Skocz do zawartości

Darek1001

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było e61 530d, jest F31 325d LCI

Osiągnięcia Darek1001

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki za info, jak upłynie gwarancja to się mocno nad tym zastanowię.
  2. Skrzynia sportowa automatyczna, z łopatek korzystałem czasami na początku, teraz mi się już nie chce machać palcami w czasie zwykłej jazdy. Średnie zużycie z komputera to 6 l/100km po około 6kkm. Z wyposażenia dodatkowego bardzo sobie chwalę zmienny sportowy układ kierowniczy - bardzo poprawia zwinność auta przy niższych prędkościach. A z tego co bym teraz zmienił w konfiguracji, to navi business zamieniłbym na professional - okazuje się, że tylko wtedy można zmieniać ustawienia w trybach jazdy.
  3. Ujeżdżam ten silnik od maja w F31, jak na razie zrobiłem 5 kkm i nie narzekam. Poprzednio miałem E61 530d z manualną skrzynią biegów. Porównując dynamikę to jest dobrze, auto przyspiesza znacznie lepiej niż E 61. Oczywiście kultura pracy silnika jest nieporównywalna, ale wybrałem świadomie ze względu na akcyzę. Na biegu jałowym wyraźnie słychać terkotanie, które nieco maleje po rozgrzaniu silnika. W ruchu jest ok. Jak na silnik 4-cylindrowy to uważam, że jest niski poziom wibracji. Przy wyższych prędkościach zdecydowanie bardziej słyszalny jest hałas pochodzący od szumów powietrza niż od silnika. Zużycie paliwa jak dla mnie jest rewelacyjne.
  4. Myślę, że nie powinieneś jeździć na takiej oponie, po pierwsze ryzykujesz utratę kontroli nad autem w każdej chwili, po drugie jeśli zatrzyma Cię policja to pewnie zabiorą dowód rejestracyjny, po trzecie w razie kolizji ubezpieczyciel może nie wypłacić odszkodowania.
  5. W końcu mogę się wypowiedzieć po doświadczeniach z moim F31, przejechałem do tej pory 1000 km i uważam, że do 130 km/h poziom hałasu od silnika i aerodynamiczny jest na bardzo dobrym (niskim) poziomie. Jedynie może irytować pogwizdywanie w okolicach przedniej szyby. Natomiast na zewnątrz terkotanie czterocylindrowego diesla jest żenujące. Dobrze, że nie muszę tego słuchać zbyt często. Nie miałem jeszcze okazji pogonić auta nieco szybciej.
  6. Nie obraź się paper5, ale tak ładnie to napisałeś :D, że ja też odebrałem Twój post jako hmmm.... reklamę. Natomiast jako informacja, uważam że jest cenna dla forumowiczów, biorąc pod uwagę wiele narzekań na wyciszenie F30. Nie chcę się wymądrzać w tym temacie bo moje F31 jeszcze do mnie nie dotarło, ale porównując podczas jazd testowych F10 i F31, to ogólny poziom wyciszenia w F10 był dla mnie jedyną poważna przewagą tego auta. Jeśli mogę to mieć za 1800 PLN, to chyba nie będę się długo zastanawiał.
  7. Bez przesady z tą słabą jakością. 3er zawsze był nieco gorzej wykończony niż 5er, ale porównywanie z VW to chyba lekka pomyłka, wystarczy wejść na forum VW, skrzypiące plastiki, źle spasowane elementy karoserii, no i zużycie oleju w słynnych silnikach TSI.
  8. Niestety, 4-cylindrowy diesel nie może się równać kulturą pracy z rzędową 6-ką, jednak na pocieszenie powiem, że terkotanie jest dokuczliwe tylko na biegu jałowym. No a akcyza niestety sprawia, że za dodatkowe 34 km trzeba zapłacić blisko 50 kPLN. Jak do tej pory nie zauważyłem żeby któryś forumowicz jeździł F3x z silnikiem 25d, może będę pierwszy?
  9. F31 wybrałem ze względów praktycznych, wewnątrz jest niewiele mniejsze od f10, łatwiejszy dostęp i praktyczniejszy bagażnik. Poza tym f10 jak dla mnie za bardzo izoluje od zewnętrznego świata i jest dużo cięższy co się czuje w zakrętach. Raczej będę jeździł mało autostradami dlatego wybór padł na f31. 5 jest świetna na długie trasy autostradą, ale już na drogach krajowych i lokalnych wolę coś lżejszego i dającego więcej frajdy z pokonywania zakrętów. Bardzo podoba mi się 4GC ale jest nieco mniej praktyczne i jeszcze się nie doczekała liftingu.
  10. Witam, Zamówiłem F31 z tym silnikiem, myślę że auto powinno być w moich rękach w połowie maja. Oczywiście nie miałem możliwości przetestowania auta w takiej konfiguracji. Przed zakupem testowałem 428i, 318d i 525d (218 km). Powiem, że w F10 nie czułem braku mocy, więc w lżejszym nadwoziu może być tylko lepiej. Poprzednio jeździłem E61 530d, porównując osiągi na papierze powinno być dużo lepiej. Nie rozumiem tylko dlaczego ten silnik w F3x nie ma takich samych parametrów jak w X5 - trochę szkoda.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.