Skocz do zawartości

320 Coupe - Gdzie jest rezystor dmuchawy ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Na wstępie powiem że przeczytałem bardzo dużo na ten temat ale nie znam odpowiedzi na jedną rzecz.

Mam problem z nawiewem, jest to auto z 92r bez klimatyzacji. Nawiew działa tylko na 4 biegu. Wiem że najprawdopodobniej kurz zrobił swoje i opornik/rezystor jest zasyfiony, tym bardziej że filtr nie był wymieniany bardzo długo.

 

Wiem że muszę wyjąć opornik/rezystor, z tym że po prostu nie mam pojęcia gdzie on jest ;( widziałem że u jednych jest taki "jeżyk" a inni pokazywali taką kostkę z uzwojeniem, jedni piszą że jest nad pedałem gazu, a drudzy że po stronie pasażera. To gdzie w końcu jest ten opornik u mnie??? Chciałbym aby ktoś pokierował mnie i innych szukających wyjścia z tego problemu, i powiedział :

 

Czy u mnie w aucie jest i jeżyk i ta kostka z uzwojeniem, czy np. tylko sam jeżyk, albo sama ta kosteczka z uzwojeniem? i czym to się różni i gdzie się znajduje?

 

Gdzie tego szukać? zdjąłem dziś osłonę nad pedałem gazu i po prawej jest tylko taka plastikowa żółtawa osłona która była ciepła, jest na 2 torxy ale po odkręceniu ich po prostu za chiny nie idzie tego wyjąć, używałem siły ale nic z tego, coś w tunelu środkowym to blokuje. Chcę po prostu ten opornik wyjąć i przeczyścić, tylko pokierujcie mnie i powiedzcie gdzie to jest w końcu ten cały jeżyk czy rezystor? Jeśli mam tego szukać nad pedałem gazu to jak to ma wyglądać, nie potrzebuje zdjęć, wystarczy kilka słów wskazujących i lokalizujących jak to wyjąć. Chyba że jest opcja że mam to pod schowkiem po stronie pasażera, jest to możliwe? Gdzie mam odkręcać, u kierowcy czy pasażera? Wystarczy krótka ale jasna odpowieź.

 

Z góry Wam dziękuję!

Opublikowano

heheh.. koledzy, czytalem tego posta o którym mówicie 4 razy, a rozbierałem 3 razy osłonki nad pedałami w poszukiwaniu elementów o których jest mowa w poradniku - u mnie jest tam całkiem co innego :mad2: na oglądaniu i wypinaniu plastików spędziłem ze 3 godziny, nie ma mowy żeby tam było coś takiego jak jest na zdjęciach..

 

powiem tak - tam gdzie w tym poradniku na zdjęciu idą takie srebrne rurki nad tunelem nawiewu na nogi to u mnie tego nie ma, u mnie w tym miejscu jest przykręcona plastikowa obudowa żółtawego koloru na 2 torxy, i od tej obudowy idą ( jest to nierozpinalne/nierozszczepialne ) dwie rurki w strone silnika. tyle tam jest, nad pedałem gazu, nie ma nigdzie dochodzącej 4-pinowej kostki z grubszymi kabelkami od opornika takich jakie powinny tam byc. po prostu jest zupelnie co innego niz na fotorelacji, stad moj post koledzy... auto to coupe z 09.92r. z silnikiem m50b20 i osprzetem boscha... nie wiem co jest grane, nie mam pojecia gdzie u mnie znajduje sie "jeżyk"... dlatego właśnie chce sie dowiedziec, czy w kazdym aucie jest taki jezyk??? czy moze w starszych rocznikach jest jakis inny opornik?? cos musi byc nie tak, gwarantuje Wam ze laikiem i leniwcem nie jestem i przejrzalem co do joty to co jest na pedalami zagladajac w najglebszy kat w strone silnika..

 

moze ktos wie o czym mowie i poradzi cos odnosnie tego co ja mam w aucie, moze ktos sie orientuje czy w niektorych autach byla jakas inna instalacja od nawiewu, ja juz nie wiem... gwarantuje ze to co jest w poradniku to zupelnie co innego niz to co ja mam w tamtym miejscu..

 

p.s. - po odkreceniu plastikowej obudowy o ktorej wspomnialem, nie mozna jej wyjac gdyz to co jest w srodku tej obudowy jest wszczepione w tunel srodkowy i nie chce wyjsc w moja strone..

  • Lubię to 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.