Skocz do zawartości

BMW e36


sonic e36

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM Moje pytanie jest następujące mam m40 a chce zamontować m43 oczywiście kompletny z okablowaniem i cewkę zapłonową , i dowiedziałem się że podobno trzeba wymienić całą instalacje bezpieczniki i pod konsolą .

Byłem dziś u mechaników w sprawie tych silników i jeden mówi ze się nie da a drugi że 5 dni musi mieć auto ,i muszę mieć instalacje całą konsole bo podobno silnik nie odpali i koszt takiej operacji to 5 tysięcy to wychodzi 1000 na dzień ,a ja chciałem wymienić tylko silniki z m40 na m43 oczywiście z całym osprzętem . POMÓŻCIE PROSZĘ CO DOKŁADNIE TRZEBA ZROBIĆ, I CO POTRZEBA ŻEBY WYMIENIĆ ODPALIĆ I JECHAĆ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę być niemiły,ale zacznij najpierw od tytułu- viewtopic.php?f=68&t=120678.Takie obowiązują zasady na naszym forum :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj dalej takich mechaników. . Ostatnio kolega swapował 2.0 na 2.5i w e30 i co jedyne musiał dostawic jeden przekaznik w skrzynce.Wiec wrzucasz silnika z osprzętem i do tego komputer silnika
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tysiąc razy temat był na forum. Zamknąłem raz, zamykam po raz kolejny.

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.