Witam Ja u siebie stosuje pasek gates, rolki skf- idą trzy, dwie prowadzące i jedna napinająca. Wymiana paska jest stosunkowo prosta dla wprawionych, trzeba zblokować koło zamachowe prętem z lekko sfrezowanymi krawędziami fi12 wkładając go w otwór kadłuba i koła zamachowego od strony kierowcy za wysokości mniej więcej w połowie silnika to znaczy na pograniczu kadłuba i miski olejowej i wałek rozrzadu tu niestety trzeba mieć specjalny przyrząd, który zakłada się na wałek a konkretnie na czworokąt przy pierwszym cylindrze licząc od rozrzadu, przyrząd jest na stronie http://www.e30.de/ ( w DO IT YOURSELF -Zahnriemenwechsel beim M40) W trakcje napinania paska rozrządu powinno być poluzowane koło rozrządu nie polecam wymiany z urzyciem korektora (robienie znaków). Przy okazji warto spojrzec na uszczelniacze wałów i przy okazji wymienic ,zwróc też uwagę na stan pompy wodnej,ale to tak na marginesie. Powodzenia(':cool2:')