Skocz do zawartości

barons900

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E92 2.5i 2006 N52N

Osiągnięcia barons900

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Po usunięciu błędów, problem zniknął. Ostatecznie odma nie jest uszkodzona. Zamykam. Dzięki za pomoc wszystkim.
  2. Dobra komputer wykazał błąd "5DF0" oraz "i5DF1". Orientuje się ktoś czy musi to byś jakiś specjalistyczny czy zwykły warsztat regeneracyjny?
  3. Wydaje mi się, że 2 głosniki mogą być pod jedną większą osłoną z przodu na dole. Ja w swoje e92 też mam professional ale nigdy się nad tym nie zastanawiałem. Powiem ci jedno, nie ważne ile ma głośników, ale ważne jak gra :D A słucha się muzyki na prawdę przyjemnie.
  4. Dobra, znaleziona. N52N 2006 ma pompe po prawej na górze pod plastikiem. http://www.image-share.com/upload/3175/295m.jpg
  5. Niestety nie ma tego tutaj, http://www.image-share.com/upload/3175/286m.jpg http://www.image-share.com/upload/3175/286m.jpg
  6. Błędy jeszcze dokładnie sprawdzę. Ale pytanie jest teraz bardzo ważne, gdzie dokładnie znajduje się pompa Abs w 2.5i N52N?
  7. http://www.pl.image-share.com/upload/481/130m.jpg Załączam jeszcze zdjęcie.
  8. Ale miga wszystko podczas jazdy w 5 sekund czy jak odpalasz auto? Jesli dzieje sie to podczas odpalania to stawiam na akumulator. Oczywiście, jeśli nie masz auta od nowości i nie jestes pewny co poprzedni właściciel lub dealer z nim robił to może być to dowód na to że ktoś przy nim wcześniej majstrował. Jeśli dzieje się to podczas jazdy to ja bym sprawdził na komputerze co pokazuje.
  9. Witam, mam taki mały problem. Jakiś dłuższy czas temu wyświetliło mi błąd ABS, i wszystkich kontroli jazdy. Byłem w serwisie (nieautoryzowany) i po przebadaniu samochodu zdiagnozowano padniętą pompę ABS. Tylko teraz, gdy pierwszy raz zapaliły mi się kontroli to było z rok temu i wtedy po zgaszeniu silnika, zniknęły na 3 miesiące. Tak raz na jakiś czas pojawiały się na jeden kurs w jedną stronę, a później znikały. Ostatnio jednak wyświetliły się, i praktycznie w ogóle nie znikają. Czyli jak użyje auta dziennie z 3 razy, to 2 razy wyskakuje komunikat ABS/Kontrola trakcji/hamulec I teraz mam pytanie do osób, które mają o tym pojęcie. 1. Czy padnięta jest na pewno pompa Abs czy może wystarczy zregenerować sterownik? (Dodam, że jak znikają komunikaty to wszystko działa bardzo dobrze, kontrola i absy zachowują swoje standardowe cechy zapobiegawcze. A jak wyskakują błędy to wszystko odłącza) 2. Czy jeśli to padnięta pompa, to gdzie ona się znajduje? Silnik 2.5i, 2006 N52N E92 UWAGA! Dla osób z większą wiedzą niż moja :) Nie mam super obszernej wiedzy o samochodach. Tyle co wiem, to tylko z tego co sam się domyśliłem lub gdzieś wyczytałem. Czytałem trochę informacji o swoim silniku ale niestety nie jestem w stanie stwierdzić, która jest wiarygodna. Za wszystkie błędy przepraszam ale ciągle się uczę :D
  10. Wiesz co, powiem ci szczerze, że ja oddałem na sprawdzenie do autoryzowanego i z ich odczytów tak wyszło. Oczywiście Sonda nie została zmieniona już w auto bo to by była tylko strata pieniędzy. (Koszt sprawdzenia w autoryzowany 120-150 zł) Ale wiadomo Bmki to Bmki i one są czułe na wszystko. U jednego telepie bo mu świeca pada, a u drugiego bo powoli zaczyna lambda siadać.
  11. Z tego co wiem to można oddzielnie założyć czujniki parkowania, zamontować bez zmiany zderzaka. Taką samą opcje masz też z kamerą cofania, montujesz z tyłu kamerę a w środku podłączasz ekranik. To jest najtańsza opcja. Jeśli chodzi o wbudowanie czujników. No to tutaj jest trochę zabawy.
  12. Z własnego doświadczenia, miałem taki problem w e60, że szarpało mi obrotami na zimnym. Na koniec okazało się że to była uszkodzona sonda lambda. Nie masz problemów ze spalaniem lub spadkiem mocy?
  13. No cóż pozostaje mi spróbować naprawić poprzez wymianę membrany. Będę informował, i ewentualnie wrzucał fotki jak poszło, dla osób szukających w przyszłości odpowiedzi. Wrzucę go jeszcze przed tym na kompa i sprawdzę co wykaże.
  14. Tak. Kolego, to już musisz sam ocenić. To Twój samochód i Twoje pieniądze. Nie sądzę żeby ktoś dał Ci gwarancję na taką naprawę. Jeśli membrana jest przerwana to raczej nie ma innej opcji niż jej wymiana. Zawsze jest taka możliwość :) najlepiej chyba sprawdzić ogranoleptycznie. Dzieki, za odpowiedz kolego :)
  15. Kolego poszukaj na forum, tutaj ja ci nie odpowiem niestety na to pytanie bo sam nie wiem dokładnie jak w moim jest.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.