Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

Mam taki problem, ostatnio wydaje mi się, ze coś za bardzo piszczy mi (turbina lub dolot) w czasie wchodzenia na obroty, jakiś czas temu wymieniłem turbine (używana z małym przebiegiem) i wywaliłem katalizator za turbiną, w czasie oględzin dolotu nie znalazłem żadnych pęknięć i dziur, zrobiłem dodatkowo test tzn. odkręciłem rurę od turbiny (tą idącą do intercoolera) i zapaliłem silnik no i w tym przypadku nie było słychać żadnego popiskiwania. Musze powiedzieć, że popełniłem drobny błąd ponieważ nie sprawdziłem czy podobnie będzie gdy delikatnie stłumie wylot z turbo (może wtedy zacznie piszczeć bo bedzie musiała wytworzyć nadciśnienie w dolocie)

 

Silnik pracuje poprawnie (tak mi się wydaje), może mi się wydaje ale tak jakby był troszke słabszy niż jakiś czas temu, dolot nie cieknie na zewnątrz choć w środku jest troche oleju. Zastanawiam się jeszcze czy nie sprawdzić ciśnieniowo poszczególnych odcinków dolotu, a moze ktoś zna metodę szukania nieszczelności (odpada ta za pomocą startera, plaka, dezodorantu)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.