Skocz do zawartości

eRPe

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 118i 2006
  • Lokalizacja
    Krakow

Osiągnięcia eRPe

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Cześć zostały zakupione przez serwis, w którym zostawiłem auto.
  2. Dokładnie. I tak jak pisałem - IWIS robi części dla BMW, ale jeśli są sprzedawane w hurtowniach/sklepach nieautoryzowanych to mają zeszlifowane numery seryjne oraz logo BMW. Stąd niższa cena. Do wymiany rozrządu skłoniło mnie delikatne klekotanie po każdorazowym odpaleniu samochodu oraz informacja, że pomimo łańcucha w tych silnikach rozrząd wymienia się ok 150 kkm.
  3. Kraków, PKW serwis. http://www.pkw.strefa.pl Części firmy IWIS (firma ta robi oryginały dla BMW).
  4. U mnie nic takiego nie było…jedyne co to po każdorazowym odpaleniu przez chwilkę klekotał jak diesel. Poza tym żadnego szurania ani innych podobnych dźwięków. Jeśli Tobie szura to z tego co czytałem wymieniaj rozrząd szybciutko :oops:
  5. Zrobione :8) Koszt całkowity 1400 zł :roll: (kompletny rozrząd+uszczelka pod pokrywą zaworów, olej, filtr oleju, powietrza i robocizna). Efekty takie jak oczekiwałem, czyli brak klekotania po odpaleniu :mrgreen: Stary rozrząd też już był blisko swojego końca...Co do cykania to nic takiego nie zaobserwowałem u siebie.
  6. 200 zł za wymianę odmy (zamiennik, podobno bardzo dobry) + czyszczenie wężyków i robocizna.
  7. Mam podobnie u siebie - jak auto popracuje chwile na wolnych obrotach i następnie dodam gazu to leci piękny niebieski bączek :duh: Podczas jazdy, przyspieszania, po odpaleniu nic się nie dzieje. Z tego co czytałem oraz rozmawiałem z mechanikiem to do wymiany uszczelniacze zaworowe (koszt jakieś 1400 zł, bez rozrządu bo dopiero co był zmieniany). Najpierw jednak zrobię odmę - zobaczymy czy to pomoże. Jeśli nie to lecimy z uszczelniaczami. Przeczytaj sobie tematy: viewtopic.php?f=70&t=243134 viewtopic.php?f=70&t=252029
  8. No więc już wszystko wiem :roll: Trzeba wyłożyć hajs i zrobić :?
  9. Czyli wymieniłeś cały rozrząd i spokój ?
  10. Ok, więc chyba już wiem wszystko.. :roll: Wychodzi na to, że nie pozostaje mi nic innego jak wymiana kompletnego rozrządu i nadzieja, że nic więcej po drodze nie wyjdzie :oops: Dzięki za pomoc.
  11. Aż tak głośno to nie - klekot słychać wyraźnie, ale zdecydowanie ciszej. I nie jest taki "ostry".. Czyli łańcuch już jest naciągnięty i daje o sobie znać ? Jeśli dobrze rozumiem to w takiej sytuacji wymiana samego napinacza nic nie da i cały rozrząd trzeba wymienić ?
  12. U mnie to jest dosłownie przez ułamek sekundy i gdybym tego wcześniej nie wyczytał to nigdy bym na to uwagi nie zwrócił. Czyli po wymianie napinacza powinno być ok ? A jeśli nie to cały rozrząd do roboty ? Pytam tyle, ponieważ mam już umówiony termin na wymianę kompletnego rozrządu, ale chcę mieć pewność zanim wydam te ok 1500 zł że jest to rzeczywiście konieczne...
  13. OK. Spotkałem się również z opinią (chyba za dużo przeszukuje internet, bo co znajdę to stwierdzam, że moje auto to ma :shock: ), że jeśli po odpaleniu silnik przez sekundę zaklekocze jak diesel to jest to początek końca rozrządu. Prawda czy kompletna bzdura ?
  14. Super, dzięki za sugestie :wink: pisząc, że rozrząd jest głośny co masz dokładnie na myśli ? Czy istnieje jakiś sposób (oczywiście poza rozłożeniem samego rozrządu) oceny jego pracy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.