Skocz do zawartości

Przemas WIT AM

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    535 d

Osiągnięcia Przemas WIT AM

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, pryepraszam za brak polskich znakow, nieprzystosowany komp. Ja mam podobny problem, jakis czas temu po wycieku z ukladu chlodzenia zaczely sie dziwne obiawy, a mianowicie, zauwazylem delikatne skoki napiecia, przygasajace podswietlenia ale i wylacza sie wyswietlacz, radio i klima na sekunde. Zdarzylo sie to kilka do kilkanascie razy. Podejrzewam alternator... musze sprawdzic jeszcze kleme ale sadze ze bedzie ok. jak sprawdzic to ladowanie w czasie realnym? podczas jazdy
  2. Śledzę dziś forum cały dzień, szperam gdzie się da i zauważyłem że dość sporo osób wyraża opinię że sama wymiana sprzęgła-konwertera to nie wystarczy lepiej zrobić przegląd całej skrzyni. Sam konwerter to spory koszt a pytanie jeszcze gdzie się udać. Prosiłbym koledzy tych, którzy mają to za sobą o podanie, na priv, kosztu i gdzie naprawę wykonano. dzięki
  3. Baseman swe prześlij proszę kontakt do "magika" na priv. pozdro
  4. Przemas Wit am Mi to wygląda na sprzęgło nie chce straszyć ale to typowe początki uszkodzenia sprzęgła kinetycznego. Może przegrzales skrzynie i przypalila się . Możesz jeszcze sprawdzić czy to nie wina nadmiernego poboru prądu . Porostu wyłącz nawiew ,radio,ogrzewanie szyb .oczywiście tyłka też . Jak przestanie falowac to po kłopocie . Jak nie to w Poznaniu mam super magika od skrzyń. Pobór prądu dziś postaram się sprawdzić. Możesz mi coś więcej o tym sprzęgle powiedzieć. Jakie to koszty? co i jak warto zrobić? jestem laikem jeśli chodzi o automaty. Z góry dzięki
  5. Witam to mój pierwszy post na forum, chciałem przywitać wszystkich serdecznie. Od września jeżdżę E61 535d, z wielkim zadowoleniem i uśmiechem na twarzy :D . W zeszłym tygodniu miałem przeciek z układu chłodzenie, płyn wyciekał z górnego termostatu na paski co wpłynęło na uszkodzenie rolek napinaczy, wymienione i pasek wieloklinowy też. Ale nie o tym chciałem napisać, od tego momentu zaczęło się dziwne zachowanie silnika wahania na obrotach, jak silnik jest zimny delikatnie faluje jak się rozgrzeje falowanie ustaje. Podczas jazdy na ciepłym silniku falowanie powraca w zakresie od 1300 - 1500 obrotów i prędkosci około 90km/h i przy powolnym przyśpieszaniu falowanie ustaje dopiero powyżej 2000 obrotów. I dochodzi do tego dziwne zachowanie skrzyni, przyśpieszam od prędkości 110 powoli wciskam pedał auto przyśpiesza i nagle przy 2500 obrotów, skrzynia redukuje bieg wkręca się do 3500 obr i zmiana biegu na wyższy. Wcześniej skrzynia chodziła płynnie bez zarzutów teraz zachowuje się bardzo nerwowo zmienia biegi w mało spodziewanych momentach. Sorry że wcinam sie w ten temat ale innego podobnego nie znalazłem na forum. Proszę o informację jeśli ktoś coś podobnego miał...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.