Skocz do zawartości

316i drgania pedałów i jak by brak mocy na 1 biegu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam , po wymianie klocków z tyłu i przodu + tarcze z przodu + wymiana oleju , zauwazylem dziwne drgania pedałów , szczególnie na 1 , jak ruszam z 1 czuje dziwny brak mocy i takie drgania wlasnie , cieżej tez po tej wymianie wchodzą biegi chociaz moze mi sie wydaje , co moze byc przyczyną ? plz pomozcie..
Opublikowano
moze zatarte tloczki zaciskow i dlatego Ci "trzymaja" auto. Jaki olej zalales?? filtr tez wymieniony??

 

 

olej to nie pamietam jaki musiał bym zejść i sprawdzić a zimno jest , jutro Ci powiem , filtr tez oczywiscie wymieniony olejowy , no moze masz racje bo przed wymianą tarcz i klocków nie mialem takich akcji na 1nce... minie to z czasem ? czy mam cos robic ?

Opublikowano
czy minie to tego Ci nie moge zapewnic... mialem taki przypadek, ze zamontowalem nowe tarcze i klocki ALE nie wsinalem tloczka max w cylinderek i byl podobny problem, ze blokowalo mi auto... przyczyna byl brak korekty samoregulacji luzu w tloczku. Podejrzewalem zatarty tloczek, ale sprobowalem z max dobiciem tloka w cylinderek i wszystko wrocilo do normy :cool2: Teraz zawsze robie tak ze tloczki zaciskow wciskam max aby mechanizm korekcji sam sie dostosowal, a nie na max docisku. Sam wymieniales heble, czy mech??
Opublikowano
czy minie to tego Ci nie moge zapewnic... mialem taki przypadek, ze zamontowalem nowe tarcze i klocki ALE nie wsinalem tloczka max w cylinderek i byl podobny problem, ze blokowalo mi auto... przyczyna byl brak korekty samoregulacji luzu w tloczku. Podejrzewalem zatarty tloczek, ale sprobowalem z max dobiciem tloka w cylinderek i wszystko wrocilo do normy :cool2: Teraz zawsze robie tak ze tloczki zaciskow wciskam max aby mechanizm korekcji sam sie dostosowal, a nie na max docisku. Sam wymieniales heble, czy mech??

 

no wlasnie robił to w miare dobry mechanik.. moze zglosze sie do niego ze zaczelo sie to robic i poprawi... szit , boje sie ze jak bede tak jezdził to cos moze sie rozwalić ...

Opublikowano
przy "trzymaniu" hebli moze dojsc do przegrzania i zjarania klockow oraz uszkodzeniu tarczy. Jedz do niego i niech Ci to poprawi... w koncu to on grzebal przy aucie :wink:
Opublikowano
tak bo uklad hydrauliki hamulcowej wspolpracuje z wysprzeglikiem. NIech odpowietrzy zaciski wedlug schematu "dalej/blizej" + odpowietrzanie ukladu wysprzeglania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.