Skocz do zawartości

316i Blokowanie kierownicy


Ziko

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie mam nadzieję, że mi coś podpowiecie co z tym zrobić i jak to zrobić więc do tematu:

 

Jak skręcam kierownicą ma maxa w lewo np. parkując blokuje mi kierownicę i by odbić muszę mocniej szarpnąć w przeciwną stronę (w prawo czując lekki przeskok ale nic nie słychać). Skręcając w lewo stojąc w miejscu tego już nie ma ale jak trzymam kierownicę dalej w lewo i ruszę to kierownica jeszcze trochę się obróci i delikatnie blokuje... o co tu chodzi ?? co może być przyczyną ??

Gdzieś w necie wyczytałem coś takiego "W takim razie dotknij kielicha pod maską, jednego i drugiego i niech ktoś kręci kierą (na zapalonym silniku i wspomaganiu ). Jak poczujesz że ten przeskok jest zaraz pod blachą, to jest szansa, że górne mocowanie amora się zaciera." U mnie nic nie czuć.

 

Kolejna sprawa to stuki w prawym kole z przodu delikatne i tylko na dołkach przy prędkości 10-20 km (drogą piaskową) szybciej po dołkach nie jeździłem ale jadąc drogą asfaltową a wiadomo jakie nasze drogi są wpadając na nierówności stukanie nie słychać i zawieszenie ładnie pracuje. Może to wahacz ?? i czy może on mieć coś wspólnego z tym blokowaniem kierownicy ??

Czy regeneracja maglownicy coś da ??

 

Dodam, że był uderzony w prawe koło w krawężnik zanim go kupiłęm...

Edytowane przez Ziko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.