Skocz do zawartości

[E39] 540i Gasnący rozgrzany silnik


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich. Jestem nowy i prosiłbym o pomoc. Szukałem oczywiście tematu ale nie znalazłem tego co mnie interesuje. Mam taki problem, że moje bmw jak jest zimne to wszystko ok, lecz jak tylko się rozgrzeje to np. przy dojeżdżaniu do świateł gaśnie, ale nie zawsze. Również nie raz mam problem z jej odpaleniem. Zapali, zgaśnie i tak parę razy i zapali. Bez różnicy czy gaz w podłodze czy nie. Krokowy, przepływka umyta, wszystkie kostki spryskane. Proszę o pomoc bo nie mam już siły. Z góry dziękuje.
Opublikowano
Witam.Troche słabe info. Auto po czy przed liftem,automat czy manual?To tak na przyszłość. Co do przyczyny to z V jest różnie,ale na pierwszy ogień podepnij komp,ja obstawiał bym czujnik wałka rozrządu lub wału jeśli auto przed liftem,jeśli po dołożył bym jeszcze przepustnicę(jest elektroniczna).Pozdrawiam.
Opublikowano
Słuchaj Maciej auto jest przed liftem 97r. automat. Komp podpięty i nie ma żadnych błędów. Będę musiał kupić te czujniki. Zauważyłem również, że jak jadę to ok. ale stałem ok 10min na zapalonym silniku czekając na brata i wskazówka od temperatury wychyliła się troszkę za połowę i załączył się wentylator, a w poniedziałek zmieniałem wisko. Martwię się o to. W ogóle dzięki za pomoc :D
Opublikowano
W V8 jest jeszcze jeden mały zonk-termostat (opisany jako termostat ze sterowaniem charakterystyką.Nie mam pojęcia o co chodzi,ale mój się spalił razem z kawałkiem instalacji bo na tej lini nie ma bezpiecznika!!!!!!!!Po wymianie silnik przestał bujać.Dostępny jest tylko orginał za 300pln)Dziwi mnie fakt,że nie masz błędów na kompie.Spróbuj gdzieś indziej najlepiej aby był komputer który wyświetli tak zwane błędy sporadyczne (np Bosch kts 500) może to Cie jakoś naprowadzi. A samochód odpalaj w esy-starcie(wiesz jak to sie robi? trącasz tylko kluczyk,a nie trzymasz i fura sama odpala) zobaczysz wtedy jak długo kręci. Jak by co to pisz na priv i możemy się zdzwonić.Postaram się pomóc.
Opublikowano
Byłem Maciej na różnych kompach. Mój znajomy ma kts i nic. Myślałem tak właśnie bo ja sprawdzałem swoim (inpa) i pojechałem do niego i do paru mechaników i nic. Słyszałem, że te czujniki lubią się rozmagnesowywać i jeżeli nie rozmagnesuje się do końca to błędu nie pokaże. tylko ciekawe który bo troszkę szkoda mi kupować od razu dwa bo z kasą krucho. A ten termostat jak mogę sprawdzić? jest gdzieś na wierzchu? Bo jak otwieram maskę to za wiele nie widać sam wiesz, a martwi mnie to bardzo bo silnik strasznie jest gorący i boje się o uszczelkę pod głowicą. Zaczynam żałować, że go kupiłem.
Opublikowano
Termostat jest na widoku i dostęp jest dość dobry(zaraz obok pompy wody na cztery śruby.Temperatura otwarcia to 105 stopni.)Co do czujników to niestety też tylko oryginały.Ale i tak mi coś tu nie pasuje,że nie ma byka na kompie bo kasa może w błoto polecieć.Spróbuj je może wyjąć i przemyć.Napisze ci mój numer na priv.Zadzwoń pomyślimy.
Opublikowano

No właśnie o to chodzi, ale mi oprócz tych czujników nic nie przychodzi do głowy. Już chyba wszystko przetrzepałem. Z kasą krucho a i tak tyle już pochłonęła, że ojoj. Świece wymieniałem ostatnio, uszczelki pod pokrywami zaworów, a najwięcej zapłaciłem za remont skrzyni bo z mojej tylko obudowa została. Zostały mi do wymiany 2 wahacze, amory, łączniki + gumy, akumulator i jeszcze teraz to. Tylko się załamać, a sprzedać szkoda. A ten termostat to domyślam się, że taki

http://allegro.pl/bmw-e38-e39-535-540-termostat-nowy-oryginal-i1876649126.html Pomyśl może przez weekend jak będzie Ci się chciało a ja za dzwonie w poniedziałek.

Opublikowano
A samochód odpalaj w esy-starcie(wiesz jak to sie robi? trącasz tylko kluczyk,a nie trzymasz i fura sama odpala) zobaczysz wtedy jak długo kręci.

Maciek jak się odpala w tym easy starcie bo u mnie to nie chce działać?? Auto mam takie samo jak Ty, nawet ten sam rocznik :)

Przekręciłem kluczyk na pozycję zapłonu i lekko przekręciłem żeby odpalić i puściłem od razu i nic, rozrusznik leciutko przekręcił i tyle auto nie odpaliło. Próbowałem kilka razy.

Opublikowano
A samochód odpalaj w esy-starcie(wiesz jak to sie robi? trącasz tylko kluczyk,a nie trzymasz i fura sama odpala) zobaczysz wtedy jak długo kręci.

Maciek jak się odpala w tym easy starcie bo u mnie to nie chce działać?? Auto mam takie samo jak Ty, nawet ten sam rocznik :)

Przekręciłem kluczyk na pozycję zapłonu i lekko przekręciłem żeby odpalić i puściłem od razu i nic, rozrusznik leciutko przekręcił i tyle auto nie odpaliło. Próbowałem kilka razy.

Witam.Ja tylko trące kluczyk i pali,moge też odpalić z panelu navigacji.

Opublikowano
W 535i i 540i i M5 podobno wszystkie mają z tym odpaleniem. U mnie też jest tak, że się nie kręci, tylko trąca kluczykiem i sam zapala. Maciek porażka! U mnie prawdopodobnie uszczelka pod głowicą :cry2:
Opublikowano
A samochód odpalaj w esy-starcie(wiesz jak to sie robi? trącasz tylko kluczyk,a nie trzymasz i fura sama odpala) zobaczysz wtedy jak długo kręci.

Maciek jak się odpala w tym easy starcie bo u mnie to nie chce działać?? Auto mam takie samo jak Ty, nawet ten sam rocznik :)

Przekręciłem kluczyk na pozycję zapłonu i lekko przekręciłem żeby odpalić i puściłem od razu i nic, rozrusznik leciutko przekręcił i tyle auto nie odpaliło. Próbowałem kilka razy.

Witam.Ja tylko trące kluczyk i pali,moge też odpalić z panelu navigacji.

 

Nie mam nawigacji, może i coś było kombinowane, chociaż myślę że nie, bo auto ma raczej pewną przeszłość. Podejrzewam że po prostu to jest dodatkowa opcja której ja nie mam.

Opublikowano
Silnik jest w bardzo dobrym stanie. Sprawdzane było ciśnienie oleju i jest super. Pali mało czy to PB czy LPG. Prawie nie spala oleju. Jestem mega zadowolony :mrgreen:
Opublikowano
No ja ze swojej nie jestem zadowolony bo prawdopodobnie uszczelka pod głowicą do wymiany :cry2: Jak się okaże to na 100% będę zmuszony sprzedać, choć kupę pieniędzy już w nią poszło.
Opublikowano

Jak sporo wsadziłeś to szkoda sprzedawać, ja bym wymienił tą uszczelkę, a najlepiej od razu dwie i zapomniał o temacie. Moja ma chyba u mnie dożywocie :D

Żal sprzedać, też trochę włożyłem doprowadzając wszystko do ideału.

Opublikowano
Mi też szkoda, ale co zrobić. Już ponad 7 tys. w nią włożyłem a ta kasa nigdy się nie zwróci. Chciałbym z nią dojść do tego etapu żeby przestała się psuć. A teraz te uszczelki, czujnik ABS, czujnik wału korbowego, wahacze przód, łączniki + gumy, chłodnica wspomagania i zbiorniczek wyrównawczy :cry2:
Opublikowano
Jak wiadomo zawieszenie i nie tylko różni się znacząco w V8 od ''zwykłej" E39. Powiedzcie czy u nas w autach jest maglownica? Mój znajomy mechanik twierdzi że nie.
Opublikowano
Witam, zainteresowałem się tematem ponieważ w mojej 540i z 04.1998 narazie rzadko ale jednak się zdarza przy odpalaniu (powiedzmy raz na tydzien lub dwa), że gaśnie zaraz po uruchomieniu. Oczywiście to nie ma miejsca w trakcie jazdy, ani po rozgerzaniu itp. Mam odczucie jak by komp poprostu odcinał paliwo czy coś.
Opublikowano
Siemanko. Gadałem z Mackiem a on ogarnięty w temacie i do wymiany czujnik wału korbowego i możliwe że czujnik walłka rozrządu. Innego wyjscia nie ma bo ja u siebie przetrzepalem wszystko. Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.