Skocz do zawartości

kesek

Zarejestrowani
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Łaziska Górne

Osiągnięcia kesek

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. kesek

    Za każdym razem pali bezpiecznik

    na 90% przewody w klapie bagażnika.
  2. Objawy pasują mi na pompę paliwa, ale to mogą być też pewnie inne powody. pozdrawiam -- Kesek
  3. Witam Instrukcja obsługi tego preparatu jest moim zdaniem dziwna. Poszukaj na archiwum tego forum sposobów na stosowanie tego typu preparatów. Moim zdaniem wystarczy zaaplikowanie tego w tunel dolotowy w podszybiu, otwory wylotowe w kabinie i w otwór w którym zamontowany jest filtr kabinowy. Po dezynfekcji oczywiście musisz założyć nowy filtr. Masz fajną rurkę na pojemniku więc sprawa powinna być dość prosta. Poszukaj szczegółów w opisach z archiwum tego forum. pozdrawiam -- Krzysztof Palenta
  4. Wówisz o tym Z4 z pierwszego zdjęcia?
  5. Jeśli nadal aktualne, to napisz do mnie na prywatny. Zrobię fotki dla Ciebie.
  6. kesek

    oporniki dmuchawy

    A może lepiej spróbować naprawić stary? O ile to jeszcze możliwe? Kupisz używkę - może być w takim samym stanie jak twój aktualny. Kupisz nowy, to dasz za niego lekko ponad 100 zł. Chyba nie warto?
  7. A ja powiedziałbym, że kupiłeś niewłaściwy termostat. Do różnych silników benzynowych wkładanych do e36 stosuje się różne termostaty. Wizualnie niewiele się różnią, za to różna jest temperatura zadziałania. Pewnie masz po prostu niewłaściwy i temperaturę ci stabilizuje na niewłaściwym poziomie.
  8. Tutaj jest sporo możliwości. Potrzebujesz fachowca. Regeneracja głowicy, wymiana uszczelki, wymiana głowicy, wymiana silnika. Pewnie jeszcze kilka innych możliwości. Każda bardziej opłacalna niż sprzedaż auta i kupno nowego. Po prostu potrzebujesz znaleźć fachowca.
  9. Podziwiam. Na prawdę :) Miło wiedzieć, że są ludzie, którym się jeszcze po prostu chce :)
  10. W zawieszeniu bmw nie warto oszczędzać. Oszczędzanie w tym miejscu po prostu się nie opłaca. No, chyba że chcesz tylko naprawić i sprzedać auto. Sprawdź ceny oryginałów w aso - wcale nie są takie drogie. Oryginały mają najlepszą jakość.
  11. kesek

    Dziwny dzwięk M70

    Rozważałeś coś w rozrządzie, w stylu wałka lub któregoś/któryś z popychaczy? Tak czy inaczej powinien na to zerknąć jakiś fachowiec, któremu v12 w wykonaniu BMW nie jest obce.
  12. kesek

    Nieszczelna klimatyzacja

    Miałem to samo tej wiosny. Pierwszy raz po zimie uruchomiłem klimę i syczała. Pojechałem do fachowca - instalacja kompletnie pusta. Od razu też znalazł nieszczelność Podobno dość standartowe miejsce w e36. Była rurka wychodząca z kompresora - ta po stronie wyższego ciśnienia. Dlatego czynnik wytrzymał zimę i po pierwszym uruchomieniem z sykiem uleciał w powietrze. Rurkę mi pospawał, instalację napełnił. Jak na razie żadnych problemów. Poradził mi, że gdyby się to powtórzyło, to mam od razu tą rurkę kupić i dać komuś do zamontowania. Co do głośnej pracy sprężarki. Lekko nie pasuje mi to nabijanie instalacji powietrzem. Przecież tam też musi być załadowany olej, żeby wszystko jeszcze smarowanie miało. Samo powietrze nie wystarczy. Tak na mój gust coś tu jest nie tak z tą metodą sprawdzania szczelności. pozdrawiam -- Kesek
  13. kesek

    nadmuch w 323i

    Tak, filtr przeciwpyłkowy/kabinowy. Ten, przez który wpada powietrze do kabiny samochodu. Do centralnego jest najbliżej od wentylatora i filtra więc tam powinno najmocniej wiać. Jeśli nie wiesz kiedy zmieniany był filtr, to proponuję go sprawdzić. Jest co prawda z tym trochę pracy, ale może to pomóc. pozdrawiam -- Kesek
  14. kesek

    Rdza na nadkolu

    Witam U mnie jest podobnie. Rocznik 93, po zewnątrz rdzy nie widać. Pewnie jakby dobrze poszukać w jakiś zakamarkach to się znajdzie, ale optycznie nic mu nie brakuje. Jedyny problem z tylnym prawym błotnikiem. Poprzedni właściciel coś go leczył, mi też lakiernik go leczył. Za oboma razami rdza jednak się przebijała. Ot, nie wiem co z tym zrobić. pozdrawiam -- Kesek
  15. kesek

    nadmuch w 323i

    Witam Jeśli wentylator przy przełanczaniu na coraz wyższe biegi huczy coraz mocniej tylko efektu w postaci mocniejszego nawiewu nie widać, to opornica/jeż jest w porządku. Druga rzecz do sprawdzenia: filtr kabinowy. Jest zwykle kojarzony z klimatyzacją, jednak sporo aut nawet bez takowej ma go w wyposarzeniu. Warto zlokalizować, sprawdzić. Następnie przedmuchać lub wymienić. pozdrawiam -- Kesek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.