Skocz do zawartości

jaciepacie

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 520d

Osiągnięcia jaciepacie

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Jestem juz po regeneracji rozrusznika. To była trafna diagnoza :cool2: auto teraz odpala za każdym razem. Polecam od razu warsztat elektrostart specjalizujacy sie w wymianach rozrusznikow i alternatorow na Karczewskiej, panowie uwineli sie z tematem w 40 min.
  2. Dzieki za odpowiedzi. Zaczne o regeneracji rozrusznika. Tymczasem dzis pojawil mi sie blad wszystkich czterech swiec, sterowanie. Ten blad pojawia mi sie sporadycznie, rok temu wymienialem ten sterownik a mimo to blad czasem sie pojawia lecz wtedy jeszcze nie mialem tych problemów z odpalaniem. Czy mozna to ze soba powiazac czy to raczej dwa zupelnie rozne tematy?
  3. Na ile % obstawilbys, ze to akurat automat rozrusznika? Jakis warsztat w Wawie godny polecenia po prawej stronie Wisły?
  4. Czesc, Dopadlo i mnie, problemy z odpalaniem E60, 520d, 2006 rok, ale tylko po przejechaniu jakiegos odcinka trasy. Ale po kolei. Auto zaczelo miec sporadyczne problemy z odpalaniem - wciskam sprzeglo, wciskam start i slychac tylko cyk, i nic. Drugi raz wciskam start i odpala. W tej chwili jest tak, ze auto pali tylko wtedy kiedy odstoi jakis czas, czyli z rana nie ma problemu, ale np. przejade sie ze 20 min, zgasze i pozniej juz nie zapale ponownie, slychac tylko cyk i koniec. Pozniej moga nastapic 2 - 3 proby i za 4 tym razem odpali, a czasem w ogole i trzeba odczekac jakis czas. Podczas jednej z takich akcji, wyskoczyl mi blad "increased battery discharge" , "battery low" ale jestem pewien ze aku mam dobry bo zmienialem i rejestrowalem nowy aku w maju (varta silver 110ah). Zepchalem auto do pobliskiego norauto, zrobilem test aku i tak jak myslalem tak bylo, aku jest dobry. Po jakiejs godzinie wrocilem do porzuconego auta i odpalilo za 2 razem. Bledy aku zniknely, potem odlaczylem kleme IBS bo sie naczytalem, ze to moze byc to. Ale niestety, po dluzszej trasie chcialem zaparkowac auto, wysiadlem zobaczylem ze moge jeszcze kawalek podjechac, wiec wsiadlem odpalam a tam cyk i koniec, nie odpalil znowu, przy zdjetej klemie IBS. No wiec, poszedlem na obiad, wrocilem i po godzinie odpalil za 1 razem. W tej chwili zalozylem z powrotem kleme IBS, bledow na ta chwile nie ma i jestem troche w kropce. Znalazlem podobny przypadek jak moj na zagranicznym forum ale tam temat sie urwal, tutaj nie znalazlem takiego przypadku jak moj dlatego zalozylem ten watek. A dzis jeszcze bimmer-toolem, zrobilem ponowna rejestracje aku, nie wiem czy to co kolwiek pomoze. Na razie dzis 3/3 razy odpalil, ale robilem tylko krotko trase, moze nie zdazyl sie tak nagrzac zeby ponownie nie odpalic?. Ladowanie aku jest dobre, ponad 14V wiec alternator chyba tez mozna wykluczyc. Probowalem tez z 2 para kluczukow, to samo. Tak jak pisalem, w tej chwili bledow nie mam, ale to co "zlapalem" kiedy wystepowaly powyzsze problemy: IHKA - 9C55 - klimatyzacja IHKA - E714 - klimatyzacja KOMBI - A559 - Licznik/zegary Czy ma ktos jakies pomysly co to moze byc?
  5. Dzieki za info. Czy trzeba reanimowac ten wtryskiwacz ? bo rozumiem ze sypie sie ten ktory jest na "-" czyli wtryskiwacz 2. Po czym najblizszy wtryskiwacz 3 nadrabia najwiecej, a skrajne 1 i 4 dodaja juz mniej - dobrze to rozumiem? :8) Czytalem na forum o specyfiku do czyszczenia wtryskiwaczy -LM (Liqui Moly), dodaje sie to do baku i podobno korekcje sa lepsze. Warto? Czy regeneracja?
  6. Czesc, czy moglby ktos pomoc ocenic moje korekcje? Na forum jest sporo roznych informacji na ten temat, o co chodzi z sumowaniem tych wartosci? Bo ich suma daje 0, natomiast wartosci -2.12 i +1,21 wydaja sie byc spore. @pawelgawel, test wykonany w ISTA pokazal mi dla jednego z wtryskiwaczy nawet ok. -3.5 ale na nierozgrzanym silniku wiec nie wiem czy to miarodajne porownanie
  7. Potwierdzam. Stalo sie to podczas proby odlozenia telefonu i obrotu ekranu. Pozdro!
  8. Czesc, mam pytanie co do korekcji wtryskiwaczy. Ten test trwa okreslona ilosc czasu? Bo u mnie w pewnym momencie wrocil do poczatkowego monitu o "Potwierdzeniu" rozpoczecia testu. Myslalem ze moze rozlaczyl sie kabel ale byl caly czas podlaczony. Btw. Czym grozi przerwanie takiego testu?
  9. Dzieki, w miedzyczasie zdazylem juz edytowac swojego posta :)
  10. Parametr Lambda0- dobra widze ze jest to prawdopodnbie parametr "lambdaintegrator" ktory pokazuje zawartosc w % aktualnej mieszanki. U mnie te wartosci to 29-36, przy aktywnym bledzie sondy "447B lambda probe". Jakie wartosci sa optymalne? Czy sprawdzal ktos jeszcze ten parametr na M47 ze sprawna lambda? Pozdro!
  11. Czesc, widze ze rowniez dodales moja sugestie dotyczaca dodawania parametrow, dokladnie o to chodzilo! tylko czy musi byc to ograniczone tylko do zakladki "aktualne/oczekiwane"? bo tylko w tej to dziala a w pozostalych jest po staremu. Co do nowych parametrow live data, jeszcze nie testowalem. Pozdro!
  12. @pawelgawel, swietna aplikacja, jak na razie testuje, wrzucam dane do .csv i mysle ze forum zaroi sie niedlugo od wykresow z excela ;) Co do samej apki, moja sugestia: Podczas wybierania parametrow z zakladki "Konfiguracja", parametry nie dodaja sie do tych juz istniejacych. Np. Wchodze w DPF -> mam tam zdefiniowane parametry -> chce dodac 1 parametr z "koniguracji" i znikaja mi tamte defaultowe. A moim zdaniem, lepiej byloby gdyby parametry przybywaly do juz wczesniej zdefiniowanej listy. Poza tym motor (M47) wywalil mi blad sondy lambda, w weekend podlacze inpe i zweryfikuje czy tam tez sie pojawia. -> ale raczej nie ma bata, ze to blad aplikacji, co? Pozdrawiam
  13. jaciepacie

    welcome lights e60

    Czesc, Teraz ja pozwole odgrzac sobie kotleta :) Posiadam E60 pre LCI 12/2006 z modulem LM2 i zakodowalem Welcome Lights zgodnie z ponizszymi wytycznymi (tam gdzie sie dalo) . To ze nie ma modulu CAPPL oraz brak funckcji WELCOMELIGHT w module MASK to rozumiem ze moze wynikac z za starej wersji softu w aucie? Ponadto nie swieca mi "brewki" (WL_SM) mimo ich wlaczenia, ponizej opisalem swoja konfiguracje: Moduł: CAPPL - brak u mnie takiego modulu lub Moduł: MASK - ten modul jest i wczutuje go w NCS expert ale w NCSDUMMY nie znajduje parametru "WELCOMELIGHT" Moduł: LMA - mam LM2: DEF_WELCOMELIGHT_CKM aktiv UNP_WELCOMELIGHT_CKM aktiv WELCOMELIGHT_CKM_0 aktiv WELCOMELIGHT_CKM_1 aktiv WELCOMELIGHT_CKM_2 aktiv WELCOMELIGHT_CKM_3 aktiv WELCOME_LIGHT_ACTIVE aktiv WL_AL = AngelsEyes nicht_aktiv WL_BL = stop soft_einschalten WL_BLK_H = kierunki tył nicht_aktiv WL_BLK_V = kierunki przód nicht_aktiv WL_FL = długie nicht_aktiv WL_KZL = światła tablicy soft_einschalten WL_NSL = przeciwmgielne tył nicht_aktiv WL_NSW = przeciwmgielne przod soft_einschalten WL_POL = postojowe przód aktiv WL_SL_1 = postojowe tył 1 soft_einschalten WL_SL_2 = postojowe tył 2 soft_einschalten WL_SM = brewki hart_einschalten -> jako jedyne nie swieca przy otworzeniu auta. Jaki moze byc powod? (po odpaleniu auta dzialaja) po kodowaniu należy włączyć światła powitania w IDrive -> nie mam tej funkcji pewnie dlatego ze nie moglem zakodowac MASK (oraz z braku CAPPL)? Pozdr!
  14. Czesc, mam podobnie z tym ze bagaznik otwiera sie ale bardzo nieregualarnie. Czasami po 2 zapaleniu home lights mina 2s, przytrzymam przycicisk i dopiero otwiera. Nigdy za 1 razem kiedy wlacze home lights. Poradziles sobie z tym jakos? Pozdr
  15. Czesc, Moglbys opisac jak zamontowales ten uchwyt od e64 w e60? Dzieki, pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.