Skocz do zawartości

misue

Zarejestrowani
  • Postów

    48
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Puck/Warasszawa

Osiągnięcia misue

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. mozesz rozkrecic wydech na 1/2 dlugosci
  2. nie wiem o jaki przegub chodzi ale chyba masz teraz luz na wle bo nie pod pory (mocowania)i nie sztywnego polaczenia miedzy skrzynia a dyfrem
  3. misue

    silniczek krokowy

    powiedz mi jak ustawic ta przepustnice spradze u mniwe bo wiem ze bylo cos przestawiane
  4. misue

    plusy i minusy e34??

    ja pytalem ile pali taki 1.8 na felach ktore wymieniles "250"
  5. misue

    plusy i minusy e34??

    a ja powie tak 1.8 to wogule nie jest temat do BMW a w szczegulnosci takie lacze hhee ale zapytam ile takie 1.8
  6. misue

    Jak to jest z tymi automatami?

    ja ci powiem tylko to ze automatem trzeba umiec jezdzic nie wciska gas ale nim manipulowac
  7. misue

    plusy i minusy e34??

    bylo by jeszcze lepiej jak by silnuk nie byly tak szpikowane elektryka moja 535i m30 ma okolo 400000km i moge sie tylko przyczepic do ty wlasnie malych drobiazkow elektrycznych
  8. sprawzilem dolot za przepywka jest ok ale z klawiatury idzie takie odpowietrzenie i wchodzi wlasnie w ta rure za przeplywka ma slade np zaolejania i mozsze przez to mi sie tam tlusci
  9. zaworow jeszcze nie ruszalem jakos nie dajac znac o sobie :) :) ale sprawdze ten caly dolot silni normalnie pali ito ale mowie mam tam tlusty syf srawdze teraz bo znowu czyscilem krokowke i robielem reseci ecu/tcu
  10. a dokladnie chodzi mi o to ze mam falowanie krokowki nie jest duze ale jak po czyszczeniu krokowki zobacze po jakims czasie to jest syf taki czarny osad takie okopcenie tak samo jest w dolocie to krokowki taka sadza tlusta nie wiem czy mi tam cos nie leci przez kolektor chyba ze to jest jakis stary osad ktory tam krazy chcialbym to sprawdzic i poczyscic moze ktos zna szczegoly takiej opracji chdzi o e34 535i M30
  11. ja mam to samo 2 rak podpora jest strasznie cienka a wal duzy i pojemnosc dlatego musi byc dobrzze zlozony i wywazony przy takiem zmianie wal sie rozklada na dwie polowy ktore sa przed podpora w takie zemby czyli jedna plowka sie zazebia z druga i jesli za nie wejdzie w poprzedni zab jest kicha wibrajacje oczywiscie jest tolerancja jeden zab w praw lub w lewo ale jesli nie wyjmnie sie calego walu to trudno trafic na cacy wiem po sobie CZYLI ZOSTALO WYWAZENIE WALU i dodatkow sprawdzilbym tulej na tylnim wozku jest na gumach a jak jest luz to wal tez dostaje po dupie
  12. misue

    silniczek krokowy

    ja powiem tak u mnie wogule na zimny nie palil musialem trzymac gaz na nodze do odpwiedniej temperatury ale dostalem od znajomego mechanika krokowke od jakiegos nissana i jest ok z minimalnym falowanie ale musialem dodac troche izolatki na otwory do tamtej krokow ale jest ok a druga strona to przeplywomierz mozliwe ze ulegl przestawieniu np dostaje za duzo powietrza a krokowka chce wyregulowac mnie tez czeka sprawdzenie przeplywki bo u mnie ktos ja przestawial zeby zwiekszyc dawke na wysokich obrotach
  13. misue

    Dziwny obiaw

    u mnie jest tak ze jak ja wakne lub najade na cos to mi nic nie pokazuje mozliwe ze jest cos z bateriami o zegAROW
  14. bede musial w styczniu to sprawdzic bo i tak czeka mnie wymina podpory walu i tulej na tyle a co do 535i to jest bardzi nie typowe auto
  15. maja kolo 2masowe kumpel w swoim 24td robil ost ale jemu poszly jakies "nity " i blokowalo od czasu do czasu jak zmienial biegi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.