Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, od pewnego czasu przestały mi działać spryskiwacze przedniej szyby w e91 2006r. W tylnej szybie działa normalnie. Czy jest to wina pompki spryskiwacza? Jeśli tak to może ktoś z Was ma za sobą wymianę tej części. Z góry dzięki za odp
Opublikowano
U mnie kiedyś w e90 pękł gdzieś weżyk i owszem płyn sie lał ale nie na szybe tylko gdzies pod samochód...spróbuj wyciągnąć weżyk który prowadzi z pompki do dysz.
Opublikowano

Brałem to też pod uwagę ale niepokoi mnie to, że po włączeniu spryskiwacza nie słychać w ogóle pompki :/ Może wężyk jest czymś zapchany? Nie za bardzo wiem jak się dobrać do zbiornika płynu, bo z tego co czytałem trzeba się dostać do nadkola. Często rozbierałem jego przednią część (żeby zdjąć zderzak i wyjac lampy) jednak nie wiem jak rozkręcić tą część (nr 1)

http://bmwfans.info/parts/catalog/E91/Touring/Europe/320d-M47N2/LHD/N/2006/browse/vehicle_trim/wheel_arch_trim_front/

 

Przy samej cyfrze 1 widać takie 3 punkty, które łączą nadkole z błotnikiem. Nie są to jednak śrubki tylko chyba jakies zaślepki. Czy ktoś je może wyjmował?

Opublikowano
jak nie slychac pompki to na 99% ona jest winna, chyba ze bezpiecznik, tez to sprawdź. Pompka kosztuje ok 20-50zł.
Opublikowano
Na pomysł z bezpiecznikami też wpadłem, sprawdziłem i są OK. Czyli w pon zamawiam pompkę i widzę, że bez pomocy fachowca się nie obędzie. Dzięki za pomoc :)
Opublikowano
te nadkole trzyma sie na kilka wkrętów na klucz 8, plastikowe nakretki na klucz 10 oraz kołki, na środku kołka masz takie kółeczko wciśnij je na głębokośc ok 3 mm i wtedy całośc sie poluzuje. Możliwe ze tylko przewód do pompki se poluzował/ zaśniedział, ja bym w ciemno żadncyh częsci nie kupował. Po odkręceniu koła dużo wygodniej ale na założonym też się da.
Opublikowano
Podłącze sie pod temat, w weekend u mnie pojawił sie podobny problem. Stan płynu - max, a płyn jednak nie chce lecieć na szybę, ani ani z przodu, ani z tyłu. Autem ostatnio bardzo mało jeźdzę, ale kilka dni temu jeszcze wszysto działało jak nalezy. Zastanawiam się co mogło się stać. Any ideas? Czy ma ktoś może pod ręką jakiś schemat jak wygląda cała instalacja?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
przód lubi się zatykac na zgięciu w zawiasie maski - można przetestowac z otwartą maską - a tył zatyka się na samej końcówce, sama dysza końcowa, idzie ją wydłubac i oczyścic, jak i dalej w przelocie przez ośkę wycieraczki, czasem zapycha się naprawdę ostro tam, ale żeby oba na raz...
Opublikowano

Dzięki za tipa, niestety problem leży chyba gdzieś indziej, otwarcie maski nie pomogło. Jutro oddam auto do sprawdzenia, nie mam fizycznie możliwości zrobić tego samemu w garażu.

 

Edit. Już wszystko jasne. Sprawa załatwiona, choć jestem chudszy o ok 750 zł (częsci i robocizna). Okazało się, że "udało mi się" w tym samym czasie wykończyć pompki na przód i tył. Dosyć niezwykły zbieg okoliczności, ale jak widać zdaża się :shock: W każdym razie problem naprawiony.

  • 3 lata później...
Opublikowano
za dwie pompki plus robota 750 zł ??? o kur..a ale skroili pieknie i jak tu nie wierzyć później ze serwis bmw jest drogi..... moim zdaniem lekko za dużo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.