Skocz do zawartości

coyot85

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E 39 525TDs 1998

Osiągnięcia coyot85

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Te zdjecia byly robione na zimnym silniku, i temperatura wody u mnie na liczniku byla na polu niebieskim. 3 lata temu jak robilem pompe to pompiarz mi tylko powiedzial ze mam pare bledow na silniku i to chyba o te mu chodzilo, a ja juz zrobilem 50 tys km, czym to moze byc spowodowane????? czujniki temperatur chyba sa dobre bo na desce nie mam zadnach swiecacych kontrolek na czerwono i w korkach mi sie auto nie grzeje
  2. Posiadam 2.5tds Z 1998 roku, i jest mulowate do 2000obr, i nie mam pojecia co jest grane. Postanowilem go podpiac pod inpe i sprawdzic przeplywke bo troche sie oczytalem o niej. wyskoczylo mi kilka wykrzyknikow i nie wiem o co za bardzo chodzi z nimi??? Mam nadzieje ze pomoze mi ktos w tej zagadce. na wolnych obrotach na inpie mi pokazuje jakies 8500obr a na liczniku jest tak jak powinno i te temperatury tez sie nie nie zgadzaja. Jakie moga byc tego przyczyny??? oprocz tego ze slabo ciagnie do 2000obr (troche mnie to denerwuje)to nie mam z nim problemow jako takich powaznych. Jezeli ktos sie zna to niech ktos poradzi na te problemy. Silnik na wolnych obrotach http://img197.imageshack.us/img197/1355/nowolnychobr.png Uploaded with ImageShack.us silnik zgaszony http://img508.imageshack.us/img508/4040/zgaszonysil.png Uploaded with ImageShack.us
  3. coyot85

    Pytanie o ABS

    najlepiej odepnij sterownik absu i bedziesz mial po sprawie :)
  4. ja tez tak mam, u mnie woda przedostaje sie przez prawa lampe i kapie mi na aku, tak wiec moze byc i u was
  5. ja tez tak mam jak i wy a mam bete 525TDS dopiero tydzien i kilka problemow , chyba jakis wyjechany egzemplarz mi sie trafil
  6. coyot85

    Problem z zapalaniem

    to znaczy podloczenie do kompa ten VAG????
  7. coyot85

    Problem z zapalaniem

    chlopaki mam jeszcze wiekszy problem z tym bo wczoraj jak wracalem z trasy to zaswiecila mi sie kontrolka od grzania swiec i zgasl mi silnik a jechalem kolo 40km/h i i nie moglem go odpalic , dopiero po jakis 20 sekundach jak go krecilemi musialem do tego trzymac na gazie i pozniej mi zgasl jak dojezdzalem do krzyzowki cos ma jak by z wolnymi obrotami a popma paliwa jest po regeneracji czyzby ja zle zregenerowali czy to moze wtryski a moze komp cos mi sie wali????? pomozcie
  8. coyot85

    Problem z zapalaniem

    mi sie tez wydaje ze to nie bedzie rozrusznik bo on mi dobrze kreci a akumulator jest ok, awogole to on mi zle pali jak jest zimny i cieply , tylko jak jest cieply to jeszcze gorzej pali niz zimny, dzieki za opinie.
  9. coyot85

    Instrukcja Obsługi BMW E39

    a nie ma darmowej instrukcji zeby mozna bylo sciagnac z neta???
  10. coyot85

    Problem z zapalaniem

    jak jest zimny to szybciej zalapie a jak juz zagrzany jest to dluzej trzeba pokrecic, dzieki poszukam sobie zaraz
  11. coyot85

    Problem z zapalaniem

    Witam , mam pytanie do wlascicieli bmw 525 tds z 1998 roku , bo jak zapalam moje auto to musze pokrecici nim pare sekund zanim mi zalapie i chcialbym wiedziec czy te typy tak maja czy u mnie cos jest nie tak?? nie wiem moze swiece zarowe , bo mam go pare dni,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.