Skocz do zawartości

320 01r zachowanie automatycznej skrzyni


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witajcie. przepraszam za kłopot ale nie znalazłem nigdzie info w mojej sprawie więc proszę o pomoc w kwesti automatu w E 46

Mam zamiar kupić E46 2001r przebieg 100 tys mil w automacie , cena jak na tutejsze autkoa jest niska bo 994 funty ale autko ma problem.

 

Auto nie rusza z D ale z tiptronika rusza normalnie a od 3-go biegu można wsadzić automat i jedzie normalnie

 

Nie mam doświadczenia z automatami ale coś mnie ciągnie do tego auta /prawie pełna opcja i silniczek 2,2 benzynka/ oraz ładny stan.

 

Co do info które mogę podać to

 

1- świeci się inspekcja serwis oleju około 7 tys mil nie skasowany lub olej nie zmieniony

 

2- po przegazowaniu do np 4 tys obroty spadają normalnie do 2 a ad 2 powoli czyli przepływka lub filtr pow ?

 

Nie wiem czy to jest jakaś poważna usterka mechaniczna czy to przez przepływke? Lub np styki lub coś w tym stylu?

 

Bardzo proszę o jakieś sugestie w tej sprawie jestem w UK i podpięcie do kompa w serwisie to od 70 funtów ...

pozdrawiam

Jacek

Edytowane przez ikceduh
Opublikowano

tak w ogole to sie ogarnij i zastanów co piszesz. W temacie ze 320d czyli 2 litry diesel, w tekscie piszesz ze ladna 2.2 benzynka wiec?

poszukaj skrzyni uzywanej albo dowiedz sie ile na miejscu naprawa. Chyba ze auto ciagniesz do Polski to wtedy pewnie ktos ci to naprawi.

szukam
Opublikowano
Już poprawiłem - przepraszam za pomyłke nie wiem skąd wklepałem d ? Ale czy ktoś jest w stanie mi pomóc w temacie skrzyni?
Opublikowano

Jesli skrzynia jeździ na tiptronicu, a w automacie ma klopoty to stawiałbym na sterowanie czyli uszkodzenie elektroniczne.

Po wymianie oleju skasujesz inspekcję, a kłopoty z obrotami sugerują że bez czyszczenia przepustnicy i diagnozy komputerowej się nie obejdzie.

Opublikowano

Dzięki podniosłeś mnie na duchu, obawiam się czy tam nie ma np w automacie np biegów sterowanych typowo ciśnieniem oleju a na tipie elektryką? Jak tak to morze być urwany jakiś kosz albo coś w tym stylu i będzie kanał... ale na własne ryzyko jutro to kupie a jak sobie nie poradze to albo wsadze manuala albo wyśle do pl na części? Tu ASO to porażka na cenniku wystawionym przed salonem olej i kasowanie inspekcji od 100 funtów a nie ma pewności co wleją mimo , że to aso, Jeszcze raz dzięki jak kupie to wklepie co się będzie działo.

Pozdrawiam

Jacek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.