Skocz do zawartości

320D Wymiana świec żarowych. Problem z demontażem kolektora


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, zabrałem się za wymianę świec żarowych wykręciłem EGR, wykręciłem filtr kabinowy wraz z korytem, odkręciłem te śrubki 10 na kolektorze ssącym i dwie na dole od strony chłodnicy i od strony podszybia... ale Kolektor za żadne skarby świata nie chce zejść nawet się go drgnąć nie da jak szarpie za niego to cały silnik chodzi a kolektor nawet nie ruszy ;/ Wydaje mi się że już wszystkie śrubki wykręciłem z kolektora... W czym może być problem ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano

oo dzięki wielkie :D tak się śpieszyłem że nawet nie zauważyłem na kolektorze zaślepek gumowych pod którymi są śruby :mad2: :duh: :lol:

Dzięki wielkie Panowie :) Piwko Dla was :cool2:

 

Ps: takie pytanie z innej beczki co daje usunięcie tych klapek zawirowań ? czy to w 99r 320d 136k m47 występuje ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W Twoim silniku tych klapek niema wiec możesz być spokojny

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano
Jasiu tylko tak sie nie siluj z wykrecaniem swiec zarowych!!! Pamietaj: wykrecaj na zimnym, najlepiej na noc zalac WD40 w ich gniazda i rano probowac. Wykrecamy techniką "na raty" tj pierwszą swiece TYLKO naruszamy!!! BEZ ZADNEGO DALSZEGO ODKRECANIA i podlewamy WD40 no i dalej przechodzimy do drugiej, trzeciej i czwartej. Nastepnie wracamy do 1wszej i teraz delikatnie dokrecamy i odkrecamy aby stworzyl nam sie luz na do wpuszczania "40tki" i dalej lecisz w ten sposob z pozostalymi. PAMIETAJ!!! przed kazdym dalszym odkreceniem swiecy z powrotem ja dokrec [nie na max, ale tak aby doszla do konca] i znow odkrecaj, pamietaj takze o podlewaniu gwintu 40tka aby mialo sie na czym slizgac. Ja tym sposobem wykrecilem bez roblemu komplet swiec w swoim bez zadnych akcji typu zerwany gwint itp.
Opublikowano

rozumiem o tym wiem, już w kilku autach żarowe wymieniałem :wink: w jednych szło łatwo w innych ciężej ale póki co nie mam na koncie zerwanych gwintów i oby tak dalej ;p

Ok jeszcze raz dzięki wielkie :) Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.