub 28 zębów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.