Skocz do zawartości

[E34] Parujące szyby i znikający płyn chłodniczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mam pewien problem. Otóż od pewnego czasu zaczęły parować mi szyby podczas ogrzewania samochodu. Mam e34 bez klimy z systemem Siemensa. Na waszym forum wyczytałem że winna może być nagrzewnica, którą wymontowałem. I stąd drugi problem otóż kiedy wyciągnąłem nagrzewnicę była cała zalana płynem chłodniczym, który mi znikał z chłodnicy. I stąd moje pytanie co może być przyczyną tych problemów? Proszę o jak najszybszą odpowiedź.

Opublikowano
normalne jest , że w nagrzewnicy masz płyn chłodniczy, w końcu musi ci coś nagrzać powietrze... może jest nieszczelna i paruje właśnie płyn chłodniczy i idzie ci do środka? sprawdź nagrzewnicę i napisz czy jest ok, ewentualnie sprawdż przewody gumowe i również połączenia do nagrzewnicy

Tylko BMW jest samochodem , inne auta to wyrób samochodo-podobny.


Reanimacja:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=228175

Opublikowano
witam wszystkich! jestem nowy na forum i nowy "szczęśliwy" nabywaca 518 1.8 gaz,. Parują mi szyby i jest zapach właśnie ciepłego płynu do chłodzenia. Co zrobić i jak sie do tego zabrać? POMOCY
Opublikowano
Tak, wewnątrz to się zgadza ale chodzi o to że cała zabrudzona była płynem z zewnątrz. Kiedy sprawdzę dam odpowiedź.

Jest po prostu pęknięta i do wymiany. Nic innego nie zdziałasz.

http://i.imgur.com/CgYlyQw.jpg
Opublikowano
Koledzy pisałem już kiedyś o tym. Miałem podobnie, tez parowały mi szyby i śmierdział płyn, więc żeby nie rozbierać nagrzewnic, kupiłem na orlenie środek do uszczelniania chłodnic. Oni maja taki sypki, wygląda jak wiórka. Wsypałem może 1/4 i pojechałem w trasę. Od tego czasu minęło już ponad 2 lata i problem się nie pojawił. po prostu, jeśli była jakaś nieszczelność, to ta znikoma ilość uszczelniacza ją wyeliminowała.
Opublikowano
Taki środek łatwo może zatkać Ci układ chłodzenia i pewnego razu w ciepły letni dzień będziesz miał psikusa jak ci się auto zgrzeje. Co do tematu, to powiem, że był już poruszany i to przeze mnie, miałem to samo, w moim przypadku chłodnica w nagrzewnicy była cała a płyn do nagrzewnicy ściekał przez połączenie nagrzewnicy z przewodami, wymieniłem oringi w tym połączeniu w usterka ustała
Opublikowano
nagrzewnicę jak dobrze poszukasz to i za 40zł znajdziesz sprawną używkę więc ja na Twoim miejscu bym poszukał

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano

Gdyby miało się coś zatkać, to pewnie by sie tak dawno stało, bo samochód jest w ciągłej eksploatacji. Wydaje mi się, że przy tak małej ilości tego uszczelniacza, kiedy to sie rozejdzie, po układzie, to nie powinno byc niebezpieczne. Ale zawsze wybór należy do uzytkownika. Dla mnie mniej bolesne wydawało się wsypanie uszczelniacza niz kupowanie używanej nagrzewnicy, bo nigdy nie wiadomo co dostaniesz, no i nie mówie o rozbieraniu tego wszystkiego.

 

No ale jeśli dostaniesz nagrzewnice sprawną, i nie straszne Ci rozbieranie samochodu, to czemu nie wymienić?

Opublikowano

Witam, po wymianie płynu pojawił mi sie równiez problem jak u Ciebie. szyby zaczeły parować i do tego z nawiewów leciała para jak z czajnika przy wrzeniu wody. byłem u speca i stwierdził ze to prawdopodobnie nagrzewnica. doradził i kupic uszczelniacz tak jak kolega wyżej na "orlenie" dosypałem 1/3 pojexdziłem potem jeszce troche i ogólnie po takich trzech dawkach para zaczeła zanikac i szyby odparowały. nie wiem jak bedzie dalej bo własnie wróciłem po tym zabiegu ale póki co to jest ok.

 

pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.