Skocz do zawartości

za wysoki obroty e32 m30 automat


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Niestety po przeczytaniu jednego tematu "za wysokie obroty" nie znalazłem odpowiedzi dot. mojego problemu.

 

Mianowicie ostatnio zakupiłem e32 3.0 r6 automat.

 

Samochód poza niedogrzaniem (z którym walczę i jest to prawdopodobnie termostat) i dziurka w tłumiku sprawuje się całkiem dobrze.

Sporadycznie jednak zdaża się iż na biegu "P" i "N" obroty wieszają sie na 1000-1200 obrotow. Auto dobrze sie wkręca obroty opadają dobrze lecz się wieszają. Dzieje się to raz na kilka odpaleń samochodu. Po zgaszeniu zjedzeniu obiadu i jeździe obroty znów są w normie.

 

Chciał bym dowiedzieć się czy ktos miał juz taki problem w automacie i na co moge zwrócić uwage. Samochód to benzyna bez gazu.

 

Z góry dziękuję za zainteresowanie i pomoc.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Sprawdź czy jak podniesiesz pedał w czasie takiego zawieszenia do góry to czy obroty spadną...moze jest coś nie tak przy przepustnicy a dokładnie przy tym mechaniźmie gdzie podłaczona jest linka,może tam coś przyśniedziało albo jakaś spreżynka pekła...no chyba,ze masz EML.
Opublikowano

Pedał odbija prawidłowo. Poza tym po odpaleniu silnika na nowo po odczekaniu 20-30 minut bez dotykania pedału gazu. gazu silnik pracuje normalnie.

Jeśli chodzi o samą przepustnice muszę się jej przyjrzeć. Jak mogę sprawdzić czy mam EML. Pedał gazu mam na potencjometrze. Jak już pisałem usterka jest bardzo sporadyczna aczkolwiek przy takich obrotach źle jeździ się automatem wyrywa do przodu. A poza tym nie chciał bym uszkodzić skrzyni.

 

Czy przy sprawdzaniu mam się skupić jedynie na przepustnicy silniczku krokowym i czujnikach? Czy może coś jeszcze może mieć wpływ na obroty. (obroty nie falują auto chodzi normalnie nawet gdy się zawieszą obroty chodzi dobrze wkręca się i jeździ.)

 

 

... Zauważyłem dziś że gdy czasem gdy wrzucę bieg "D" obroty są normalne a gdy P lub N są wysokie A czasem nawet na Biegu są wysokie.

Reasumując na P i N zawsze są wysokie na "D" czasem tak czasem nie.

 

 

Problem rozwiązany ... Do wymiany poszedł termostat. Po prawidłowym rozgrzaniu do pionu wyszło że silniczek krokowy się wiesza i to on był winien.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.