Skocz do zawartości

[ROZWIĄZANY] 316i Problemy z odpalaniem na ciepłym.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

 

auto ciężko odpala na ciepłym - od razu po zgaszeniu jest ok, ale po ok. 1h musze kręcić ok 10-15 sek, auto zapala i z wydechu wylatuje kupa siwego dymu (jakby zapach benzyny, ale słodszy). Brak błędów na kompie.

 

Rano, po nocy auto pali ok, czasem zakopci tym śmierdzącym dymem, czasem nie, ale zawsze odpala od kopa, obroty ok.

 

Jedyne co zauważyłem podczas obserwowania live daty, to temp. płynu w inpie dopiero ok. 40 st a na zegarach już dawno 90 st.

Edytowane przez Liskoski
Breast. Mouth. Waist.
Opublikowano
No to czujnik podmień od temp cieczy chłodzącej
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano

Niestety, będe zmuszony wymienić, bo nie mam skąd podmienić :x

 

Wczoraj po dosyć szybkiej trasie (czyt. but w podłodze) nie gasząc auta, podłączyłem pod kompa. INPA pokazała 47 *C - przy czym auto stało jeszcze z 10 min zapalone i już odpaliło się visco. Pytanie: z którego czujnika temperatury czyta INPA? Drugie pytanie: Dlaczego ciężko pali na ciepłym i kopci jak dostaje info że silnik ma 47 *C, czyli tak czy siak zagrzany?

Breast. Mouth. Waist.
Opublikowano
witam kolego ja jestem po wymianie glowicy ale objawy zaczely sie od odpalania.jak postal przez noc i go odpalilem to przerywal pare sekund(bo byla woda w cylindrze) i dymil jak zimny ze nic nie bylo widac. pozniej bylo coraz gorzej nawet jak cieply i chwile postal to juz po odpaleniu przerywal.. a plyn ci nie ubywa???bo mi wciagal momentalnie..sprawdzic plyn cisnienie w cylindrach itd
  • 5 tygodni później...
Opublikowano

Witam ponownie,

 

ogarnąłem temat miesiąc temu, ale jak się okazuje nie do końca. Przyczyna była dosyć prozaiczna: zasyfiony reduktor, elektrozawór nie odcinał gazu do końca i silnik się zalewał.

 

Od dwóch dni znów kolejny objaw, po 2h postoju nie załapie sam - muszę dodać gazu przy odpalaniu. Jak złapie to kuleje, z wydechu czarny dym, czuć niespalone paliwo. Wydech mam czarny jakby mi brał 1 l. na 100 km oleju => silnik nie bierze ani grama.

 

Jak sprawdzić regulator ciśnienia paliwa? Nie podobają mi się obroty benzyna/gaz na postoju, ok. 1200 na rozgrzanym, ok. 1500 na ssaniu :|

Breast. Mouth. Waist.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam,

 

były dwie przyczyny problemu:

 

1. Zasyfiony reduktor - elektrozawór nie do końca domykał gaz i auto musiało palić na gazie i benzynie.

2. Regulator ciśnienia paliwa - pewnego pięknego dnia zaczął LAĆ - nigdy wcześniej nie ciekł, itp.

 

Po tych poprawkach, pali od kopa ciepły i zimny.

 

Pozdrawiam,

Tomek

Breast. Mouth. Waist.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.