Skocz do zawartości

szczepan883bmw

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E38 730D 1999 BMW E53 3.0D BMW E61 525D

Osiągnięcia szczepan883bmw

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Temat do zamknięcia. W ruch poszła lutownica izolacja termokurczliwa i po problemie. Dziwne że odpalała bez tego czujnika ale ważne że działa i znów jest rakieta :mrgreen:
  2. Cześć. Dzisiaj zaglądałem pod mache i znalazlem przerwane kable od wtyczki do czujnika do listwy CR. Później zwalę kolektor jak bedzie wolna chwilka i to polutuje. Jak myślicie przez to ciężko pali i nie ma mocy napewno przez to nie pokazuje cisnienia na listwie CR. Tak mi sie wydaje co o tym sądzicie.
  3. Ja myślałem nad czujnikiem na listwie CR ale nie wiem czy tym by sie to objawiało. Jak sprawdzić czy ro on jest właśnie uszkodzony.
  4. Witam jestem posiadaczem BMW e39 530d 193km. Problem w tym że moje autko dziś cięzko palilo a do tego nie ma mocy. Błąd jaki wyskoczył po podpięciu inpy to 400 rail-pressure sensor. Ciśnienie na pompie progowej około 3,8 bara. Ciśnienia w szynie CR nic nie pokazuje jest 0 nie wiem dla czego. Jeden wtrysk z odczytu leje ale to by było przyczyną braku mocy ? Od czego zacząć ? Będę wdzięczy za pomoc. Z Góry dziękuje za pomoc.
  5. Jestem ciekaw jaką bedę miał latem tem. może będzie taka sama 93*C max 94*C. Ale i tak sprawdzę tą chłodnicę. Myślałem że ma mieć 90 max.
  6. Jechałem dziś trasę 60 km i temperatura przewaznie 93*C. Temperatura otoczenia 4*C. Myślę że masz rację Bartos81 z tą chłodnicą spr. to w sobotę i dam znać. Ale chyba go nie przegrzeję.
  7. Spada do 93-91 i raczej ja tak trzyma. Dziś sprawdzałem chlodnice nagrzewa sie na dole także.Teraz kwestia temperatury czy nie jest za wysoka.
  8. Witam wszystkich. Mam pytanko moja siódemka grzeje sie do 93*C-95*C ( spr. testem nr 7)i nie wiem czy nie jest to za duża temperatura dla niej. Silnik M57 3.0 d 184 km. Wąż przy chłodnicy dolny zimny tak jak i chłodnica na dole. Czy ma tak to byc obieg plynu normalny węże nie są twarde.Boje się że silnik może się przegrzać i z tond moje pytanko. Na razie nią nie jeżdżę. Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję. ;)
  9. Witam. Wymienilem chłodniczke oleju bo byla uszkodzona. Pojechalem z warsztatu do domu 3 km z zalaną woda + zimowy plyn do spryskiwaczy zeby nie zamarzl. I wyzucilo mi plyn przez korek wlewu. Zlalem to wszystko i jutro zaleje plynem chlodniczym i zastanawia mnie dla czego wywalilo ta wode? Mogłem cos przez to uszkodzic Głowice czy uszczelke. Tem silnika byla 92 *C
  10. Witam jestem nowy i juz mam problem. O tuż tak jak w temacie mam olej w płynie chłodniczym.Płynu nie ma w oleju. Nie grzeje sie, nie jest slabsze pali normalnie, nie kopci tylko troszke para z wydechow rano leci ale mysle ze to wina tem. Zorientowałem sie w sobote i zastanawia mnie to czy jest temu winna głowica, uszczelka głowicy czy uszczelka pod podstawą filtra lub wymiennika oleju. Jest mozliwosc by to sprawdzic. Autko mam miesiac kupilem je z niemiec z przebiegiem 370 tys. km. Dodam , że poci mi sie podstaw oleju mam w sobotę zamiar zmienić ją i tak wraz z uszczelką chlodniczki. Troszkę czytałem w innych postach ale interesuje mnie wasza opinia na ten temat. Z góry dzięki za pomoc. P.S. do ilu powinna sie grzac 92-93 *c jest ok?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.