Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

jak wiadomo ustawienie zbieżności w BMW to troszkę wyższa szkoła jazdy i żeby wyszło tak jak trzeba to muszą być spełnione dwa czynniki albo i więcej czyli sprawne zawieszenie i dobry warsztat który ustawi zbieżność.

Teraz w kwestii mojego przypadku to sprawa wyglądała tak chciałem wymienić amory, gumowe tuleje wahacza i końcówki drążków ale że przyszła wiosna to tak jeździłem do tej pory i w końcu wszystko wymieniłem, pojechałem do dość dobrego warsztatu no i chłopaki ustawili zbieżność jak bóg przykazuje ale po wyjeździe z warsztatu okazało sie że ciągnie furę na prawo. Od razu nawrotka do gości że zbieżność zrypana no to założyli cały sprzęt a tu wszystko idealnie no po za kątami amorów bo jeden miał na minusie 1,03 stopnia a drugi 0,98 też na minusie ale powiedzieli że to nie problem i zamienili mi przednie koła stronami i kazali sie przewieść co sie okazało auto teraz nie ściąga w prawo tylko minimalnie w lewo prawie że jedzie prosto na pochyłej drodze. Wróciłem do gości przeprosiłem za kłopot i nawet mi doradzili żebym zamienił koła u wulkanizatora stronami bo mam kierunkowe więc nie będzie problemu i tu moje pytanie co sądzicie o tej operacji bo opony mam dopiero 1,5 sezonu jeżdżone i żal mi ich wywalać.

Opublikowano
no to chyba opony do wyważenia, podczas tej operacji wyjdzie czy opona ma uszkodzony kort czy coś.
Opublikowano
no opony nie biją ani nic nawet przy 140-150 km/h więcej po krakowie nie jeżdże bo średnio gdzie jest bo wiecznie są korki ale chodzi mi o to czy zamieniać opony stronami czy tylko wydam kase u wulkanizatora
Opublikowano (edytowane)

Witaj

 

przy takich problemach to pożycz kola/opony od kolegi -- który nie narzeka na nie .

Załóż.

Przejedź się .

 

Już będziesz wiedział co dalej robić .

Może być tak, że sprzęt/którym ustawiają zawiechę mają nieskalibrowany - ale to najlepiej wtedy zmienić zakład na inny...

 

A tak przy okazji , przy ustawianiu zbieżności do auta muszą wkładać obciążniki/ciężarki , i dopiero ustawiać ...

 

Zapodaj tu wyniki ... Powodzenia , czekamy .

Edytowane przez e36mf
panta rei
Opublikowano
właśnie wróciłem z garażu, gdyż przeprowadziłem zmianę kół na osi przedniej założyłem zimówki(nowe) i auto leci jak po sznurku ale dalej ponawiam pytanie czy zamieniać opony stronami(lewa prawa) pytam o te letnie tak jak mi doradzali chłopaki od zbieżności czy to będzie tylko wyrzucona kasa w błoto...
Opublikowano

Pomyśl logicznie

 

jeśli po zmianie opon jest OK - to znaczy ,że to opony .

 

Więć , zmiana lewa-prawa nic nie daje / bowiem opony masz zwichrowane ...zdarzają się .

I ewentualnie - gwarancja na opony Cię ratuje .

panta rei

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.