Skocz do zawartości

Maciekkos1991

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 316d Sedan 2010

Osiągnięcia Maciekkos1991

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Szukam kogoś z Wrocław, Legnica, Lubin, kto pomorze ogarnąć problem z ogrzewaniem e90 lci,
  2. Jest ktoś z okolic Wrocławia, Lubina, kto pomoże ogarnąć kodowanie licznika high?
  3. Siema, wiecie może jak zakodowac taka funkcje? Wymieniam zegary na wersję high, auto oczywiście lci
  4. Witam, czy jest na forum ktoś kto może mi pomóc w ogarnięciu inpy z okolic wrocławia , przyznam ze w sprawach informatycznych jestem totalnie zielony , jesli chodzi o diagnoze to mam podstawowe doswiadczenie ale na gotowym testerze / interfejsie obsługujacym auta dostawcze i ciężarowe , mianowicie chodzi mi o ogólną instalacje i zestrojenie jej z kablem (co prawda z allegro) oraz win 7 bo taki obecnie posiadam na lapku , za pomoc na pewno sie od wdzięcze . Przyznam ze próbowałem to jakos uruchomic kierujac sie instrukcjami dołaczanymi do plikow ale kompletnie mi to nie wychodzi , niby widzi /łączy sie z autem ale jesli cos zdiagnozowac trzeba to wywala jakis bład i lipa, nie mam juz weny za co sie zabrac , program chce wykorzystac tylko do swoich samochodów mam e90 i e87 (wiadomo każdy chce miec autko pod kontrolą), nie mam zamiaru czerpac jakichkolwiek korzysci finansowych z tego programu , przyznam tez ze jestem tu nowy i nie posiadam jeszcze znajomych z mojej okolicy którzy zdołali by mi pomóc ogarnąc ten problem czy to z inpa czy samochodem, licze na pomoc od kolegów z forum :)
  5. witam, mam problem z nawiewem w swoim e90 lci ,klimatronik 2 strefy , mianowicie : -nie działa mi wentylator na maxa , nawet po właczeniu odmrażania przedniej szyby , objaw był taki ze wentylator zaczynał popiskiwac (przypadłosć bemek , nie smarowane tulejki wirnika ) po demontazu i przedmuchaniu go i nasmarowaniu silnik obraca sie bez problemu , szczotki w porządku , na krótko omal nie odleci z rąk , - w samochodzie dalej nie pracuje na najwyższych obrotach , podejrzewałem opornice (tzw. Jeż ) lecz po podmiance z sprawnego samochodu kolegi (e87, jest taki sam) zero poprawy -po zmierzeniu napięcia dochodżacego do opornicy jest ponad 12v , na wyjsciu na maxa jest koło 7v , - przy wlaczaniu max nadmuchu na szybe wentylator sie rozpedza i nagle zwalnia , przy tej próbie jest chwilowe 11v na silniku i spada do wspomnianego ok 7v , -problem stał sie nagle lecz niewiem kiedy dokładnie bo zazwyczaj mam wlaczone 2 kreski na klimatroniku , ps: nie ukrywam ze troche jest to problemem zwłaszcza gdy mamy teraz chłodniejsze dni i bardzo by sie przydał ten nawiew na szybe z rana , podejrzewam ze wina tkwi w panelu sterujcym ale nie chce na darmo wydawac kasy a wiec prosze was o pomoc/ opinie na ten temat , no w koncu od czegoś jest to forum :)
  6. Kolego bmw118d , niewiem dokladnie jaki masz silnik ale w moim n47 wymiana zajela mi ok 40min spokojnej roboty bez większych problemów i to bez użycia kanalu czy podnośnika ale nie spuszczalem plynu przez kranik tylko wypielem waz bo nie moglem go zlokalizować . Spokojnie powinieneś zrobić to samemu mając podstawowy komplet kluczy i srubokrętow i troche smykalki do majsterkowania . Pozdro
  7. Witam, po wymianie termostatu na febi z poczatku byly spadki temperatury ale troche pojezdzilem i juz jest wszystko w porządku na postoju wacha sie miedzy 85-87 ale jak wylacze ogrzewanie to zaczyna rosnąć na zewnatrz bylo -3 . Ale przyznam ze jak bym wiedział to od razu wymienilbym na oryginał cena w aso 220 ,na allegro można troche taniej dorwać ,
  8. Witam, mam pytanie odnośnie termostatu i silnika jaki posiadam w swoim e90 316d n47 (rozrzad z tyłu) a wiec tak : -pewnego dnia zupełnie przez przypadek sprawdziłem parametry silnika (urządzenie z aplikacją na smartfon + wtyk obd wifi) i zauwazyłem ze po trasie 25-30km temp. silnika wynosi tylko 66*C (hmm.. troche mało jak na w miare dynamiczna trase i plusową temp otoczenia ) a wiec pomyslałem termostat do wymiany - w celu upewnienia sie ze termostat jest nie sprawny uruchomiłem w ukrytym menu licznika odczyt temp silnika i ponowna jazda , tym razem dłuższa bardziej agresywna , wyższe obroty itp. i okazało sie ze 70*C z trudem jest osiągnac . -po sprawdzeniu cen termostatów zakupiłem termostat Gates-a za 95zł w zaprzyjaznionym sklepie , po zamontowaniu i odpowietrzeniu układu silnik osiagnoł żądaną temperature 88-90* C , lecz przy powolnej jeździe ok 1200-1500 obr. temperatura powoli spada a po zatrzymaniu sie i postoju to juz wogóle spadnie do 70 i stoi -po wykonaniu kilku telefonów do ASO i ponownej próbie odpowietrzenia czyli (uruchomic silniik , temp. wnetrza na 28 i nawiew na przednią szybe(odmrażanie) ) tak mi powiedzieli w aso i obserwacja czy z przelewu idzie powietrze czy ciagły strumien w zbiorniczku wyrównawczym , wszystko jest ok , po jeżdzie dalej temp spada na postoju , ale zaobserwowałem tez ze wąz od chłodnicy jeden zimny drugi ciepły czyli tez ok , wentylator nigdy mi sie nie włączył (moze dopiero jak silnik osiągnie powyżej 100*C) -Uznałem ze coś musi byc nie tak z tym termostatem a wiec reklamacja i wymiana na drugi Firma FEBI GERMANY w opakowaniu z króćcem i śrubkami (150zł), i po calej procedurze dalej to samo , moze drobny prawie nie zauważalny wzrost na postoju o 2 *C , -Moje pytanie czy te silniki mają tendencje do wychładzania sie , czy moze ktos ma w swoim bmw z tym silnikiem podobne problemy ? -czy moze te dwa termostaty moga byc niesprawne ? -Mała prośba do posiadaczy takich silników , czy moze ktoś sprawdzic czy jego auto po zagrzaniu tez tak szybko sie wychłodzi i nie trzyma 90*C na postoju ? -Sory za błędy i upierdliwość , no ale nie lubie gdy w moim aucie coś nie działa jak powinno , za pewne wy tez tego nie lubicie , pozdro i z góry dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.