Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich posiadaczy BMW. Mam pytanko czy ktos moze mial podobny problem do mojego. A mianowicie zapalila mi sie kátrolka poduszki i pasów. po wizycie w warsztacie i podláczeniu komputera okazalo sie ze jest to blád o nazwie " 94DD FAULT IN ALARM SYSTEM" Podobno ma to zwiázek z kolumná kierownicy lub poláczeniem poduszki kierowcy z kolumná kierownicy. Warsztat okazal sie malo kápetentny by to napraawic. Wiéc pytam na forum. Za kazdá pomoc z gory wielkie dziéki.
Opublikowano

Miałem to samo,czyli brak połączenie pomiędzy kierownicą,a kolumną.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NC71&mospid=47753&btnr=61_1722&hg=61&fg=35

 

część nr.1 musisz rozebrać i tam znajduje się (pasek,taśma) który należy wymienić.Koszt takiej taśmy to ok 150zł

Opublikowano

Dziéki wielkie za pomoc . Napisz mi jeszcze czy dam rade sam to rozebrac czy raczej zlecic to komus kompetentnemu ? I gdzie dostane taka tasme ?

Pozdrawiam.

Opublikowano (edytowane)
Dziéki wielkie za pomoc . Napisz mi jeszcze czy dam rade sam to rozebrac czy raczej zlecic to komus kompetentnemu ? I gdzie dostane taka tasme ?

Pozdrawiam.

 

Jak jesteś trochę kumaty to pewnie, że sobie poradzisz.

1. Odłącz klemę - (minus) od akumulatora, (ale w twoim przypadku to i tak po wymianie tego zwijaka, taśmy czy jak to zwał trzeba będzie podpiąć kompa i pokasować błędy)

2. Zdemontować poduszkę na kierownicy (z tyłu poduszki jest otwór, trzeba tam wsadzić np. wkrętak krzyżakowy i wyczuć taki drut sprężynujący. Wtedy wcisnąć mocniej i odciągnąć poduszkę (ten drut zbrężynujący wyskoczy z zaczepów i poduszka zejdzie) Uwaga, aby nie urwać przewodu łączącego poduszkę z kostką. Następnie odpiąć kostkę i poduszka będzie zdemontowana.

3. Odkręcić śrubę mocującą kierownice i odpiąć drugą kostkę. Zdjąć kierownice.

 

Potem już będziesz widział pozycje nr 1 zwijak http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NC71&mospid=47753&btnr=61_1722&hg=61&fg=35, to sobie poradzisz. Montaż w odwrotnej kolejności. Na koniec podłączyć biegun minusowy do akumulator podpiąć kompa i pokasować błędy.

PS. Zwijak w ASO na pewno nie kosztuje 150zł podejrzewam, że ponad 1000zł. Szukaj używanego tylko takiego, aby pasował do twojego auta. Mogą być różne wersje zależnie od rocznika i wyposażenia.

 

Pozdro :cool2:

Edytowane przez macio116
Opublikowano
Miałem to samo,czyli brak połączenie pomiędzy kierownicą,a kolumną.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NC71&mospid=47753&btnr=61_1722&hg=61&fg=35

 

część nr.1 musisz rozebrać i tam znajduje się (pasek,taśma) który należy wymienić.Koszt takiej taśmy to ok 150zł

 

 

Część nr 1 wymienia się w całości. Samego paska (taśmy) nie kupisz w ASO :mrgreen:. Może ktoś oferuje zamiennik samą taśme o ile część nr 1 jest rozbieralna :norty:

Opublikowano
Jeszcze raz wielkie dziéki. juz sie zorientowalem co i jak. Caly ten element na allegro od stowki chodzi,bendzie dobrze. Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.