Skocz do zawartości

DamianNS

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw E46 Compact 316Ti 1,8 16v

Osiągnięcia DamianNS

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. założyłem skórzaną gałkę zmiany biegów bez emblematów wygląda bardzo ładnie i dobrze leży w dłoni.Pozdrawiam.
  2. Witam troszkę odświeżę.Zmieniłem olej na 5w40 shell i jak narazie nie mam żadnych problemów z olejem przejechałem już 1000km i nic mi się nie pokazało z bagnetu też nie wiele ubyło zmieniłem również uszczelkę pod miską olejową.
  3. tak ok miesiąca temu
  4. Powiedz mi jak wd Ciebie to poznam jeżeli żadne błędy się nie pokazuja..
  5. Witam,przeczytałem kilka tematów ale nigdzie nie znalazłem podobnego problemu więc zacznę od początku. Podczas porannego odpalania auta troszkę nie równo pracuje tak jak by zrywał gdy złapie nieco temperatury przestaje tak jak by na ssaniu się to działo problem pojawił się po wymianie przepływomierza dodam iż stary był nie sprawny zaniżał dużo wartości przez co po rozgrzaniu występowało duże Egt.Przed wymianą auto rano odpalało idealnie ale po rozgrzaniu miało problemy.Żadne błędy nie wyskakują nie zapala mi się żadna kontrolka nowy przepływomierz również sprawdzony działa idealnie wd wykresów.Wymieniłem uszczelki valvotroniców przepływomierz Magneti Marelli uszczelkę misy olejowej napinacz łańcucha swag świece Ngk olej 5w40 filtry zastanawiam się może to lewe powietrze ? lub sonda lambda ? a może cewka ? Proszę o sugestie.Pozdrawiam
  6. napewno wycieki zostaną zlikwidowane ale co z tym olejem zmieniać na 5w40 czy zostać na 5w30 ??
  7. Tylko że naprawde ten olej gdzies znika.. na 1200km dolałem 0,6l a to moim zdaniem za dużo i zastanawiam się czy jeżeli wcześniej był 5w40 a ja zalałem 5w30 czy przez to może spalać olej czy pomiedzy tymi dwoma olejami jest az taka róźnica ?
  8. Witam,prawie wszystko już sobie ogarnąłem z Autkiem ale pojawił się taki o to problem że czasami po zgaszeniu pojawia się żółta kontrolka oleju raz nawet podczas jazdy wyczytałem że może być go mało sprawdziłem rzeczywiście było mało PRAWIE MIN dolałem ale zauważyłem że olej bardzo wolno ścieka wymieniłem 2tyś km temu olej na total quartz 5w30 ll filtr oleju knecht filtr powietrza filtr paliwa napinacz łańcucha rozrządu świece:stare miały kolor capucino więc spalanie ma idealne nawet mechanik był pod wrażeniem uszczelki valvotroniców tzn oringi komputer nie pokazuję błędów dziwi mnie fakt iż przez 2tyś km ubyło oleju najdziwniejsze jest to że auto NIE KOPCI RURA JEST CZYSTA ,NIE MA OLEJU W WODZIE ANI NA ODWRÓT wycieków też nie zauważam z przodu na pewno nic nie ma na ziemie też nic nie kapie.Podejrzewam odmę którą już zamówiłem jeżeli nie pomoże przynajmniej będę miał czyste sumienie że jest zmieniona a wy jak uważacie proszę o porady.To moje pierwsze bmw rok 2002 przebieg udokumentowany 173tyś km silnik 1,8 16v 85kw i jestem przerażony tym gdzie się podział OLEJ?! Przed wymianą zrobiłem jakies 500km i wszystko było w jak najlepszym porządku auto przyjechało z niemiec na kołach bez problemu.Kupiłem bmw bo byłem przekonany że to dobre auta i silniki że uniknę poważnych napraw a tu taka niespodzianka ehh.. może i oby to tylko ta ODMA :help: czy zmienić olej na 5w40 a może 5w50 mobila?? nie wiem jaki był wlany wcześniej ponieważ nie miałem żadnej kartki ale podejrzewam że właśnie 5w40 i znalazłem wyciek z podstawy filtra oleju będzie wyeliminowany jutro podczas zmiany odmy.
  9. ja kupiłem z firmy Swag a w pudełku był oryginalny ze zdartymi numerami więc po co przepłacać ?
  10. Miłe zaskoczenie,wymieniłem napinacz kupiłem ze swaga w pudełku otrzymałem oryginał lecz były zdarte numery i teraz do tematu muszę przyznać że coś z napinaczmi starego typu jest nie tak po zmianie klekotanie ustało sprawdzone odpalane naście razy po zmianie przejechałem 500km cykl mieszany.Pozdrawiam u mnie wymiana jak najbardziej POMOGŁA.Pozdrawiam
  11. Miłe zaskoczenie,wymieniłem napinacz kupiłem ze swaga w pudełku otrzymałem oryginał lecz były zdarte numery i teraz do tematu muszę przyznać że coś z napinaczmi starego typu jest nie tak po zmianie klekotanie ustało sprawdzone odpalane naście razy po zmianie przejechałem 500km cykl mieszany.Pozdrawiam u mnie wymiana jak najbardziej POMOGŁA.Pozdrawiam
  12. Napinacz miałem starego typu z dużą głową. A w pudełku ze swaga niespodzianka oryginalny napinacz tylko zerzniete numery po chamsku :)
  13. Ale się narobiło mogę przeprosić tylko użytkowników e46 którym się to nie podoba ale tak jak napisał kolega wyżej każdy ma swój gust a wierzcie mi widziałem DUŻO gorsze dodatki do aut od paru ładnych lat jeżdżę po zlotach samochodowych nawet organizowałem parę również po rajdach samochodowych z dobrymi wynikami także potrafię odróżnić lipę od fajnego gadżetu dla mnie festyniarstwo i bardacha to znaczek M w aucie bez M i to jest problem młodzieży wiejskiej i z tym powinniśmy walczyć a nie z podświetlaną gałką.Ja zapytałem o wasze zdanie uzyskałem odpowiedzi dziękuję,poczekam jeszcze na zdjęcia od kolegi który ją ma jeżeli stwierdzę że solidnie wygląda i pasuje i MI się podoba to zamówię jeżeli nie to zamówię oryginalna oczywiście bez znaczka M później temat można zamknąć.Dziekuję i Pozdrawiam wszystkich
  14. właśnie zakupiłem napinacz swag 83zł ;) a czy są takie beznadziejne kłócił bym się ponieważ jest wiele innych gorszych silników a główne problemy z nimi maja ludzie którzy pokusili się na tzw.okazję już nie jedna osoba to powiedziała lub napisała więc to temat rzeka :)
  15. Witam wszystkich,temat wałkowany pewnie nie raz lecz chciałem opisać swoje spostrzeżenia. Otóż przy odpalaniu całkiem zimnego silnika słychać takie nie przyjemne tarcie po 2-3s ustaje lecz zauważyłem że gdy przekręcę parę razy i cofnę kluczyk do pozycji zapłon tarcie nie występuję chyba że to po prostu zbieg okoliczności Ciepły silnik,jak wiadomo często się gasi auto i odpala zwłaszcza jeżdżąc po mieście zauważyłem że gdy odpalam silnik rozgrzany też występuję to tarcie przez 2 do 3s i teraz bądź tu mądry błędów 0 oleje filtry zmienione olej Total ll 5w30. Zastanawiam się od czego to może być jestem pedantyczny jeśli chodzi o samochody i po prostu mnie to denerwuję a raczej irytuję bo nie wypada by benzyniak odpalał jak diesel.. :mad2: Jeśli zaproponujecie sprawdzenie rozrządu proszę napiszcie jak to zrobić jeżeli padnie na zawór zwrotny oleju wstawcie zdjęcie jak wygląda i co ewentualnie kupić.Dziekuję i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.