Skocz do zawartości

piotrekpiotrek

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39, e60
  • Lokalizacja
    garwolin

Osiągnięcia piotrekpiotrek

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. ja mam podobnie jak ck530d. nie ma różnicy czy przy obciążeniu czy nie. moim zdaniem to nie będą tarcze cierne. spokojnie, rozbiorę, zobaczę, dam znać.
  2. I właśnie z tego samego założenia wychodzę dlatego zaraz po świętach stawiam auto na "kołki". Tak właśnie sobie i ja myślę że to tak jakby jakiś zawór nie pracował tak jak potrzeba, lub też jak by może ciśnienie oleju było za słabe? Być może przez uszkodzenie adaptera lub płyty separacyjnej mechatronika? zpchana miska? uszkodzone elektrozawory? Zastanawia mnie jeszcze dlaczego inpa wywala błąd eco wandler skoro zostało założone nowe sprzęgło i zrobiona była adaptacja. Na starym sprzęgle był ten sam błąd z tym że ewidentnie obroty falowały a teraz jest wszystko ok ale błąd po skasowaniu po jakimś czasie znowu wywala. no i ślizganie występowało i na starym konwerterze i na nowym. To musi być coś w skrzyni z czego skłaniam się do sterowania. Ze skrzyni to przychodzi mi do głowy tylko nieszczelność koszy. No nic, zobaczymy. Na pewno jak ogarnę sprawę to zdam relację co to był za problem.
  3. No nic, myślę że w styczniu sam się za to zabiorę. Zacznę od mechatronika i wymiany oleju, jak nie pomoże to rozbebeszę skrzynię i zobaczymy co tam się dzieje. W każdym razie dam znać jak poradzę sobie z problemem.
  4. Przesyłam link do filmiku. Na samym początku dodaje gazu, wskazówka wskakuje tak jak by sie sprzęgło ślizgało a zapięty jest bieg po czym tak jakby wskakuje i zaraz potem wskakuje 3 bieg
  5. Był to błąd wałka rozrządu wydechowego spowodowany przestawieniem się wałka. Trzeba było zdjąć pokrywę głowicy, zdemontowac vanosy i na nowo ustawić rozrząd a dokładniej wałki za pomocą blokad. Po ustawieniu wszystkie parametry pracy silnika wróciły do normy a błąd więcej się nie pojawił.
  6. Kurcze no tak nie może być... miałem e60 530i i w niej było ok. Jeździłem 535d znajomego i u niego wszystko cyka jak trzeba. No nic dla zobrazowania sytuacji postaram się w najbliższym czasie nagrać filmik jak to wygląda może wtedy ktos więcej się wypowie.
  7. Na tyle automatow nikt się z czymś takim nie spotkał?
  8. Masz racje z tym że tak jak pisałem wyżej sprzęgło zostało wymienione na nowe oryginalne zf do tego olej. Błędy skasowane a było to ze 4 miesiące temu no i wczoraj podpinałęm ja pod kompa i ten sam błąd, a po wymianie sprzęgła jest dokładnie tak samo jak było z tym że obroty przestały falować, bo generalnie z tego powodu było robione sprzęgło. Jeszcze jakieś sugestie?
  9. Witam. Koledzy mam problem z moim 535d a dokładniej skrzynia 6hp26z. Na zimnym silniku zaraz po odpaleniu ruszam i daje z miejsca, uczucie jest takie jak by ślizgało się sprzęgło tzn samochod przyspiesza a obroty wskakują powyżej 3 tys obrotow i caly czas stoją po czym przy osiągnięciu około 100km/h zapina bieg co wyraźnie czuć obroty spadają i dalej jest już normalnie. Po przejechaniu kilku kilometrów objawy częściowo ustają ale.. na 1 biegu bez dodania gazu samochód praktycznie nie ciągnie a jak mialem kiedyś e60 530i to na wolnych obrotach po wlączeniu d i puszczeniu hamulca samochód wyraźnie zaczynał jechać. Dalej.. dodaje gazu żeby ruszyć oki jadę.. zapina się 2 bieg i czuć jak by sprzęgło się ślizgało powiedzmy przez kilka sekund po czym delikatne szrpnięcie i jest bieg nr 2 i jedziemy... dalej przy zmianje na 3 potrafi co jakiś czas zrobić to samo natomiast 4 5 i 6 wskakują bez problemu. Wymieniłem sprzęgło hydrokinetyczne i olej w skrzyni - objawy te same. Co to może być? Coś z mechatronikiem? Czy może coś głębiej? Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi. Nie ukrywam że zaczyna mnie to już męczyć. Aha jeśli chodzi o błędy skrzyni pod kompem to brak. Jedyny błąd jaki mam w inpie to eco wandler cokolwiek to znaczy.
  10. Witam, Odświeżę temat, czy poradziłeś sobie z problemem? Mam ten sam błąd. Co on oznacza?
  11. odpalasz zimne auto i zostawiasz na wolnych obrotach, w miarę nagrzewania się silnika dotykasz chłodnicy cieczy, jeżeli robi się coraz cieplejsza w raz z nagrzewaniem się silnika - masz walnięty termostat. Do złych wskazań może się też przyczynić czujnik temperatury lub kostka która na nim siedzi (potrafi się utlenić i nie łączy) lub też złącze głównej wiązki silnika (również lubi zaśniedzieć).
  12. bardzo proszę o podpowiedź. w załączniku przesyłam co to za błędy. http://static.pokazywarka.pl/i/2999627/289180/2014-06-07-18-00-49.jpg
  13. Aha i jeszcze jedno. Blad wyskakuje po uruchomieniu auta. podczas pracy silnika gdy skasuje blad to nie powraca do momentu gdy zgasze auto i uruchomie je ponownie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.