Skocz do zawartości

[325i] 92r. 192KM + gaz sekwencja, kulejąca praca


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam dzisiaj walczyliśmy ze znajomym z jego E36 325i. Ma założoną sekwencje. Na gazie jest chyba nawet trochę gorzej niż na benzynie. Więc opiszę zachowanie silnika tylko na benzynie. Samochód zachowuje się następująco. Po uruchomieniu zimnego silnika pracuje w porządku. Po ok. 5 minutach pracy zaczyna bardzo kuleć, nierówno pracować, ale w regularny sposób, rzuca silnikiem w taki sposób, że cały samochód zaczyna bujać. Co jakiś czas obroty się ustabilizowują i jest ok., ale za moment znów ta kulejąca praca. Po odczytaniu błędów, carsoft:

37

201

41

Po skasowaniu błędów i odpaleniu samochodu na kilka chwil, wraca jako pierwszy błąd:

37

Na razie nie wiadomo czy pozostałe wróciłyby po dłuższej jeździe.

Ciśnienie sprężania na wszystkich po 15 bar, tylko na piątym 14,5 (trochę za duże).

Przepływomierz był podstawiany ze sprawnego samochodu, nic to nie dało.

Świece zostały wymienione na nowe, też nic to nie dało.

Czasem jest tak, że jakiś czas pracuje i jeździ w porządku.

Gdzieś obiło mi się o uszy, że gaz może powodować "rozjeżdżanie" się map na benzynie, tylko nie wiem czy w takim przypadku nie powinno być lepiej na gazie? Na co wskazują te objawy?

Opublikowano
u mnie też kulał na benzynie mniej na gazie bardziej, zmieniałem świece - nie pomogło. Dopiero jak wymieniłem cewki zapłonowe wtedy wszystko się ustabilizowało i silnik pracuje równiutko [ M50B20 + sekwencja]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.