Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

2 dni temu w moim BMW 740iA 1995r wymieniłem filtr paliwa i od tamtego czasu dzieją się dziwne rzeczy:

 

obroty na P i na N stoją cały czas na wysokości 2-2,5tyś

dopiero jak wrzucę na D lub R wtedy spadają do normalnego poziomu

 

sytuacja ma miejsce i na gazie i na benzynie

 

czy tak powinno być?? wcześniej takie rzeczy się nie zdarzały. nie bardzo mam gdzie jechać na komputer a ci "specjaliści" niedaleko to w d byli i g widzieli

Opublikowano
Hej, oczywiście, że jest to nieprawidłowe, bez komputera to tylko wróżenie z fusów, jak odłączyłeś akumulator to padły mapy, a gaz je teraz fałszuje i dlatego silnik nie może sobie zaprogramować wolnych obrotów. To tylko hipoteza, odłączyłbym akumulator, potem pojeździł tylko na benzynie, a potem na komputer.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano

Ciekawostka: z każdym dniem sytuacja normuje się. dzisiaj zaraz po odpaleniu obroty ok 1tyś a po jeździe 2tyś po dodaniu gazu na postoju problem znika i obroty wracają do normalnej wartość (tzn ok 0,6-0,7)

 

Najbliższy komputer mam 100km od siebie więc wstrzymam się jeszcze kilka dni i zobaczę jak rozwinie się sytuacja

Opublikowano
Zawsze na upartego mozesz sobie kupic interfejs na allegro. Ja kupiłem taki najtańszy, coś koło 50 zł i działa cały czas ładnie, obsluguje swój samochód i 4 inne kumpli. Troszkę był problem napoczątku ale teraz juz luzik.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.