Skocz do zawartości

Roberrt2

Zarejestrowani
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Poznań

Osiągnięcia Roberrt2

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Roberrt2

    Wskażnik poziomu paliwa

    Zrobie to sam czy znowu musze leciec do jakiegos pseudo mechanika? (mój wyjechał na wakacje)
  2. Roberrt2

    Wskażnik poziomu paliwa

    Witam. na początku chce zaznaczyć ze jeżeli temat już był to sorry, w wyszukiwarce nie wyskakuje, a po przejrzeniu 10 stron odeszła mi chęć na szukanie. A więc do rzeczy. Sprawa jest prosta, pełen bak paliwa a na wskaźniku 0 i paląca się rezerwa. Od jakiegoś czasu mi to szwankowało pokazywało różne ilości paliwa i różny dystans do pokonania ale teraz jest to co opisałem powyżej. BMW E38, 750 i 99 r. Proszę o pomoc.
  3. Sterownik prawej strony silnika. Zrobione
  4. Połowa silnika jest zimna jak lód. 6 garów nie chodzi. Jezdzi na połowe mocy. Co mam wiecej napisac?
  5. Jest zimny jak lód, cisnienie jest ok. Wszystko jest ok. Ale 6 garów nie chodzi.
  6. cos bliżej poprosze, bo nie bede juz jezdzil do mechanika.
  7. Tylko 750 V12. Nie zamienie na mniejszy, mam juz 3 z takim silnikiem i jestem za. Ewentualnie zamienilbym na S600 ale to juz nie na temat.
  8. Roberrt2

    Połowa silnika nie chodzi

    Witam, połowa silnika w moim aucie nie działa. Jest zimna a samochod jeżdzi na drugiej polowie. Sprawdzalismy cisnienie, swiece, przeplywki, sondy, przewody, katalizatory, sterowniki. Wszystko na nic. :( BMW 750 i V12 1999 r.
  9. Jak potrzebujesz części mam taką 750 (czarną) w części rozebraną. Jak po nią przyjedziesz oddam za 2000 ( nowe przewody,świece,sondy, silnik po regeneracji,dobra skrzynia,autoalarm z pilotem , nowe klocki na przód, wachacz z przodu amory itp.) Pozdrawiam.
  10. Witam. Podepne się ponieważ miałem podobny problem (o czym pisałem na forum) wprawdzie inne objawy ale też brak mocy, spalanie 20 l trasa nierówna praca itp. Wszystko zawodziło (przepływki,świece,przewody,sondy,kopułki i palce), aż w końcu szlif głowic i trzech gniazd które przepuszczały paliwo i jak ręką odjął. pozdrawiam i powodzenia bo auto jest tego warte.
  11. Witaj. Wkładasz kluczyk do drzwi (albo kierowca albo pasażer) unosisz klamke do góry przytrzymujesz i przekręcasz kluczyk. Jak masz dobre zamki musi zadziałać. Jak nie otwórz bagażnik , powinien się otworzyć z klucza i podłącz prąd pod oświetlenie bagażnika wtedy pykasz centralny i po sprawie. Pozdrawiam.
  12. Witam. Przepraszam że dopiero teraz odpisuje ale brak czasu nie pozwolił. A więc znależliśmy usterke... Wszyscy szukali w elektronice itp. a powód był prozaiczny. Szlif głowicy , 3 gniazda przepuszczały paliwo i silnik momentalnie się zalewał. Szlifierz zrobił swoje i auto chodzi jak nowe. Pozdrawiam wszystkich.
  13. W żadnym wypadku nie wymieniałem nic na sztuke. Naprawa obejmowała tez zawieszenie amortyzatory,wachacze,przewody (oryginalne) nowe sondy (oryginalne) oraz różne pomniejsze sprawy np. czujniki, wybierak skrzyni itp.Ale ruszaliśmy tylko to co było uszkodzone. Pozdrawiam.
  14. Aha końcówki mocy zostały sprawdzone. WSZYSTKIE sprawy,błędy związane z elektroniką zostały usunięte! Ktoś podsunął pomysł że skrzynia biegów może mieć jakieś zwarcie bo problem występuje TYLKO na DRIVE na wolnych obrotach jest cool wkręca się i pracuje jak na 300 KM przystało ledwo włącze D to jest wielki klops!!!! I zaznaczam że na skrzyni nie mażadnych błędów!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.