Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wiec tak w mojej bawarce mam kilka prblemow, zaczne od glownego ktory mnie niepokoi i znajomi strasza mnie nie prawidlowa kompresja, wiec jest tak gdy zostawie samochod na biegu (jakim kolwiek) na gorce samochod toczy sie po kawalku, co to moze byc ? i jakie kosszta naprawy ? , kolejna zecza jest zolta kontrolka od oleju ktoa sporadycznie mi wyskakuje najczescie jak jest zimno badz tez jak zmieniam z gazu na benzyne lub na odwrot. kolejna rzecza jest gdy smigam na gazie na niskich obrotach lapie mula w pewnym momencie i skaczena obrotach(prawdpodobnie padniete wtryskiwacze gazu) , nie wkreca sie powyzej 4 tys, lecz gdy podczas jazdy przelacze na benzynke jest to samo , problem znika gdy zgasze silnik i uruchomie go na nowo. wymienialem swiece, ale mechanik mowil ze mam padniete cewki przepalone 3 wymienilem i jest lepiej , przyszly mi 3 kolejne wiec moze bedzie ok, bo ze prawdopodobnie odlacza mi te garki przez te cewki,na dwojce przy niskich obrotach szarpie mi autem i tylko na dwojce, jakbyniema sily zanim sie wkreci itp. kolejnym pytaniem jest ile kosztowalo by zrobienie hamulca recznego gdyz zupelnie nie trzyma, narazie z glownych spraw bylo by na tyle. prosilbym o wasze rady na na dane problemy.
Opublikowano

co do silnika to poszukaj (może ktoś z forum Ci pomoże) kogoś kto podłączy się pod komputer i smutów nie wali że to że tamto

(w moim przypadku wymiana czujnika wałka rozrządu plus dwie cewki i silniczek jak nowy też mam lpg)

żółta kontrolka mówi o niskim poziomie oleju ,dolej auta z lpg ponoć zużywają, ja na 1000+1500 to pół litra dolewam

a ręczny to średnio ( w zamiennikach) 70pln linka lewa i prawa tarcze od 150 pln sztuka szczęki od 80pln za komplet robocizna (mocno po znajomości to koszt około 100) ja czekam z hemplami do wiosny bo i zawieszka po zimie się odezwie :cry2:

BMW E46 320i
Opublikowano
rozumiem he, o to chodzi ze pod kompem byla juz nie raz , i to sentyzator oleju to swiece teraz cewki, ale o tej kompresji nic niegadal, podobna ze ja sprawdza sie tylko przy zgaszonym silniku, to mnie wystraszyles z tym recznym :O , aczkolwiek dzieki kolego
Opublikowano

w sumie to dziwne dziś sprawdzałem i ani na 1 biegu ani na wstecznym auto nie zjezdza. w sumie to też by był ważny kąt pod jakim parkujesz ,ja sprawdzałem na małym pochyleniu .a kompresję sprawdzasz manometrem z "pamięcią"(cyfrowy zapamiętuje kilka ostatnich wskazań analogowy "rysuje wskazówką " swoje wychylenie) tzn wykręcasz świece zapłonowe wkręcasz króciec manometru w otwór świecy (najlepiej powykręcać wszystkie co by nie odpalił i mniejszy opór dla rozrusznika) kręcisz rozrusznikiem i tak po kolei, stopień sprężania podany w danych technicznych i porównujesz wyniki w poszczególnych cylindrach zazwyczaj w jednym dwóch garach są rysy na tulei albo pewnie masz przebieg syto ponad pół bańki i nie warto już go reanimować

ale nawet na małej kompresji auto powinno stać na biegu (może nie parkuj na V biegu)

zakładając że silnik jest ok to jedyne miejsce gdzie może dojść do uślizgu to koła i sprzęgło

BMW E46 320i
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Poza wymianą cewek jedz do jakiego porządnego gazownika, niech zrobi porządek z instalacją i ją poprawnie wyreguluje.

 

Auto moze miec tez jakąś nieszczelnosc w ukladzie dolotowym i dlatego swiruje na obrotach.

 

Jesli na dwójce na niskich obrotach szarpie to moze sprzęgło sie kończy.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.