Skocz do zawartości

Vice1685050636

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Teraz: 318i N42B20 E46
    Wkrótce: 335is E92 coupe

Osiągnięcia Vice1685050636

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Na płyn do szyb już nie starczyło :D Ten samochód to petarda.
  2. Mogę nagrać pracę silnika, jeśli chcesz. Bardzo bardzo cicho pracuje, ale da się go usłyszeć jeśli będzie taka potrzeba ( dać mu buta ) Głuchy nie jestem. Mechanik nawet stwierdził, jak wsiadł do samochodu, że silnik cicho i ładnie pracuje. Wygłuszenia też nie robiłem. No nie wiem, może mam naprawione te klekotanie :mrgreen:
  3. Jak czujnik nie działa to zapala się kontrolka przy starcie i świeci dłuższy czas, aż zgaśnie podczas jazdy. - Znak, że jest walnięty czujnik. Moja zapaliła się po zgaszeniu auta i to jest prawidłowy objaw działania czujnika. Sprawna zapala się jeszcze podczas jazdy, ale to jak już naprawdę trzeba dolać olej.. Bagnet został zamówiony i będę wiedział ile oleju poszło. Na bank nie są to uszczelniacze, tylko jakiś wyciek. Obstawiam na 99% odmę i coś jeszcze mniejszego. Nie mogłem sprawdzić poziomu oleju ręcznie, bo zauwuazylem walnięty bagnet.. więc dowiedziałem się, że jak zapala się kontrolka to znak że brakuje 1l oleju. Bagnet zamówiony i będzie w czwartek, a zresztą w ten dzień auto będzie miało zrobione prawie całe przednie zawieszenie i tylne, rozrząd, odmę i inne. Spory serwis.. :8)
  4. Popieram, bo to szczeniackie zachowanie. Czuje się prześladowany. Czytam ze zrozumieniem tytuł tematu: Bierze olej po wymianie uszczelniaczy [318i] Nie, bo jestem bezrobotny. Całe szczęście, bo nie poradziłbym sobie z tym.. A jak czytasz książki to pewnie tylko tytuły tak? :lol: :lol: Tu masz drzwi: http://otomontaz.pl/wp-content/uploads/2014/11/Drzwi1.jpg A jak już wyjdziesz. To zajdź tutaj: http://www.cozadzien.pl/img/zdjecia/6_zdrowie/_big/img_1956.jpg?1355152109625
  5. A co Cię to obchodzi, czemu zakładam drugie konto? Twoje życie jest tak mało interesujące, że interesujesz się moim? W sumie nie dziwi mnie to. Jak patrzę, o której dodajesz posty na forum, to wnioskuję że jesteś bezrobotny. Skoro jesteś bezrobotny, to zapewne i też niewykształcony. Wystarczy spojrzeć w treść tematu, pisałem że olej ucieka, a nie że go silnik zjada. Czytaj ze zrozumieniem. Czyli będziesz przeskakiwał stare konto, w celu udowodnienia, że chciałem kupić 330i :mrgreen: Jakie to jest żałosne.. Nie szkoda Ci czasu? Przez ten czas mógłbyś poszukać sobie pracy. Nie będę Ci dopiekał, ani Cię obrażał. Po prostu szkoda mi Cię.
  6. Polecam wziąć Varte. Bosha nawet nie bede komentować.. Wystarczy poczytać opinie. Varta jest montowana w karetkach i tak dalej.. Więc może da Ci to do zrozumienia. Moim zdaniem taka pojemność jest Ci absolutnie niepotrzebna. Ja mam u siebie chyba 55, czy 60. I to w zupełności wystarczy.
  7. Powiem tak. Silnik jest na gorze uszczelniony idealnie, bo nie ma żadnych widocznych wycieków. Czuje smród z kabiny, czyli gdzieś mamy wyciek.. Tylko co jakiś czas, tak samo z chodnikiem. Za niedługo mam wizytę w serwisie. Do wymiany poleci bardzo dużo rzeczy.. i znowu robię się duży koszt. Zaczyna mnie to boleć.. bo poprzedni mechanik bardzo mnie naciągnął na koszty, a nic nie zrobił sensownego. Nie wiem czy nie wejść na stronę sądową.
  8. Pierścieni lepiej nie tykać, nikt nie zrobi tego jak BMW i zawsze będzie do bani. Odma na 99% lub coś innego, bo wyciek mam na chodniku widoczny gołym okiem. Posmakował i smakował jak oleje Motul. A jaki mam olej w silniku? A no właśnie Motul. Wiem, ze pompa vaccum nie jest uszczelniona, bo niestety poprzedni mechanik zrobił to źle.. Ciekawe ile z niej ucieka. No nic.
  9. Skąd jesteś? Mogę Ci polecić warsztat, który specjalizuje się w N42.. Ludzie z całej polski tam latają. Najlepiej zadzwoń i zapytaj się co to może być.. Może będą wstanie coś wiecej powiedzieć.. Opisujesz te problemy tak... Brzmią jak jakaś abstrakcja w tym silniku..
  10. Żartujesz prawda? Kolego..Co ty mu polecasz... Składaka.. Niski przebieg fakt.. i rok młody dosyć, ale są lepsze w tej cenie i młodsze.. Nie jest wart takiej ceny.. Max 14 -12 tys euro. Więcej bym za to nie dał.
  11. Następnym razem wlej 5w40 :) motula albo coś innego. Silnik pracuje tak cicho, ze musisz podnieść maskę albo go wkręcić na obroty.. zeby slyszec.
  12. Czujnik jest sprawny. Oleju też jest. Proszę przeczytać temat jeszcze raz.
  13. Cześć. Zacznijmy od tego, że 4 tys km wymieniłem uszczalniacze zaworowe. Dzisiaj wieczorkiem po zgaszeniu silnika, zapaliła mi się żółta lampka dżina.. olej.. Dowiedziałem się, że jak zapali się lampka to znak, że brakuje 1 litra oleju. Czyli wychodzi mi 1l na 4000km. Teraz pytanie. Czy to prawda? Wiecie od jakiego poziomu oleju czujnik pokazuje, że nam go brakuje? Wiem mogę to sprawdzić na bagnecie... ale niestety bagnet jest uszkodzony na strzałce. Kij z tym teraz. Samochód nie kopci... moc jest. Długi czas odmy nie wymieniałem, nawet po wymianach. Teraz pytanie za 100 punktów. Czy to odma.. :D
  14. To jest IS. Spokojnie dalej przeglądam. Zastanawiam się nad i lub is... Ale cena troche faktycznie przegięta jak za taki przebieg.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.