Sprawa jest jasna! Nie trzeba nic robic z soczewkami. Racje mial nikt inny jak jerzy.h69, ktoremu naleza sie podziekowania! Wystarczy tylko "dolozyc" odpowiednio wyprofilowane blaszki do przeslon i podniesc nieco lampy (jest regulacja). Przeslony sa tak skonstruowane, ze posiadaja specjalny odczep by taka ewentualna modyfikacje przeprowadzic. Wszystko w temacie. Cala reszta psioczaca na forumowicza jerzego.h69 powinna przeprosic. Kolejna wazna sprawa to legalnosc moich przerobionych lamp. Okazuje sie, ze moje lampy a raczej klosze maja uniwersalne oznaczenia (strzaleczki przy kodach), co oznacza, ze mozna bez problemu zarejestrowac u nas w kraju. Homologacja kloszy obejmuje zarowno ruch prawo, jak i lewostronny. To wszystko co nalezy zrobic z moim samochodem by zostal dopuszczony do ruchu drogowego w PL (tylne lampy sa symetryczne, boczne lusterka tez, a kilometromierz jest w 2 skalach, do tego kategoria pojazdu M1- czyli ta wlasciwa). I tak oto niskim kosztem, bez kupowania drogich lamp auto takie jak moje mozna bez problemu rejestrowac u nas w kraju :P