Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam Wszystkich poraz kolejny zastanawiam sie nad zmiana dyfra w bumie, zalezy mi na wiekszym przyspieszeniu co logiczne wiaze sie z mniejsza v-max. Czyli krotsze biegi ale lepsze przylozenia. doszukalem sie na realoem, ze dyfer od 518 ma 4,27 a moj ma 4,44 jest jakas odczuwalna roznica? probowal to ktos ? prosilbym o jakies opinie, bo stoje w kropce czego w ogole szukac.. czy jakis 3,56 czy ten 4,27 sie nada
Opublikowano
jeżeli twój most ma przełożenie 4,44 to już masz chyba największe przełożenie , montując 4,27 tylko przyśpieszenie zwolnisz ale trochę prędkość maksymalna zwiększysz . W orginale było chyba 3,46 , na trasie niemusisz czasem teraz piłować silnika żeby jechać z normalnymi prędkościami ?
Opublikowano
czyli rozumiem, ze nie ma nadziei, zeby bylo lepiej? teraz ? hmm chyba nie. na 1 do 50 km/h na 2jce do 80km/h ma muła do 3000obr ale powyzej czuc przyspieszenie ;/
Opublikowano
po przemysleniu, dzis po pracy poloze sie pod bume i zobacze jaki ja mam w ogole dyfer, bo z tego co wyczytalem to na realoem pokazuje mi ze 4,44 ale na tym powinno ladnie przyspieszac, a rewelacji nie ma.. kto wie czy poprzedni wlasciciel nie zmienial hmm ;/ duzy wplyw beda mialy felgi 17 m-system II ? opony z tylu 235/45

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.