Skocz do zawartości

hadron-collider

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia hadron-collider

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Samochod sprzedany :( :mad2: Temat mozna zamknac. Dzieki wszystkim za udzial w dyskusji. Pozdrawiam.
  2. Witaj moderatorze czyscicielu. Skoro juz sie zabrales do roboty to takze mogles usunac post nad moim ostatnim, ktory nic nie wnosi do tematu a tylko prowokuje do ripost. Jesli robimy cos, to robmy to dobrze. Temat mysle, ze mozna zamknac po usunieciu tego wpisu. :cool2:
  3. Sprawa jest jasna! Nie trzeba nic robic z soczewkami. Racje mial nikt inny jak jerzy.h69, ktoremu naleza sie podziekowania! Wystarczy tylko "dolozyc" odpowiednio wyprofilowane blaszki do przeslon i podniesc nieco lampy (jest regulacja). Przeslony sa tak skonstruowane, ze posiadaja specjalny odczep by taka ewentualna modyfikacje przeprowadzic. Wszystko w temacie. Cala reszta psioczaca na forumowicza jerzego.h69 powinna przeprosic. Kolejna wazna sprawa to legalnosc moich przerobionych lamp. Okazuje sie, ze moje lampy a raczej klosze maja uniwersalne oznaczenia (strzaleczki przy kodach), co oznacza, ze mozna bez problemu zarejestrowac u nas w kraju. Homologacja kloszy obejmuje zarowno ruch prawo, jak i lewostronny. To wszystko co nalezy zrobic z moim samochodem by zostal dopuszczony do ruchu drogowego w PL (tylne lampy sa symetryczne, boczne lusterka tez, a kilometromierz jest w 2 skalach, do tego kategoria pojazdu M1- czyli ta wlasciwa). I tak oto niskim kosztem, bez kupowania drogich lamp auto takie jak moje mozna bez problemu rejestrowac u nas w kraju :P
  4. A skad moge to wiedziec? Kto pyta nie bladzi. Chyba po to jest to forum i uwazam, ze nalezy wrecz pytac sie wprost o wszystko. Przeciez nie kazdy tutaj jest mechanikiem. Troszke przykre ma Pan podejscie do tematu :(
  5. A jeszcze pytanie czy nie mozna poprostu zamienic miejscami same lampy ksenonowe lewa na prawa i odwrotnie (oczywiscie klosze zostaja tak jak powinny :P)?
  6. No wlasnie tez mi sie cos wydaje, ze trzeba takze sie zainteresowac soczewka. Zastanawiam sie czy nie mozna tej soczewki obrocic o kilka stopni...
  7. Ten mechanik to dobry znajomy. On nie chce mnie naciagnac na kase, tylko ja sam nie wiem czy warto "psuc" cos co dziala. No bo niestety modyfikacja takich lamp moze sie skonczyc tak, ze ani w PL mi nie przejdzie testow ani w UK! Czyli Twoim zdaniem problem tkwi nie w kloszu tylko w samej przeslonie? Czy oby na pewno wystarczy tylko przekrecic oslony i po problemie? A co z soczewka?
  8. Wszedzie mi odradzaja przekladke. Podobno BMW jest najgorszym kandydatem do tej operacji. W BMW nawet nie ma miejsc zeby zamocowac pedaly, kolumne kierownicza itd. Podobno trzeba by wycinac. W innych samochodach zwlaszcza francuskich takie przekladki to pikus, bo wszystko jest przystosowane do takiej operacji. W BMW niestety nie. Dlatego daje sobie na luz z przekladka. Kupilem zestaw lusterek krugozor i czekam teraz na modyfikacje lamp. Pozniej oczywiscie czeka mnie troche zabawy z papierkami i lataniem po urzedach zeby moc legalnie auto zarejestrowac.
  9. Ale chyba i tak nie przejdzie testow diagnostycznych :( PS. Znajomy mechanik moze mi zalatwic same klosze bez zarnikow za 1000 zl za sztuke. Chyba to dobra cena, co o tym myslicie? Z tego co patrze na allegro to niestety sporo sciemniaczy probuje wciskac angielskie reflektory... Czulem , ze tak bedzie teraz wygladac rynek czesci uzywanych do samochodow. Samochody w UK sa wciaz sporo tansze i kupowanie ich na czesci i sprzedaz na serwisach aukcyjnych moze przynosic spore zyski. Niestety robi sie przy okazji malo uczciwie :(
  10. Zastanawiam sie jeszcze czy jest mozliwosc przerobki lamp do mojego auta z angielskich na europejskie? Patrzac na ceny lamp to kopara mi opadla i walnela o ziemie.. :mad2:
  11. Z tego co widze to chyba jednak nie ma sensu ta przekladka. Czyli pod rozwage albo tylko wymiana lamp i pozostawienie auta w PL jak jest albo jednak sprzedaz w UK ;( Trudno, takie zycie.. Dzieki wszystkim za rady.
  12. Alez nic nikomu nie udowadniam. Mam dylemat z ktorym chce sie podzielic. Moze ktos mial podobny problem i podjal decyzje z ktorej jest zadowolony. Nie chce zrobic czegos, czego bede pozniej zalowac. Tyle w temacie..
  13. Chcesz mi powiedziec, ze taka przekladka trwa miesiace?
  14. Ale to oznacza, ze musze jechac do UK i wrocic do PL i bede bez samochodu przez jakis czas.. Troche duze ryzyko jak dla mnie. :nienie:
  15. Moje zdanie to takie, ze jak sie juz kupuje auto nowe z salonu to sie nim jezdzi co najmniej do 200 tysiecy km (tylko wtedy sie w miare oplaca). BMW do najtanszych nie nalezy a tylko ta marka mnie interesuje. Trzeba przyszykowac co najmniej 200 tys PLN :shock: . Czlowiek ma takze inne wydatki na glowie (dom , rodzina, rozrywka). Do bogatych niestety nie naleze... Druga sprawa to mam w powazaniu czy moj samochochod jest rarytasem na rynku wtornym czy nie. Mi odpowiada pod kazdym wzgledem, zwlaszcza, ze auto jest niezawodne i malo pali no i dobrze wyglada. Naprawde nie martwie sie na przyszlosc odnosnie pozniejszych sprzedazy, bo po udanej przekladce nie zamierzam wogole sprzedawac.. :wink:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.