Skocz do zawartości

deebee

Zarejestrowani
  • Postów

    348
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O deebee

  • Urodziny 24.12.1972

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW X3 (E83) 2.0D 193KM 2007; Trabant 601; Honda GL1800 Goldwing; Suzuki Burgman 125
  • Lokalizacja
    Orzesze, woj. śląskie

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia deebee

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

2

Reputacja

  1. A przegub Ci się czasem nie rozlatuje?
  2. Kalibrację VTG zrobisz choćby Delphi czy WoW, prawidłowo wszystkie wartości po kalibracji powinny wynosić zero.
  3. Co to znaczy : "była kalibracja"? Czy podczas kalibracji wszystkie wartości wynosiły "zero'?
  4. Czy po regeneracji VTG przeprowadzono pomyślnie kalibrację?
  5. W E83 aku nie wymaga adaptacji. Radio także nie powinno się rozkodować.
  6. Jako że będziesz operować przy rozruszniku, gdzie przewody są odkryte, dla bezpieczeństwa odłącz akumulator.
  7. Czy udało się juz zamontować kupioną na Litwie półoś? Jeśłi tak, jakie są efekty?
  8. RealOEM podaje do E83 tylko dwa kody prawej przedniej półosi: 31607529202 do przedlifta, zastąpiony przez 31603450566 w LCI. W obu przypadkach długość taka sama (949 mm). Zastanawia jednak zgodnośc wymiarowa zamienników (919 mm) - czyżby w realOEM był tzw. "czeski błąd"? Czwórka zamiast jedynki? Czy ktoś na forum nie ma przypadkiem rozebrabnego napędu w oryginale, żeby zmierzyć?
  9. @Mat007 Czy ta pierwsza lepsza półoś z neta miała P/N zgodny z tym, co podaje Ci REalOEM? @KucaQ Jeśłi półoś jest 25-30 mm krótsza, niż podaje producent wg P/N, to wieloklinu mogło brakować.
  10. Jeśli jest jak opisujesz i powodem może być rożnica długości półosi, to może kup używany oryginał i załóż na próbę: https://allegro.pl/oferta/bmw-e83-x3-2-0d-3-0d-polos-prawa-przednia-przegub-11399217341?srsltid=AfmBOooaZHWtkllDkcEjFIPOBJZWu8El_9gLzY-wNz7M_xz6wam1DP5f 200 zł to nie majątek, czytając Twój opis i przeliczając go na już prawdopodobnie wydane pieniądze.
  11. Być może winy nie ponosza zamienniki czukników, tylko spęczniałe od rdzy koronki ABS na przegubach. Proponuję podłożyć pod wymienione czujniki po podkładce M6 i ponowny test. Zwiększy to nieco szczelinę pomiędzy czujnikiem a koronką i może wpłynąc na odczyt czujnika. Docelowo i tak wymiana koronek.
  12. Wymień przewód żarowy sterownika. Koszt koło 130 zł. Nim do tego u siebie doszedłem, wymieniłem dwa sprawne sterowniki na nowe…
  13. U Ciebie w 3.0D wał wygląda nieco inaczej, niż u mnie w 2.0D. Ten przegub ze zdjecia też bym sprawdził, natomiast przyjrzałbym się dokładnie przegubowi kardana, który u Ciebie jest zqaraz za podporą wału (element przykręcony śrubami nr 10 z poniższego linku): https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=PD71-EUR-01-2007-E83N-BMW-X3_30sd&diagId=26_0213 Przegub powinien pracowac swobodnie w obu płaszczyznach. U mnie kardan był zablokowany w jednej płaszczyźnie, co powodowało w przedziale 30-40 km/h (1500-2000 rpm na 3 biegu) wibracje przeoszące się na cała karoserię.
  14. Oba przeguby kardana na tylnym wale OK? U mnie też na początku były wibracje w podanym przez Ciebie przedziale prędkości, potem hałas zaczął się pojawiać także przy większych prędkościach. Powodem był zablokowany (w jednej płaszczyxnie) przegub kardana na wale przy dyferencjale. Wymiana wału i wibracje zniknęły.
  15. Problem rozwiązany. Zatarty tylny przegub kardana na wale napędowym. Wymieniony wał. Dziękuję Szefowi M&M Cars ("Jeździć, obserwować") za przejażdzkę i trafną diagnozę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.