Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
cic to ci nie pomoge osobiscie posiadam ccc a panel od klimy kupowalem w polsce a mieszkam w irlandii :) ja rozwiazalem problem kupujac panel z przed lifta i wentylator przestal szalec klima chlodzi ok ale grzeje wydaje mi sie slabo i troche dlugo sie nagrzewa narazie nie przywiazywalem zbytnio do tego uwagi bo cieplo i wiecej chlodzenie niz grzanie :)
  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 83
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam,

 

Pytanie do znawcow.

Co jeszcze trzeba ustawic w opcjach modulu klimatyzacji aby sprezarka klimy sie zalaczala?

Zostal zmieniony NCS-m model silnika z M57 na M40 czyli taki jaki mam, czy trzeba wylaczyc takze ten czujnik swiatla(wolabym go nie wylaczac bo mam autoswiatla i je uzywam)?

Jakie parametry trzeba jeszcze ustawic?

 

Dzieki i pozdrawiam.

Opublikowano

Panel podlaczalem tak jak bylo na zdjeciu wczesniej z tymi przewodami.

Jest duzo ustawien w module klimatyzacji i oprocz ustawienia modelu silnika pewnie sa tez inne parametry do ustawienia. Tylko jakie?

  • 4 tygodnie później...
  • 1 rok później...
Opublikowano
Problem rozwiazany poprzez wylaczenie sprzegla sprezarki klimy.

Teraz sprezarka sie zalacza :D

 

 

moglbys opisac jak nalezy wylaczyc to sprzeglo sprezarki ??

Opublikowano

Mam pytanie jakimi funkcjami różnią się oba panele ?

 

Przed liftem

pokrętło lewe MAX (szybkie chłodzenie kabiny)

pokrętło środkowe OFF (wyłączenie dmuchawy)

pokrętło prawe REST (odzyskiwanie ciepła z wyłączonego nagrzanego silnika do 15min)

 

Po lifcie

pokrętło lewe ???

pokrętło środkowe AUTO (automatycznie utrzymuje zadaną temperaturę w samochodzie)

pokrętło prawe ???

Opublikowano
Lewe sterujesz kierunkiem nawiewu kierowcy czyli np nogi lub szyba a prawe to samo tylko pasazer
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

Odnośnie zmiany paneli ale w LCI znalazłem info że w panelu BASIC LCI są jeszcze dwa przewody na 18 pinowej wtyczce.

Na pinie nr 2 i nr 5 są przewody oraz jest różnica na pinach 5 i 8 . Zamiast z 8 to z 5 idzie przewód na pin 21.

pin 2 = yellow red (tylko gdzie go podłączyć ?)

pin 5 = white green

 

Gość zrobił schemat :

http://www.grzejniki-lazienkowe.net/basic.pdf

 

Mam pytanie do tych co robili .

Czy sądzicie że schemat z pdfa jest dobry oraz czy ja również będę musiał robić przejście z cięciem przewodów z pina 21 do kostki 2-pinowej ? ponieważ na schemacie pin 8 idzie na 25 a jest to jakieś uziemienie .

 

Pozdrawiam

JKCHRIS

www.grzejniki-lazienkowe.net
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam, mam problem ze zmianą siły nadmuchu.

Auto (e60 2003r) kupiłem niedawno i ktoś już przełożył panel klimy ale raczej go nie zakodował bo w idrive nie mam zakładki z regulacją nadmuchu.

Dodałem FA klimy rozszerzonej ale nic to nie zmieniło.. Ktoś pisał, że należy usunąć kod zwykłej klimy ale nie wiem który to.

Ponadto w klimie mam takie błędy (nie wiem czy ma to związek z moim kodowaniem).

motor beluftung links

motor fussraum rechts

motor beluftung fond

auc-sensor

beschlagsensor

fuhler warmetauscher rechts

beluftungstemperaturfuhler

schichtung fondpoti

solarsensor links

solarsensor rechts

wasserventil rechts

Liczę na waszą pomoc, wolałbym nie grzebać z przekonaniem że może się uda :roll:

Opublikowano

Radio bisnes (maly ekran) z navi.

Trochę nie ogarniam jeszcze tego ncsdummy :roll: a pół dnia walczyłem, ale tak szybko się nie poddam.

W pliku FSW_PSW.TRC też mogę to podejrzeć np. przy pomocy notatnika?

Który moduł to radio? Cas, EI, MASK, SFZ, SZL, SZM -pominąłem te których jestem pewien np. LM, IHKA, PDC.

Vcds/vag-com wydaje się przy tym dziecinnie prosty :shock:

Opublikowano
plik FSW_PSW.TRC jest plikiem tekstowym, gdzie każdą pozycję można rozpoznać i wyedytować na zasadzie aktywna, nieaktywna. NCSDummy jest o tyle lepszy że pracuje na pliku netto.dat, który zawiera liczbowe wartości nastaw wykraczające poza akctiv, nicht_activ. Radio business to moduł MASK. Nie wiem jak to dokładnie jest w VAG (póki co nie miałem) ale w porównaniu do innych marek, kodowanie opcji, wymiana firmware i dodatkowe szczegółowe ustawienia w BMW są zrobione rewelacyjnie, można mocno zmodyfikować samochód a mimo wszystko będzie nadal kompatybilny z automatycznymi systemami diagnostycznymi producenta. Trzeba poznać tylko kilka prostych i dostępnych narzędzi o ogromnych możliwościach.
Opublikowano
Być może jest gdzieś indziej wpis dotyczący rodzaju klimy, zmień kod w FA i przekoduj cały samochód, a nie tylko moduł MASK. Nie podłączałem się pod samochód, ale w NCSDUMMY widzę że wpis KLIMA_ART_SG_ART występuje tez w IHKA
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Ncs wyrzucał błędy przy próbie kodowania całego auta. Pomogła instalacja innego ncs.. przy okazji nie potrzebnie ściągnąłem kilka gb plików daten :)

także wszystko zgodnie z instrukcją: wymiana panelu-> dopisanie do fa $534-> przekodowanie całego auta.

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

witam

Panowie,

odświeżając temat, chciałbym zapytać, czy komuś z Was udało się poprawnie wymienić panel klimatyzacji high pre-lci na high-lci?

mój samochód jest z 2003, odpowiednio połączony pin 21, niemniej jest jakiś problem ze sprężarkąklimy . (prawdopodobnie chodzi cały czas). co powinienem jeszcze zrobić?

czy wspominany czujnik nasłonecznienia będzie działał poprawnie?

dziękuje za wszelkie podpowiedzi

Opublikowano
ja mam u siebie zalozony panel od po lifta ale jak to jest zrobione nie wiem , robili mi to magicy w lodzi razem z navi CIC jak cos mogę dac Ci namiar na priv się odezwij jak chcesz
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Panowie, ktos z nas ma przepis na zmiane high prelci na high lci? (Nie chce zeby ktos odsyłał mnie do Łodzi) ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.