Skocz do zawartości

nie działają spryskiwacze przedniej szyby


barti-siwy

Rekomendowane odpowiedzi

Brałem to też pod uwagę ale niepokoi mnie to, że po włączeniu spryskiwacza nie słychać w ogóle pompki :/ Może wężyk jest czymś zapchany? Nie za bardzo wiem jak się dobrać do zbiornika płynu, bo z tego co czytałem trzeba się dostać do nadkola. Często rozbierałem jego przednią część (żeby zdjąć zderzak i wyjac lampy) jednak nie wiem jak rozkręcić tą część (nr 1)

http://bmwfans.info/parts/catalog/E91/Touring/Europe/320d-M47N2/LHD/N/2006/browse/vehicle_trim/wheel_arch_trim_front/

 

Przy samej cyfrze 1 widać takie 3 punkty, które łączą nadkole z błotnikiem. Nie są to jednak śrubki tylko chyba jakies zaślepki. Czy ktoś je może wyjmował?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te nadkole trzyma sie na kilka wkrętów na klucz 8, plastikowe nakretki na klucz 10 oraz kołki, na środku kołka masz takie kółeczko wciśnij je na głębokośc ok 3 mm i wtedy całośc sie poluzuje. Możliwe ze tylko przewód do pompki se poluzował/ zaśniedział, ja bym w ciemno żadncyh częsci nie kupował. Po odkręceniu koła dużo wygodniej ale na założonym też się da.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącze sie pod temat, w weekend u mnie pojawił sie podobny problem. Stan płynu - max, a płyn jednak nie chce lecieć na szybę, ani ani z przodu, ani z tyłu. Autem ostatnio bardzo mało jeźdzę, ale kilka dni temu jeszcze wszysto działało jak nalezy. Zastanawiam się co mogło się stać. Any ideas? Czy ma ktoś może pod ręką jakiś schemat jak wygląda cała instalacja?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przód lubi się zatykac na zgięciu w zawiasie maski - można przetestowac z otwartą maską - a tył zatyka się na samej końcówce, sama dysza końcowa, idzie ją wydłubac i oczyścic, jak i dalej w przelocie przez ośkę wycieraczki, czasem zapycha się naprawdę ostro tam, ale żeby oba na raz...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za tipa, niestety problem leży chyba gdzieś indziej, otwarcie maski nie pomogło. Jutro oddam auto do sprawdzenia, nie mam fizycznie możliwości zrobić tego samemu w garażu.

 

Edit. Już wszystko jasne. Sprawa załatwiona, choć jestem chudszy o ok 750 zł (częsci i robocizna). Okazało się, że "udało mi się" w tym samym czasie wykończyć pompki na przód i tył. Dosyć niezwykły zbieg okoliczności, ale jak widać zdaża się :shock: W każdym razie problem naprawiony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.