Skocz do zawartości

lebron87

Zarejestrowani
  • Postów

    70
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw e60 sedan 520i

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia lebron87

  1. Witam ma ktoś rozpiskę kabli/pinów sterownika silnika do BMW E60 520i 2003 rok? Bo znów mam z tym problem ale tym razem nie z pinami tylko z kabelkami .coś nie łączą niektóre i auto chodzi jak chce.
  2. Tak . Zima się zbliża a nawiew nie działa szyby parują nie da się jeździć wieczorem...który bezpiecznik jest od tego panelu?
  3. Witam. Mam taki problem. Chciałem sprawdzić czy bez korka wlewu płynu chłodniczego przestanie mi wywalać wąż no i po tym chyba zalalem gorąca woda która spod maski uciekała przez niezakrecony korek pewnie jakiś styk bo od tego czasu panel padł nawet się nie świeci. Wiem debil ze mnie ale posłuchałem rad starszego no i teraz mam. Gdzie znajdę jakąś wiązkę od tego? O ile w ogóle nie roz...do konca panelu....
  4. witam wysiwetlila mi sie kontrolka o braku ladowania po kilkunastu km oczywsicie akumlator padl .wejscie w ukryte menu przy wylaczonym silniku 12,5 v przy wlaczonym 11.7-11,5 wiec diagnoza regulator. wymienilem sam szczotki . kontrola sie nie zapala ale ladowanie nadal takie samo. czy szczotki musza sie dotrzec zeby pokazywal ladowanie na pooprawnym pozomie czy to nie ma znaczenia? i po porstu wymienic regulator na nowy? szczotki byly oczywiscie na wykonczeniu ale tez te bierznie jakby przepalone. jedna dobra miedziany kolor drugie czarne czy tez moga byc prztczyna braku ladownaia? jak tak to czym je wyczyscic papierem sciernym mozna?
  5. Witam panowie potrzebuje porady. Mam silnik e60 520i m54.lalem do niego Valvoline synpower 5w30 i byłem zadowolony ale teraZ kupiłem elf Evolution 5w30 bo tamtego nie było i sie zastawiam czy to dobry olej...czy jednak oddać.czytalen trochę że Valvoline się Niby popsuł .jak to widzicie? Castrol jak co odpada ciągle były dolewki uspokoiło się dopiero na valvolaine. Zaznaczę tylko ze robię teraz już tylko głównie krótkie trasy i silnik może być niedogrzany
  6. lebron87

    E60 rozrusznik cyka

    Ok jutro będę zdejmował. Odma na 100 procent zamarzla bo bo -18 a ja miałem auto na dworze a a ja robię krótkie odcinki a to podobno sprzyja temu co ja miałem
  7. lebron87

    E60 rozrusznik cyka

    Dzięki panowie za pomoc w szczególności Dyzio. Wygląda na to że wszytko z autem ok. Po ściągnięciu oleju z cylindrów wysuszeniu świec auto wygląda na to że chodzi prawidłowo. Dymi jeszcze i jutro będę go przepalal do końca
  8. lebron87

    E60 rozrusznik cyka

    Olej z cylindrów ściągnięty. Gdzie jest ten dolot??
  9. lebron87

    E60 rozrusznik cyka

    Ok dzięki bardzo. A zamiast chlapania nie mogę strzykawka go wyciagnac? Ogólnie czytałem o tym i odma potrafi przymarznąć ale gdy silnik się zdarzy nagrzac to nic się nie stanie ale jeżeli ktoś robi krótkie odcinki tak jak ja to wtedy właśnie robię się takie rzeczy.poza tym widziałem tu na forum w tej odmie taki chsrrkrystyczny pomarańczowy nalot jak ktoś ją rozkręcił .ja mialem identyczny gdy odkręciłem korek wlewu oleju a nigdy tm takiego nie było więc to pewnie to... Oby tylko tym zaciągnięciem chwilowym nie zrobił sobie większego kuku.
  10. lebron87

    E60 rozrusznik cyka

    2 świece wykręciłem jedna dosłownie pływała w oleju reszty nie mogę narazie ruszyc. Wykręciłem 4 . Wal kręci się a przez jedną cewkę wypluł mi olej :shock: jaka diagnoza panowie? Dlatego te z wskaźnik poziomu pokazuje zero bo cały okej siedzi u gory.czyzby nie było tak źle i to tylko uszczelka pokrywy zaworów?
  11. lebron87

    E60 rozrusznik cyka

    No ok .spróbuję jescze te świece wykręcic. A nie stało się to w momencie brania na linkę i spróbowania odpalenia go przez pomyłkę z 2 zamiast 4??
  12. lebron87

    E60 rozrusznik cyka

    Robiliśmy to właśnie w jedną idzie w drugą nie...sprawdzamy stan oleju a tam wskaźnik nie pokazuje nic .. jak to możliwe miesiąc temu miał stan ponad połowę...żadna kontrolka nie dała znac że oleju jest za mało a bezpieczniki dobre.czyzby zatarlem silnik....na popych jak brałem go to na początku włączyłem 2 zamiast 4 i czy to mogło go zblkokowac? I czy da się go odblkokowac?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.