Skocz do zawartości

djmatejo

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia djmatejo

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. witam sorki że tak późno ale z tego co mi sie udało dowiedzieć i co posprawdzałem to jest tak że lewe strona lampa była zalana i była przeróbka , a jak próbowałem lewą do prawej podłączyć to się przetwornica się spaliła gdyż .... pewnie piny są pordzewiałe.. , niestety będę musiał to przerobić na podróbki :/
  2. witam mam taką nie typową sytuację , jestem posiadaczem bmw seria 1 120d , 2005r wyposażony w xenon jest taka sytuacja że prawa lampa była przerabiana na sterownik xenona chinczyk gdyż oryginalny sterownik był zalany ... postanowiłem to zmienić , kupiłem sterownik xenon oryginalny i podłączyłem pod tą lampę i nie swieci , postanowiłem pod lewą lampę podłączyć ten sterownik by sprawdzić , podłączyłem i nie swieci xenon , to z lewej lampy dalem do prawej i też nie swieci , później włożyłem spowrotem jak było czyli ten stary dobry do lewej lamy i też nie świeci.. dlaczego ? , nie trzeba skasować może błędów w komputerze że odłączyłem sterowniki ???
  3. up^ z tego co wiem to zależy który rocznik auta te do 2005 tto z tego co wiem to są te http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3131353015170-415_0401_10-O-kolo-zamachowe-dwumasowe.html a po wyżej 2005 to ten drugi : http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3215321433170-415_0552_10-O-kolo-zamachowe-dwumasowe.html lecz nie daję gwarancji , poczekaj na wypowiedź innych kolegów
  4. nic nie było wsypywane tak jak mówię , wymieniłem chłodnicę , wlałem płyn i wymieniłem termostaty , a jeszcze gdzieś chyba dostaje powietrze bo na małym termostacie od egr jak go odpowietrzam to powietrze leci , ale tak jak mówię nie leci mi płyn do zbiorniczka przez ten mały wężyk,, a jak auto pochodzi to potem bulgocze płyn w zbiorniczku no chyba że jak popuszcze odpowietrzniki to wtedy nie bulgocze płyn
  5. witam otóż mam taki problem ostatnio jechałem moją bryczką do miasta, i szczeliła mi chłodnica , ( 40 km) jechałem bez płynu do domu tzn, zatrzymywałem się co jakiś czas i dolewałem wody , ale jak przyjechałem do domu to słyszałem jak gotowała mi się woda w bloku. nast, dnia kupiłem nową chłodnicę i założyłem ją , lecz jak wlałem płyn , to po jakimś czasie zaczynał mi się gotować płyn , wymieniłem dwa termostaty , raczej to pomogło ale nie do końca ( faktycznie były padnięte te termostaty) , ale po wymianie woda mi bulgocze w zbiorniczku i i robi się powietrze na tym małym termostacie od egr.. , a z małego wężyka ten odporowadzający do zbiorniczka co jest to nie chce mi lecieć płyn , czasami coś kapnie a tak to nie leci , mogła by padnąć jeszcze pompa wody przez to ??
  6. kolego głowica została jeszcze raz ściągnięta i dana do planowania , tak samo została dana nowa uszczelka tylko o oczko grubsza. poskładane i myślę że to teraz nie ma nic już wspólnego nic z tym. wymieniłem teraz chłodnicę , auto się zagrzało lecz zaczął gotować się płyn w zbiorniczku i wypycha płyn . może źlę odpowietrzone ? a tak za pytam co niby takiego daje że nadmuch włączysz na full , i staniesz pod górę ??
  7. Witam Sprawa wygląda tak wymieniłem chłodnice w aucie i wlałem płyn odpowietrzałem układ dosyć długo , ale auto jak się nagrzeje to się zaczyna gotować płyn w zbiorniczku a jak odkręcę korek to wywala płyn chłodniczy Dlaczego ?
  8. to źle jesteś przekonany , serio mi to robił mechanik za robote wzioł mi drugie tyle co za częśći... auto u niego stało 5 dni
  9. M47 mhm wszystko czaje , a jakie cisnienie maxymalne powinno być w układzie cisnienia max do 4 bar ? ? , ale chyba jednak głowice będzie lepiej wyciągnąć i splanować bo patrzyłem teraz na kanale od spodu i jest między blokiem a głowicą wilgotne od oleju czyli chyba [BAD] :/
  10. wykonywał mi naprawę taki znajomy mechanik. czy cisnienie sprawdziłem ? , hmm , no moim zdaniem jest duże ciśnienie bo jak przejadę się autem z 30km , i przyjadę to mam dosyć twarde węże, a jak odkręcę korek to dużo powietrza ucieka , a jak auto po jeździe przestoi całą noc i dopiero odkręcę korek to powietrze jeszcze jest. dlaczego głowicy nie planowałem ? , kasa mnie trochę trzymała.. żadnego majonezu nie ma
  11. sprawa wygląda tak oleju nie ma w płynie bo patrze codziennie na to a leju wogole nie ubywa , jak wlane było tak jest dalej.. ale i sprawa jest taka ze głowica nie była planowana może tego przyczyna to jest
  12. a jeszcze czasami jest tak jak auto jest ciepłe to 3 razy jest tak że odpali i zaraz zgaśnie , czyżby na pompowtryskach dostawał powietrza ? , bo stare podkładki miedziane były dane
  13. a więc tak auto brało olej i płyn a wtedy kopcił ładnie teraz po remoncie tzn, wymienione pierścienie i uszczelki auto jak odpalam kopci na taki przejzroczysty kolor lekko szary i ma taki kwasny zapach , ale przypuszczam że to wina paliwa bo jak auto ciepłe jest to wcale nie kopci auto ma przejechane 207tys. a czy chłodnica jest wilgotna to nwm , ale jak patrze na wentylator przed chłodnica od dołu to jest mokre
  14. Witam mam problem gdyż robiłem teraz remont silnika , tzn.. , wymieniłem pierscienie , i uszczelki gdyż auto papało mi olej i ubywało płynu chłodzącego i teraz mam taką sytuacje że jak odpalę auto to auto kopci na taki leko przejzroczysty , szary kolor a zapach dymu jest taki kwaśny . czy to tak ma być ? a druga sprawa jest taka że mam problem z płynem chłodzącym chodzi mi o to że jak zrobie z 30km , to wąż ten co idzie od chłodnicy jest dość twardy,tylko trochę go mogę ścisnąć , a chłodnica jest gorąca i ubywa mi płynu , a jak dam po gazie to z chłodnicy leci para proszę o pomoc..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.