Skocz do zawartości

Kilkabledow w Inpie, potrzebuje pomocy zeby je rozszyfrowac?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Posiadam 2.5tds Z 1998 roku, i jest mulowate do 2000obr, i nie mam pojecia co jest grane. Postanowilem go podpiac pod inpe i sprawdzic przeplywke bo troche sie oczytalem o niej. wyskoczylo mi kilka wykrzyknikow i nie wiem o co za bardzo chodzi z nimi??? Mam nadzieje ze pomoze mi ktos w tej zagadce. na wolnych obrotach na inpie mi pokazuje jakies 8500obr a na liczniku jest tak jak powinno i te temperatury tez sie nie nie zgadzaja. Jakie moga byc tego przyczyny???

oprocz tego ze slabo ciagnie do 2000obr (troche mnie to denerwuje)to nie mam z nim problemow jako takich powaznych. Jezeli ktos sie zna to niech ktos poradzi na te problemy.

 

Silnik na wolnych obrotach

http://img197.imageshack.us/img197/1355/nowolnychobr.png

 

Uploaded with ImageShack.us

 

silnik zgaszony

http://img508.imageshack.us/img508/4040/zgaszonysil.png

 

Uploaded with ImageShack.us

Opublikowano

I wcale się nie dziwię, że auto masz mułowate... Widzisz temperaturę oleju i cieczy chłodzącej ????????????????????????????????????????????????

Zrób coś z tym stary, bo za chwilę zajedziesz auto !!!!!!!!!!

Opublikowano
Te zdjecia byly robione na zimnym silniku, i temperatura wody u mnie na liczniku byla na polu niebieskim. 3 lata temu jak robilem pompe to pompiarz mi tylko powiedzial ze mam pare bledow na silniku i to chyba o te mu chodzilo, a ja juz zrobilem 50 tys km, czym to moze byc spowodowane????? czujniki temperatur chyba sa dobre bo na desce nie mam zadnach swiecacych kontrolek na czerwono i w korkach mi sie auto nie grzeje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.