Skocz do zawartości

kempes221

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39

Osiągnięcia kempes221

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Problem rozwiązany, a rozwiązanie było banale. Otóż wszystko sprawdziłem co było możliwe w aucie. I okazało się że wszystko przeszło jak ODCIĄŁEM FOTEL OD P-BUS. Nie mam pojęcia czemu tak sie stało że sterownik fotela coś pieprzył w GM... Nie mam pojęcia o co może chodzić bo ten sam moduł fotela używałem już wcześniej (bo mój w poprzednich fotelach się zepsuł) i po podłączeniu nowych foteli tak się dzieje. Po ponownym podłączeniu P-BUS do fotela jest tak samo, nie działa centralny w przednich drzwiach, świeci się poduszka (błąd maty pasażera, chociaż jest zaślepiona opornikiem). Jeżeli fotel jest odłączony wszystko nagle zaczyna działać. I to nie jest wina GM bo kupiłem drugi i jest to samo więc na bank coś jest z fotelem. Fotel oczywiście chodzi normalnie (przesuwa się, pompuje itd). Jednakże DZIĘKUJE za pomoc. Muszę jeszcze przejrzeć piny w fotelu bo może tam coś nie zagrało. Pozdrawiam :)
  2. Siema. Mam problem w swojej e39. Nie działa zamek centralny w przednich drzwiach ( kierowcy i pasażera). Nie działa również sterowanie szybami z panelu kierowcy oprócz szyby kierowcy (działa normalnie z panelu). Reszta szyb działa ale z przycisków przy drzwiach. Nie mogę sterować lusterkiem prawym. Panel sprawdziłem z innego auta i jest tak samo. Również moduł komfortu podmieniłem i nic. Proszę o pomoc bo załamany jestem..
  3. kempes221

    [E39]Tempomat po swapie

    Odkopuje, panowie z ciekawości zrobiłem też tak, że podłączyłem tempomat na starych zasadach, tj doposażyłem w moduł tempomatu tak jak w przedlifcie i w silniczek sterujący linką( tak jak w przedlifcie) lecz w tedy w ogóle tempomat nie startuje. Wiec już nie wiem co moge zrobić.... jakieś sugestie jeszcze?
  4. kempes221

    [E39]Tempomat po swapie

    Wysłałem, będę czekał:)
  5. kempes221

    [E39]Tempomat po swapie

    A mógłbyś mnie troche nakierować? już przeczytałem wszystko co było możliwe chyba. Ale nie jest dziwne że na zapłonie włącza sie ikonka a potem nie?
  6. kempes221

    [E39]Tempomat po swapie

    Tak. Było zmieniane DME i EWS. No bo jak inaczej. Nie ruszyłby. Co masz na myśli mówiąc kodowanie? sterownik to bodajże ms42
  7. kempes221

    [E39]Tempomat po swapie

    Tak. I w tej jednostce tempomatem steruje dme. Ale u mnie działa tylko na zapłonie dlatego nie wiem co może być jeszcze
  8. kempes221

    [E39]Tempomat po swapie

    Witam Serdecznie, zwracam się z pytaniem odnośnie tempomatu w e39. A więc od początku. Mam e39 i miałem w niej M52B20. Jest to wersja z przed liftu elektronicznego - 06/1998. Zrobiłem swap na M52TUB28. W 2.0 nie miałem tempomatu i tam tempomat był na linkę. W 2.8 tempomat jest sterowany elektrycznie. I teraz tak. Nie działał mi ABS i ASC ponieważ nie dało się podłączyć tego to silnika TU. Podłączył mi to pewnien magik gdzie zrobił to w sposób taki że dał starą przepustnice tzn tylko ją podłączył żeby udawała że jest ten stary silnik(bo w nowym steruje komputer silnika). Nie wiem do końca jak to działa ale działa. W każdym razie. próbowałem zrobić tak że podłączyłem multifunkcje wg instrukcji do komputera silnika i modułu komfortu. Po podłączeniu INPA i zrobieniu testu okazuje sie że wszystkie przyciski działają. Przy włączonym zapłonie ikona tempomatu się włącza (po nacisnięciu guzika na multifuncji) lecz po odpaleniu już nie.. Miałby ktoś pomysł jak to ogarnąć? Już nie wiem, może być przez to że silnik jest z poliftu a reszta nie i reszta nie jest kompatybilna? Pozdrawiam:)
  9. Witam Serdecznie.:) Miały ktoś może schemat do podłączenia lusterek elektrycznych składanych? Mogłoby być zdjęcie kabli przy module lusterek. Pozdrawiam:D
  10. Komputer i chłodnica też. Wszystko jest już ogarnięte. Ale powiesz mi co dokładnie miałbym przełożyć? Wiązka silnika jest już polutowana do wiązki samochodu. Ale nie wymienialem wiązki całego auta.
  11. Przerzuciliśmy silnik, wał, skrzynie, most itd. Tak jak jest w fabryce. problemem była wiązka która była inna, ale doszli jak to podłączyć żeby odpalić i żeby grało. Problemem jest klimatyzacja gdzie w tym silniku idzie jeden kabel a w starym (u mnie) idą 3. Klimę mają ogarnąć ale głównie chodzi o prędkościomierz i abs... Prosiłbym o pomoc, szczególnie że mam drugi samochód z którego brałem silnik i całą resztę. Mógłbym wyjąć to co potrzebne, Wkurzam sie już bo auta nie ma miesiąc już i tylko słyszę że zrobimy zrobimy. Jutro odbieram auto i będę robić sam resztę. Szukałem ziomka który może to ogarnąć ale nikt nigdy nie miał problemu z takimi rzeczami. Może oni coś zepsuli?
  12. Ale jeśli mam to drugie auto, z którego brałem silnik i moge wszystko przełożyć to da rade ogarnąć?
  13. Witam wszystkich:) Mam problem, oddałem znajomym auto do swapu z 2.0 1x vanos na 2.8 2x vanos. Wszystko podłączone, pali, jeździ. Problem jest taki że chłopaki nie potrafią podłączyć ABS ASC i pędkościomierza, co jest nie dopuszczalne. Spotkał sie ktoś z takim czymś? Czego może brakować?
  14. Kolego, gdzie dostanę taki przekaźnik?
  15. Witajcie Panowie. Mam problem z ringami CCFL. Otóż od początku. Mam je podłączone podłączone pod zapłon, czyli świecą się niezależnie od tego jakie światła są włączone. Pomyślałem sobie że podłącze je pod oświetlnie wnętrza, i tak zrobiłem. Wszystko jest dobrze do momentu gdy auto nie postoi jakiś czas. Chodzi o to że przy otwieraniu auta nie zapalają się wszystkie tylko np. dwa zapalają się z pełną mocą a dwa tylko troche. (film poniżej-przykład). Mam zastosowaną diode prostownczą żeby nie paliło mi się ciągle światło w aucie jak jade, lecz z nią czy bez niej to i tak efekt ten sam. Błagam was pomóżcie mi bo już brakuje mi sił... Może dodanie dodatkowych przetwornic (jedna przetwornica na jeden ring) coś da? Dodam że na zapłonie ZAWSZE działa... Pozdrawiam:) Identyczna sytuacja tutaj:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.