Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie wszystkich,

 

Dzisiaj jechałem sobie do pracy i trochę mocniej przycisnąłem na zakręcie i ... nagle nie ma mocy nie zdążyłem jeszcze nic zobaczyć fizycznie w aucie bo jestem w pracy ale zrobiłem krótką jazdę testową z INPA. Autko się nie wkręca ledwo pod górkę na 3 biegu, czarny dym z wydechu. Na początku trochę długo się włączała inpa nie edytowałem filmu bo nie mam jak, ale proszę sobie przewinąć do interesującego momentu.

http://www.youtube.com/watch?v=vig0T1qv0hU

 

Niepokojące od 2:01 filmu.

Selective mass adjustment:(jezeli dobrze myślę to wtryski) Cylinder 1 za duże wartości, Cylinder 4 za małe wartości - oczywiście to wszystko pod obciążeniem. Nie znam się dobrze i nie wiem czy ma być na jałowym czy nie ?

 

od 2:57

current charge air pressure- oczekiwane ciśnienie doładowania 1478 - dostarczane 975

i to samo air mass duże różnice 649/ 1189

Błędów nie ma, tylko od dawna wystepujący bład centrali świec zarowych

 

Proszę o podpowiedzi co to może być, dziś wieczorem spróbuję popatrzeć fizycznie.

 

Z góry wszystkim dzięki.

 

Pozdrawiam,

Opublikowano

takie dziwne rzeczy działy się bo była nieszczelność w układzie dolotowym do turbiny. :p

Pozdrawiam

Opublikowano
nie wiem czy dobrze odczytalem (to moje początki z INPĄ) ale wychodzi na to jakby turbo w ogóle nie dawało ciśnienia.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.