Skocz do zawartości

danteuu

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    318i E90 2006

Osiągnięcia danteuu

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Cześć, Czy ktoś namierzył problem z tymi sondami lambda - E90 318i 2006 - czy to faktycznie sonda szwankuje, czy coś innego (INPA pokazuje poprawne pomiary)? Pojawiam mi się co chwila 2CA2, 2CA3 ostatnio nawet pierwszy raz 2CA0. 002CA2 Cyfrowy sterownik silnika: Podgrzewanie sondy lambda przed katalizatorem 179090 002CA3 Cyfrowy sterownik silnika: Podgrzewanie sondy lambda 2 przed katalizatorem 179090 Przeanalizowałem co i jak i się zastanawiam czy faktycznie tam są 2 sondy przed katalizatorem? Poniższy diagram wskazuje jakby tylko była jedna i tak samo widzę w INPIE 1 pomiar przed katalizatorem. PS. Zastanawiam się też czy przerobienie na gaz nie ma na to wpływu. Wcześniej nie miałem takich problemów, ale może to zbieg okoliczności. Z góry dziękuję za jakiekolwiek wskazówki.
  2. Co ostatecznie pomogło na sporadyczne błędy 2CA2 i 2CA3 oraz na chrobotanie? Możesz się podzielić doświadczeniami?
  3. Kolega od części mi odradził Febi-Bilstein i kupiłem firmy SKV https://allegro.pl/oferta/przewod-chlodnicy-bmw-e90-oe-17127531768-7634082846 - NIE MÓW, że z nim miałeś problem?
  4. You're my hero! Dokładnie mam opaskę, która już 2 razy spadła i cały płyn poszedł pod maskę. Zauważyłem, że ten 'rozdzielacz/trójnik" jest trochę niepełny dlatego chciałem go wymienić, ale jak to komplet to biorę komplet. Dziękuję jeszcze raz.
  5. No nie potrafię jej namierzyć nigdzie - wszędzie są albo króćce wody albo węże, ale nigdzie nie mogę dokładnie tego zaznaczonego rozdzielacza znaleźć. Przeszukuje google, forum i strony z częściami. Pomóżcie! Widnieje na nim oznaczenie: RA 66 GF 30 NW 32 / 12-26 IPE CT 7519 427 http://kk.rybnik.pl/bmw.jpg
  6. Witam wszystkich. Też przez to przechodzę. Moja E90 318i 2016r. stała tydzień na dworze po przejechaniu 30 nagle poczułem twardy hamulec. Dojechałem do domu, podłączyłem pod komputer(Inpa, Rhein..) i nie ma żadnych błędów. Jak to zdiagnozować bez rozkładania na drobne? Nie ma tam żadnego czujnika, którego pomiary można sprawdzić? Z góry dziękuję za odpowiedź
  7. Cześć. Będę zmuszony do zagazowania mojej buni, ale mój mechanik odradza. Czy ma rację, że ten silnik się nie nadaje? BMW 318i E90 2006 Kod typu VA51 Typ 318I UL (EUR) Typoszereg E E90 () Seria 3 Rodzaj konstrukcji LIM Układ kierowniczy LL Drzwi 4 Silnik N46 Pojemność skokowa 2.00 Moc 95 Napęd HECK Data prod. 2006-05-17
  8. Można też użyć dłuższych śrub - sprawdziłem, M6x45 weszła i doszła do niezużytego gwinta.
  9. Czy wie ktoś z obecnych jaką siłą dokręcać te śruby? Przekręciłem już jedną. Pożyczyłem teraz klucz dynamometryczny, ale nie potrafię znaleźć wartości.
  10. Odkopuję temat, bo mam ten sam problem. Mimo wymiany uszczelki nadal się poci. Wymieniłem śruby z podkładką (07119904589), bo wydawały się nieoryginalne i nadal. Jakieś doświadczenie z tym?http://81.15.197.95:8080/bmw.jpg
  11. Zobaczę czy zdążę, bo dziś wieczorem dopiero wracam, a w teorii jutro jestem umowiony u Piórkowskiego by zobaczyli jaki jest stan uszczelek pod zaworami, bo czasem potrafi zadymić :cool2:
  12. Nie wymieniłem uszczelniaczy, bo niby silnik miał być igła. Wymieniłem ostatnio oringi z czujników vanosa, bo sie tam pociło. Myślisz, że same uszczelniacze powodowały by te problemy?
  13. danteuu

    Śląskie

    Witam. Gdzie najlepiej udać się na oględziny/naprawę przy błędach valvetronica //2A59,2A5B// - Piórkowski, M-Technik - czy coś, gdzieś jeszcze innego?
  14. A można jakoś zdiagnozować czy te 2 błędy /2A59,2A5B/ to silniczek VVT czy czujnik położenia wału mimośrodowego? Dziś mi się to mi przytrafiło ...http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=213230&p=2254445#p2254445
  15. Witam. Ja również poproszę o pomoc - pół roku temu kupiłem piękną E90 318i z 2006, dziś pojawiła się kontrolka silnika a w INPIE: F E H L E R S P E I C H E R L E S E N --------------------------------------- Datum : 21.08.2016 18:36:35 JobStatus: OKAY Variante : MEV9N46L.PRG Version : 3.001 ------------------------------------------------------------------------------- ERGEBNIS : 5 Fehler im Fehlerspeicher! ------------------------------------------------------------------------------- 0x2A59 CDKDVFFS - VVT-Fuehrungssensor Fehlerhäufigkeit: 1 Logistikzähler : 35 Kilometerstand 131280 km Versorgungsspannung (ub) 11.87 V ADC- Wert VVT- Sensorversorgungsspannung (wvvtusen) 1.39 V VVT- Fuehrungssensor Rohwert (exwnkfsr_u) 0.00 ° VVT- Referenzsensor Rohwert (exwnkrsr_u) 0.00 ° Parityfehler Testbedingungen erfuellt Fehler bisher nicht aufgetreten Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen Diagnose aktiv Fehlercode: 2A 59 04 01 00 00 01 23 40 1A 7E 47 00 00 FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF ------------------------------------------------------------------------------- 0x2A63 CDKDVSTE - VVT-Stellgliedueberwachung Fehlerhäufigkeit: 1 Logistikzähler : 39 Kilometerstand 131296 km Versorgungsspannung (ub) 12.91 V Tastverhaeltnis VVT- Motoransteuerung (tvvvtm_u) -14.84 % Istwert Exzenterwinkel VVT (exwnki_u) 65.60 Grad Sollwert Exzenterwinkel VVT(exwinks_u) 49.60 Grad Lagereglerueberwachung Testbedingungen erfuellt Fehler bisher nicht aufgetreten Fehler wuerde das Aufleuchten einer Warnlampe verursachen Diagnose aktiv Fehlercode: 2A 63 84 01 00 00 01 27 40 1C 89 ED 52 3E FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF ------------------------------------------------------------------------------- 0x2C71 CDKLSH - Lambda-Sonde hinter Kat Fehlerhäufigkeit: 1 Logistikzähler : 39 Kilometerstand 131296 km Kat-Temperatur aus Modell (tkatm) 430.00 Grd C Zeit nach Start (tnse_u) 0.00 s Innenwiderstand LS h. Kat (rinh) 16320.00 Ohm Sondenspannung h. Kat Bank1 (ushk) 0.45 V Leitungsunterbrechung Testbedingungen erfuellt Fehler bisher nicht aufgetreten Fehler wuerde das Aufleuchten einer Warnlampe verursachen Diagnose aktiv Fehlercode: 2C 71 84 01 00 00 01 27 40 1C 60 00 FF 7D FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF ------------------------------------------------------------------------------- 0x2C72 CDKLSH2 - Lambda-Sonde hinter Kat (Bank2) Fehlerhäufigkeit: 1 Logistikzähler : 39 Kilometerstand 131296 km Kat-Temperatur aus Modell Bank2(tkatm2) 1225.00 Grd C Zeit nach Start (tnse_u) 0.00 s Innenwiderstand LS h. Kat Bank2 (rinh2) 16320.00 Ohm Sondenspannung h. Kat Bank2 (ushk2) 1.13 V Leitungsunterbrechung Testbedingungen erfuellt Fehler bisher nicht aufgetreten Fehler wuerde das Aufleuchten einer Warnlampe verursachen Diagnose aktiv Fehlercode: 2C 72 84 01 00 00 01 27 40 1C FF 00 FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF ------------------------------------------------------------------------------- 0x2A6B CDKDVPMN - Leistungsbegrenzung VVT-Notlauf Fehlerhäufigkeit: 1 Logistikzähler : 39 Kilometerstand 131296 km Luftmassenfluss (ml) 8.00 kg/h Status Fehler Ueberlast VVT1 (stdvovrld) 8.00 VVT- Fuehrungssensor Rohwert (exwnkfsr_u) 33.75 ° VVT- Referenzsensor Rohwert (exwnkrsr_u) 145.55 ° Ventil öffnet nicht (Winkeldetektion), Vollhub wird nicht erreicht Testbedingungen erfuellt Fehler momentan vorhanden, aber noch nicht gespeichert (Entprellphase) Fehler wuerde das Aufleuchten einer Warnlampe verursachen Diagnose aktiv Fehlercode: 2A 6B C2 01 00 00 01 27 40 1C 02 08 30 CF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF =============================================================================== Skasowałem i pozostały 2 błędy: F E H L E R S P E I C H E R L E S E N --------------------------------------- Datum : 21.08.2016 18:47:09 JobStatus: OKAY Variante : MEV9N46L.PRG Version : 3.001 ------------------------------------------------------------------------------- ERGEBNIS : 2 Fehler im Fehlerspeicher! ------------------------------------------------------------------------------- 0x2A59 CDKDVFFS - VVT-Fuehrungssensor Fehlerhäufigkeit: 1 Logistikzähler : 40 Kilometerstand 131304 km Versorgungsspannung (ub) 12.06 V ADC- Wert VVT- Sensorversorgungsspannung (wvvtusen) 1.37 V VVT- Fuehrungssensor Rohwert (exwnkfsr_u) 0.00 ° VVT- Referenzsensor Rohwert (exwnkrsr_u) 0.00 ° Parityfehler Testbedingungen erfuellt Fehler momentan vorhanden, aber noch nicht gespeichert (Entprellphase) Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen Diagnose aktiv Zyklus-Flag gesetzt Fehlercode: 2A 59 44 05 00 00 01 28 40 1D 80 46 00 00 FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF ------------------------------------------------------------------------------- 0x2A5B CDKDVFRS - VVT-Referenzsensor Fehlerhäufigkeit: 1 Logistikzähler : 40 Kilometerstand 131304 km Versorgungsspannung (ub) 12.06 V ADC- Wert VVT- Sensorversorgungsspannung (wvvtusen) 1.37 V VVT- Fuehrungssensor Rohwert (exwnkfsr_u) 0.00 ° VVT- Referenzsensor Rohwert (exwnkrsr_u) 0.00 ° Parityfehler Testbedingungen erfuellt Fehler momentan vorhanden, aber noch nicht gespeichert (Entprellphase) Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen Diagnose aktiv Zyklus-Flag gesetzt Fehlercode: 2A 5B 44 05 00 00 01 28 40 1D 80 46 00 00 FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF =============================================================================== Spala sporo oleju bo ok 1l/2000km. Też mam zakładać silniczek VVT do wymiany czy coś więcej? Da się to jakoś fachowo stwierdzić w warunkach garażowych?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.