Dzisiaj diagnoza komputerowa wykazała : Żeby dojechać do diagnozy zostałą wypięta wtyczka Valvetronica . 2A67 VALVETRONIC Wewnętrzny błąd 2A6B VALVETRONIC moc Serwomotor Ograniczenie 29CC wypadania zapłonów Kilka Cylindry 2C45 Lambda Sensor Cat Pre 1 29CF przerw zapłonu Cyl 3 2CA3 Lambda sensor podgrzewacz Pre Cat 2 2CA2 Lambda sensor podgrzewacz Pre Cat 1 2C6E Lambda Sensor Cat post 2 Timing 2C6D Lambda Sensor Cat Temat 1 Timing 2C46 Lambda Sensor Cat Pre 2 Dawno nie było takiego kombo jak teraz i poprzednio... Na wypiętej wtyczce kąt wyprzedzenia zapłonu waha się od około 8 do 12 stopni. Natomiast przy wpiętej wtyczce od nawet dochodzi do minus 4 do plus 17. Nieregularna praca cylindrów na wypiętej wtyczce oscyluje na wszystkich cylindrach podobnie w okolicy 0,8 1/s Natomiast na podłączonej wtyczce na dwóch cylindrach wynosi około minus 1 lub minus 3 , a na dwóch pozostałych około plus 1,5 . Dziś zauważyłam , że gdy wtyczka jest podłączona na wolnych obrotach skok zaworu waha się od 0,53 mm do 0,7 mm. (Nie powinno być 0,25 mm???) Wartość lambda, cyl 1-4 : 0,98 Wartość lambda, cyl 2-3 : 15,73 Tutaj niema jednostek i nie wiem co to oznacza dokładnie. Powinno być w Voltach? Wartość na biegu jałowym położenia Vanosa wynosi Dolot: 80 stopni Wydech : 120 stopni ( są to poprawne wartości?)